BEG airport status
[NAJAVA] Takmičenje Vazduhoplovnog saveza Srbije u preciznom sletanju paraglajderom 23. i 24. marta na čenejskom aerodromu Okupljanje pilota biće u subotu i nedelju do devet časova ujutru, a nakon toga počinje takmičarsko letenje i izvođenje skokova na cilj do 17 časova / Foto: Vazduhoplovni savez Srbije

[NAJAVA] Takmičenje Vazduhoplovnog saveza Srbije u preciznom sletanju paraglajderom 23. i 24. marta na čenejskom aerodromu

Prvo ovogodišnje takmičenje Vazduhoplovnog saveza Srbije u letačkim sportovima Otvoreno prvenstvo Novog Sada u preciznom sletanju paraglajderom“ održaće se 23. i 24. marta na sportskom aerodromu Čenej kod Novog Sada, saopšteno je iz Saveza.

Kako navode, organizator takmičenja biće aero-klub „Novi Sad“, a pilote paraglajderiste očekuje prvo kolo lige Srbije u preciznom sletanju paraglajderom:

– Okupljanje pilota biće u subotu i nedelju do devet časova ujutru, a nakon toga počinje takmičarsko letenje i izvođenje skokova na cilj do 17 časova. Proglašenje pobednika zakazano je za nedelju od 17 do 18 časova.

Precizno sletanje je jedna od tri discipline paraglajdinga, a na takmičenjima se mogu praktikovati dve metode za poletanje – sa uzvišenja ili uz pomoć autovitla. U Novom Sadu će piloti poletati uz pomoć vitla. Кo je najbolji znaće se nakon što se saberu rezultati iz nekoliko rundi sletanja na cilj.

Cilj ima prečnik 16 centimetra, a centar cilja je prečnika 2 centimetra i daje savršen rezultat – nula. Pobednik je takmičar koji ima najmanje bodova, a to znači najveću preciznost u sletanju. –

Kako ističu iz Saveza, vremenska prognoza za vikend je povoljna za letenje, a organizatori takmičenja pozivaju sve zainteresovane da dođu i prisustvuju nadmetanju na čenejskom aerodromu.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Al

    Veliko hvala organizatorima na gostoprimstvu i prijatnom druženju.Organizacija takmičenja je bila na visokom nivou.

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Miloš77 na: [FOTO REPORTAŽA] Četvrti AirVG u Zagrebu: Premijera eskadrile domaćih Rafala, inostrani gosti za atraktivniji letački program

    Vlado13:52, 13. maj. 2025. ,,Broj zemalja koje ga koriste ili su ga naručile ne potvrđuju tu tvrdnju." To nije tacno. Vise je do onoga sto je dostupno kupcu i politike koja diktira i celokupni paket. Isto vaze i za F-35 koji je prodat na stotine pre ikakvog iskustva protiv modernijeg RV/PVO. Rafal je takodje samo…

    14. May 2025.Pogledaj

    Pajo na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

    @Vladimire, da to je onaj Izrael.koji je u ratu Egiptu uzeo Sinaj i skoro ušao u Kairo i isti Izrael uzeo Siriji Golan. Hamas, Hezbolah i Huti su pod direktnom kontrolom Irana i ne radi se o golorukim vojnim formacijama. Daleko od toga da podržavam neke akcije Izraela ali im treba skinuti kapu sto se…

    14. May 2025.Pogledaj

    Branko na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

    Nije sve do pilota. Neka raketa ima realan domet od 120km i brzinu od 2 maha, neka raketa domet od 160km i brzinu od 4 maha...

    14. May 2025.Pogledaj

    Branko na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

    @Dusan AESA radar na F-16 ili Rafalu je svakako savremeniji, medjutim Su-30 je mnogo veci avion, sa dosta vecim poprecnim presekom "nosa" i tako nadomescuje tehnicku prednost manjih aesa radara, ima veci domet. Pored toga Su-30 ima i rakete veceg dometa koje mogu da isprate radar.

    14. May 2025.Pogledaj

    Vlado na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

    Fascinantna je ekstaza oko navodnog rušenja Rafala, a muk na navodno rušenje Mig-29 i Su-30 istih onih koji su bili grlati zagovornici nabavke Suhoja za RV VS. Principijelnost samo takva.

    14. May 2025.Pogledaj