BEG airport status
[POSAO] Kompanija Avio Star traži perače putničkih aviona u Beogradu "Posao se obavlja na velikim komercijalnim putničkim avionima, na visini. U pitanju fizički zahtevan posao koji se ponekad radi i u noćnim smenama." / Foto: Avio Star

[POSAO] Kompanija Avio Star traži perače putničkih aviona u Beogradu

Kompanija Avio Star iz Beograda bavi se specijalnim pranjem putničkih vazduhoplova na aerodromu „Nikola Tesla“. Zbog proširenja obima poslovanja nedavno su raspisali oglas za zapošljavanje 10 izvršilaca na poziciji – perač aviona.

Kako kažu iz ove kompanije, u potrazi su za radnicima kojima nude stalni radni odnos u punom radnom vremenu:

– Tražimo radnike koji su fizički sposobni, imaju iskustvo fizičkog rada. Opis njihovog budućeg posla je: pranje unutrašnjosti i spoljašnje pranje aviona prema procedurama poslodavca, poliranje aviona, suvo pranje aviona, pranje delova aviona, mokro ručno pranje aviona, pranje sedišta aviona i druga pranja aviona između servisnih pregleda. – poručuju iz Avio Stara i naglašavaju da se posao obavlja na velikim komercijalnim putničkim avionima, na visini i da je u pitanju fizički zahtevan posao koji se ponekad radi i u noćnim smenama.

Svi zainteresovani mogu u formularu ispod ostaviti svoje ime i prezime, mail adresu i broj telefona i kompanija Avio Star će ih kontaktirati radi razgovora za posao.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Ja

Plata kolika je to je najbitnije..jer treba opstati u ovom vremenu skupove.. a plate nikakve.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

27. Nov 2024.Pogledaj

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj