BEG airport status
[NAJAVA] Druga noćna trka „BEG Runway Run“ 1. juna na „Nikoli Tesli“ Prijave za učešće će biti aktivne od 15. aprila na sajtu Beogradskog maratona i trajaće mesec dana / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

[NAJAVA] Druga noćna trka „BEG Runway Run“ 1. juna na „Nikoli Tesli“

Druga noćna trka „BEG Runway Run“ održaće se 1. juna 2019. u jedan sat nakon ponoći na beogradskom aerodromu, saopšteno je sa „Tesle“.

Kako navode, trku organizuje Beogradski maraton u saradnji sa Aerodromom Nikola Tesla, a prijave za učešće će biti aktivne od 15. aprila na sajtu Beogradskog maratona i trajaće mesec dana.

Tim povodom, direktor Beogradskog maratona Dejan Nikolić govorio je o „BEG Runway Run“ trci kao posebnom trkačkom pokretu:

– Ime trke definiše ono što nas čeka 1. juna. Zato je ovaj događaj na aerodromu spektakularan i svakako najbrža trka u zemlji na, naravno, najravnijoj trasi. Beogradski maraton već više od 30 godina promoviše trkački pokret, a za trkačke događaje koje organizuje koristi najatraktivnije lokacije. –

Takođe, generalni direktor kompanije Vansi erports Srbija Nikola Brus istakao je da je organizovanje takvih događaja nešto o čemu Vansi vodi računa, te da će njihovi zaposleni i ove godine učestvovati u trci, kažu sa „Tesle“.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Ae

Bilo bi lepo ovu trku prepustiti amaterima a ne kao prošle godine pozvali ste profesionalne atletičare a za njih postoje takmičenja u njihovom rangu!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj