BEG airport status
[NAJAVA] Još dva dana do Red Bull Flugtaga na Adi Ciganliji: Više od 30 takmičarskih ekipa, Sletanje The Flying Bulls BO-105 akrobatskog helikoptera i nastup Red Bull Sky Diving tima "Cilj je preleteti 78.64m, jer je to svetski rekord koji su 12. septembra 2013. godine postavili “Šaptači kokošaka” u Kaliforniji pred 110.000 ljudi / Foto: Red Bull

[NAJAVA] Još dva dana do Red Bull Flugtaga na Adi Ciganliji: Više od 30 takmičarskih ekipa, Sletanje The Flying Bulls BO-105 akrobatskog helikoptera i nastup Red Bull Sky Diving tima

Drugi srpski Red Bull Flugtag, jedan od najprepoznatljivijih događaja sa Red Bull pečatom, biće održan u nedelju 23. juna na Adi Ciganliji (makiška strana) sa početkom u 15 časova, saopšteno je iz Red Bulla.

Preko trideset takmičarskih timova će kao voditeljski trio kroz ceo program motivisati Sara Jo, Ajs Nigrutin Nikola Đuričko, dok će ulogu žirija između ostalih preuzeti Ivana Španović, Sajsi MC, SevdahBABY i drugi, ističu iz Red Bulla i dodaju:

– Poseban ton celom događaju doneće pravi, profesionalni letači – festivalu letenja pridružuju se Marco Waltenspiel i Max Manow iz čuvenog Red Bull Sky Diving tima.

Pravo iz Salcburga i Hangara 7 na „beogradsko more“ sleće i Rainer Wilke u The Flying Bulls BO-105 akrobatskom helikopteru, sličan onom koji je pre svega nekoliko nedelja leteo iznad Menhetna i osvojio srca Njujorčana i naslovne strane vodećih svetskih publikacija. Bez puno otkrivanja, Beograđane i Srbiju očekuje pravi leteći spektakl, bilo da ga izvode profesionalci ili takmičari ovogodišnjeg Red Bull Flugtaga. –

Prema njihovim rečima, ekipe su prethodna tri meseca imale veliki motiv da se pripreme za Red Bull Flugtag, jer „najkreativniji nastup donosi celoj ekipi Go Pro kamere, 3. mesto donosi tandemski skok padobranom za ceo tim, 2. mesto donosi panoramski let helikopterom iznad Beograda, a šampioni će dobiti let Red Bull helikopterom u Austriji. Takođe, nagrada za tim koji obori svetski rekord iz 2013. godine je put oko sveta“.

 
– Preko 30 letelica inspirativnih imena i konstrukcija poleteće sa platfome visoke šest metara. Uz najavnu tačku, kostime i veliki zalet, pokušaće da što dalje i atraktivnije polete sir, opanak, tenk, klavir, jednorog i još mnogo drugih objekata koje do sada niste videli sa krilima. Sve to biće samo novi nastavak priče koja je počela 1992. godine u Beču, gde se prva letelica otisnula sa platforme.

Takmičarske ekipe nastupiće sa konstrukcijama koje su napravili u garaži, bez motora, akumulatora i katapulta – oruđe su samo vetar, ljudska snaga i otkačenost. Uz kreativnost, ocenjivaće se dužina leta i nastup na platfomi pre leta, a pored dobre zabave, cilj je i preleteti 78.64m, jer je to svetski rekord koji su 12. septembra 2013. godine postavili “Šaptači kokošaka” u Kaliforniji pred 110.000 ljudi. – kažu iz Red Bulla.

Za više informacija o ovogodišnjem Red Bull Flugtagu i timovima koji će poleteti sa čuvene Red Bull Flugtag piste posetite Red Bull Flugtag sajt ili Facebook Event. Za snimke iza kulisa i intervjue sa ovogodišnjim takmičarima, posetite zvaničan Red Bull Srbija instagram profil.

Ekipa Tango Sixa će i ovaj događaj ispratiti sa lica mesta, ali ovoga puta i kao deo žirija, te vas pozivamo da zajedno sa nama prisustvujete jednom od najotkačenijih amaterskih letačkih događaja ove godine u Beogradu. Vidimo se u nedelju na Adi!

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

B

A jesu li pedale dozvoljene?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Aleksandar na: Vreme je da pričamo o kineskom PVO sistemu FK-3: Da li je on dobro rešenje za Srbiju?

Znači FK3 je namenjen za odbranu Grada Beograda a sistem S 400 bi zahvatio skoro ceo balkan i malo ove koji se naslanjaju na njega. Znači u koliko svi stanemo pod jednu šljivu ili ti BGD to će za nas biti spas ali na kraće vreme. Ja stvarno ne razumem taj S 400 kad je…

23. Nov 2020.Pogledaj

Dejan na: Vreme je da pričamo o kineskom PVO sistemu FK-3: Da li je on dobro rešenje za Srbiju?

Ahahahahahahahah...GRATIS!!! Stvarno vecu glupost ili provalu odavno nisam čuo, tako me je slatko nasmejao ovaj komentar!

23. Nov 2020.Pogledaj

Vladimir na: Vreme je da pričamo o kineskom PVO sistemu FK-3: Da li je on dobro rešenje za Srbiju?

Pancir-sm će se raditi u klasičnoj hibridnoj verziji i u isključivo raketnoj verzij bez topova ali sa 24 rakete. Jedno vozilo posada od 3 člana i domet po daljini od 40 km, prosto idealno. A srednji domet s-350 jer 12 raketa u jednom lanseru menja 3 lansera fk-3 a sa istim dometom. A da ne…

23. Nov 2020.Pogledaj

Wes na: Vreme je da pričamo o kineskom PVO sistemu FK-3: Da li je on dobro rešenje za Srbiju?

Ovde je u pitanju mnogo stvari.Neko selo u Rumuniji,beda države, uvlačenje budućoj mega-sili. Kvalitet kineske robe u ovoj sferi, je ono što me tera da idem na izlivanje strave sa olovom. Šta mislite, kad krene žestoko ometanje kineskih radara, šta će da vidi operater na ekranu? Mnogo nepoznatih u kinesko-srpskoj jednačini. Nekako paušalno, zvuči rečenica…

23. Nov 2020.Pogledaj

Narednik I klase na: Vreme je da pričamo o kineskom PVO sistemu FK-3: Da li je on dobro rešenje za Srbiju?

Поштовани Зоране, хвала на анализи система ФК-3 лепо сте све објаснили и јасно је да се по вашем мишљењу овај систем може сврстати уз Патриот 1 верзије и Гранит - С-300ПМУ1 којег има нпр Грчка. моја поента је следећа, шта ФК-3 представља у ПВО Кине, 99. Србији је недостајао систем кога или нисмо хтели, или…

23. Nov 2020.Pogledaj

Send this to a friend