BEG airport status
LYBE 2705:30 Z 030°06KT 2700 RA BR FEW003 OVC023 03/03 Q1017 NOSIG=
Na ovogodišnjem superfinalu Red Bull Paper Wingsa u Salzburgu drugo mesto pripalo srpskom predstavniku Ovogodišnji Red Bull Paper Wings okupio je 176 pilota iz 58 država / Foto: Joerg Mitter, Red Bull

Na ovogodišnjem superfinalu Red Bull Paper Wingsa u Salzburgu drugo mesto pripalo srpskom predstavniku

Na velikom superfinalu u bacanju papirnih aviona Red Bull Paper Wings u Salzburgu, srpski predstavnik Lazar Krstić je sa 52.28 metara bio drugi u kategoriji daljinski let, saopšteno je iz Red Bull-a.

Kako navode, još u srpskom finalu je Lazar pokazao potencijal za veliki domet u čuvenom Hangaru 7 u Salcburgu, u konkurenciji takmičara sa svih meridijana i iz svih zemalja od Čilea do Tajlanda, i svih uzrasta od 18 do 54 godine:

– Dobar utisak iz Srbije Lazar je pretvorio u ozbiljan rezultat u Austriji, već u kvalifikacijama je imao 47.53m i bio je treći, što je u finalu nadmašio. Dugo je bio čak prvi, ali je takmičar iz SAD uspeo da preuzme tron, što nije previše razočaralo Lazara, popeo se na podijum uz ovacije starih i novih prijatelja iz svih zemalja.

Uz njega, u akrobacijama je Miodrag Janić dobio devet poena, dok je u vremenskom letu Luka Ćurdić došao do 7.20 sekundi. Zanimljivo je i da je Sara Jo došla do lepog plasmana u media takmičenju – boje Srbije branila je za 11. mesto sa 11 metara. –

U vremenskom letu Luka Ćurdić došao do 7.20 sekundi / Foto: Joerg Mitter, Red Bull

Takođe, to je bio peti po redu Red Bull Paper Wings koji je ove godine okupio 176 pilota iz 58 država, kažu iz Red Bulla i dodaju:

– Zanimljivo je i da je dama pobedila u kategoriji akrobatskog leta. Ukrajinka Katerina Ahafonova je imala 27 poena, drugi je bio Čeh Tomaš Čodira sa 25, Amerikanac Zahari Horovic zaustavio se na 23.

Ispred našeg Lazara (52.28) je bio Džejk Hardi sa 56.61, treće postolje pripalo je Robertu Teršeku iz Slovenije. U dužini leta, dominirao je Kameron Klark iz Australije sa 13.33s, Britanac Vins Šol je imao 12.25s, Estonac Marek Lencijus „leteo“ je 10.59s. –

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Вирџил na: Srpski MiG-ovi 29 na nivou MiG-29M2? Da li je i koliko realno?

@ Petrovic Dusan Кажете измеђуосталог и: "... i uhapsili smo i predali sve osudjene za ratne zlocine..." Значи ли то да су људи били осуђени и прије самог хапшења, унапријед? Сама по себи изјава осликава природу Хашког трибунала. Можда да се и сагласи човјек са вама што се тиче CNN под условом да је је…

24. Jan 2020.Pogledaj

BB na: Bugarska raspisala tender vredan 12,66 miliona evra za nabavku 12 mini i dva mala bespilotna sistema

Vodoinstalater, Kakve veze ima položaj krila sa definicijom BPL ili aviona? Recimo pronađi Piagio P180 pa vidi gdje su krila, i milion drugih primjera...

24. Jan 2020.Pogledaj

Goran na: Bugarska će remontovati 18 sovjetskih raketa vazduh-vazduh R-27R kojima će naoružati svoje MiG-ove 29

Cena zavisi naravno od broja poručenih, roka isporuke i naravno kome je prodata, ali se uglavnom pominje cifra nešto veća od milion evra.

24. Jan 2020.Pogledaj

NikolaD na: Srpski MiG-ovi 29 na nivou MiG-29M2? Da li je i koliko realno?

N011M1 je upgrade a ne modifikacija. Nema to veze sa kompatibilnoscu. Jednostavno od starog radara ostaje samo antena i transmiter, sve ostalo se menja. N011M1 ima iste karakteristike i i sti nacin rada kao Zhuk-M. Razlika je u softveru i sto Zhuk-M ima zahvat od 170 stepeni po azimutu, a N011M1 140 stepeni. Domet, nacin…

24. Jan 2020.Pogledaj

mateus na: Obaranje ukrajinskog Boinga 737: Krivac nije nesposobni komadant PVO sistema već direktor civilnih vazduhoplovnih vlasti Irana

Pojavila se još jedna verzija ove tragedije. Bivši oficir CIA Filip Dzeraldi kaže da su za obaranje aviona najodgovornije USA jer su sajber napadom iranske PVO poslali lažnu sliku irancima o oborenom avionu. Ameri su svojim sistemima za PeD potpuno izmenili podatke, koordinate o avionu a da su transpoderi na avionu pre lansiranja raketa bili…

24. Jan 2020.Pogledaj

Send this to a friend