BEG airport status
LYBE 1116:30 Z 210°10KT 9999 SCT040 06/04 Q1013 NOSIG=
Montenegro erlajns od 31. marta počinje sa letnjim redom letenja, Prvi put sezonski letovi ka Hanoveru Letovi prema letnjem rasporedu biće realizovani sa flotom od šest aviona / Foto: Montenegro erlajns

Montenegro erlajns od 31. marta počinje sa letnjim redom letenja, Prvi put sezonski letovi ka Hanoveru

Kompanija Montenegro erlajns će od 31. marta saobraćati prema letnjem redu letenja koji će važiti do 26. oktobra 2019. godine, saopštio je crnogorski nacionalni avio-prevoznik.

Kako navodi, ono što karakteriše letnji red letenja je povećan broj letova ka svim destinacijama prema kojima kompanija saobraća tokom čitave godine, ali i ponovno uvođenje saobraćaja ka Londonu, Lionu, Kopenhagenu, Diseldorfu, Sankt Peterburgu, Lajpcigu i Minhenu prema kojima saobraća tokom letnje sezone.

– Novina ovog reda letjenja je prvi put uspostavljanje redovnog saobraćaja ka Hanoveru dva puta sedmično. Dakle, ako ovog ljeta želite posjetiti Njemačku, Montenegro erlajns vam pruža mogućnost da se odlučite između pet gradova te države – Frankfurta, Diseldorfa, Lajpciga, Minhena ili Hanovera.

Tokom ljetnjeg reda letjenja svakako najveći broj letova će biti na linijama prema Beogradu. Montenegro erlajns će iz Podgorice ka Beogradu imati 15 rotacija, a iz Tivta 22 rotacije sedmično. Ka Moskvi 17 rotacija, Parizu sedam, Cirihu šest, Beču i Frankfurtu po pet rotacija sedmično.

Kompanija će prema Ljubljani saobraćati četiri puta sedmično. Zahvaljujući kod šer ugovorima Montenegro erlajnsa i Alitalije, Crna Gora će tokom ljetnjeg reda letjenja sa prijestonicom Italije biti povezana svakodnevno. –

Prvi ovosezonski let ka Hanoveru planiran je za 2. maj / Foto: Montenegro erlajns

Prvi ovosezonski let ka Hanoveru planiran je za 2. maj, a prema toj destinaciji će se saobraćati dva puta nedeljno sve do 24. oktobra, kažu iz Montenegro erlajnsa i dodaju:

– Ka Diseldorfu će se saobraćati takođe dva puta, a tokom jula i avgusta tri puta sedmično, a prvi let će biti 6. aprila. Od istog datuma biće dostupni i letovi ka Lionu i prema ovom gradu saobraćaće se jednom sedmično, a u periodu visoke sezone jul/avgust i dva puta sedmično.

Prema Londonu Montenegro erlajns će imati tri rotacije sedmično u predsezoni, uz mogućnost uvođenja četvrte rotacije tokom visoke sezone, a prvi let za London je planiran za 17. april.

Do Lajpciga i Minhena će biti tri rotacije sedmično počev od 7. aprila, a karakteristika ovogodišnjeg reda letjenja je da se ovi letovi uvode mjesec dana ranije u odnosu na prethodnu sezonu. Takođe, prema Kopenhagenu će biti tri rotacije sedmično počev od 4. maja.

Do Sankt Peterburga putnici će moći putovati dva puta sedmično odnosno tokom jula i avgusta tri puta sedmično. Prvi let ka Sankt Peterburgu biće obavljen 30. aprila. –

Montenegro erlajns će predsezonu i sezonu obeležiti i brojnim čarter letovima / Foto: Montenegro erlajns

Prema njihovim rečima, Montenegro erlajns će predsezonu i sezonu obeležiti i brojnim čarter letovima ka Bariju, Napulju, Bratislavi, Tel Avivu, Lincu, Gracu, Klagenfurtu, kao i serijom čarter letova za Ostravu, Ren, Dol, La Rošel i druge:

– Letove po ljetnjem rasporedu realizovaćemo sa flotom od šest aviona, i to tri aviona tipa Embraer 195, dva Fokera 100 i jednog aviona koji planiramo iznajmiti po odgovarajućem aranžmanu kako bi ukupan broj sjedišta u floti bio oko 700. –

Kako ističu, zahvaljujući potpisanim kod šer ugovorima Montenegro erlajns putnicima pruža mogućnost putovanja preko Beograda do međunarodnih odredišta, značajnih centara Evrope, Bliskog istoka i Severne Amerike:

– Novitet u ponudi Montenegro erlajnsa je i mogućnost putovanja preko Rima do neke od sljedećih destinacija: Milano, Napulj, Firenca, Bolonja, Piza, Bari, Torino, Venecija, Đenova, ali i Amsterdam, Nica, Ženeva, Cirih, Malta, Malaga, Barselona, Madrid zahvaljujući kod šer ugovoru koji Montenegro erlajns ima sa kompanijom Alitalia. –

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Poraz bitke da se smanji sezonalnost na Jadranu

Pa upravo o tome i pišem. Kao što sam rekao u komentaru više ja na short-breakove zimi idem u Mađarsku, Austriju, Italiju i Crnu Goru (Splendid). Gdje je tu pamet?

11. Feb 2020.Pogledaj

somi77 na: Vijetnam najverovatnije nabavlja školsko-borbene avione Jak-130

AL-41F118:07, 06. feb. 2020. ''Ukupno da, Vijetnam je 3 klase jači od nas. Glupo je porediti. Dodao bih samo da bi radije živeo kao prosečan Srbin nego kao iznad prosečan Vijetnamac. Ali tako ti je to kad te ,,oslobode“ crveni od zlih zapadnjaka. Mi smo se srećom makar očešali o taj zapad, pa je još…

11. Feb 2020.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Poraz bitke da se smanji sezonalnost na Jadranu

Nažalost ste u pravu. I žalostno je da ja na short-break tijekom zime idem u Mađarsku, Austriju, Italiju, čak i u Crnu Goru, ali ne u Hrvatsku. Žalosno, zar ne?

11. Feb 2020.Pogledaj

Aleksa Radojičić na: Vijetnam najverovatnije nabavlja školsko-borbene avione Jak-130

@Paqe Na JF-17 se može ugraditi i kineski motor umesto ruskog.

11. Feb 2020.Pogledaj

dembelan na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Poraz bitke da se smanji sezonalnost na Jadranu

AS je dodao, odnosno dodaće još 6 novih linija. Ženeva, Aman, Rostov na Donu, Firencu, Lavov i Kišinjev. Tipujem da će Rostov, Aman i Kišinjev dati odlične rezultate. Problem sezonalnosti na jadranu se bez ozbiljnog uplitanja državnih institucija neće riješiti. Pitanje je i koliko su lokalci zainteresovani. Realno Hrvatska je preskupa u odnosu na uslugu.…

11. Feb 2020.Pogledaj

Send this to a friend