BEG airport status
Montenegro erlajns od 31. marta počinje sa letnjim redom letenja, Prvi put sezonski letovi ka Hanoveru Letovi prema letnjem rasporedu biće realizovani sa flotom od šest aviona / Foto: Montenegro erlajns

Montenegro erlajns od 31. marta počinje sa letnjim redom letenja, Prvi put sezonski letovi ka Hanoveru

Kompanija Montenegro erlajns će od 31. marta saobraćati prema letnjem redu letenja koji će važiti do 26. oktobra 2019. godine, saopštio je crnogorski nacionalni avio-prevoznik.

Kako navodi, ono što karakteriše letnji red letenja je povećan broj letova ka svim destinacijama prema kojima kompanija saobraća tokom čitave godine, ali i ponovno uvođenje saobraćaja ka Londonu, Lionu, Kopenhagenu, Diseldorfu, Sankt Peterburgu, Lajpcigu i Minhenu prema kojima saobraća tokom letnje sezone.

– Novina ovog reda letjenja je prvi put uspostavljanje redovnog saobraćaja ka Hanoveru dva puta sedmično. Dakle, ako ovog ljeta želite posjetiti Njemačku, Montenegro erlajns vam pruža mogućnost da se odlučite između pet gradova te države – Frankfurta, Diseldorfa, Lajpciga, Minhena ili Hanovera.

Tokom ljetnjeg reda letjenja svakako najveći broj letova će biti na linijama prema Beogradu. Montenegro erlajns će iz Podgorice ka Beogradu imati 15 rotacija, a iz Tivta 22 rotacije sedmično. Ka Moskvi 17 rotacija, Parizu sedam, Cirihu šest, Beču i Frankfurtu po pet rotacija sedmično.

Kompanija će prema Ljubljani saobraćati četiri puta sedmično. Zahvaljujući kod šer ugovorima Montenegro erlajnsa i Alitalije, Crna Gora će tokom ljetnjeg reda letjenja sa prijestonicom Italije biti povezana svakodnevno. –

Prvi ovosezonski let ka Hanoveru planiran je za 2. maj / Foto: Montenegro erlajns

Prvi ovosezonski let ka Hanoveru planiran je za 2. maj, a prema toj destinaciji će se saobraćati dva puta nedeljno sve do 24. oktobra, kažu iz Montenegro erlajnsa i dodaju:

– Ka Diseldorfu će se saobraćati takođe dva puta, a tokom jula i avgusta tri puta sedmično, a prvi let će biti 6. aprila. Od istog datuma biće dostupni i letovi ka Lionu i prema ovom gradu saobraćaće se jednom sedmično, a u periodu visoke sezone jul/avgust i dva puta sedmično.

Prema Londonu Montenegro erlajns će imati tri rotacije sedmično u predsezoni, uz mogućnost uvođenja četvrte rotacije tokom visoke sezone, a prvi let za London je planiran za 17. april.

Do Lajpciga i Minhena će biti tri rotacije sedmično počev od 7. aprila, a karakteristika ovogodišnjeg reda letjenja je da se ovi letovi uvode mjesec dana ranije u odnosu na prethodnu sezonu. Takođe, prema Kopenhagenu će biti tri rotacije sedmično počev od 4. maja.

Do Sankt Peterburga putnici će moći putovati dva puta sedmično odnosno tokom jula i avgusta tri puta sedmično. Prvi let ka Sankt Peterburgu biće obavljen 30. aprila. –

Montenegro erlajns će predsezonu i sezonu obeležiti i brojnim čarter letovima / Foto: Montenegro erlajns

Prema njihovim rečima, Montenegro erlajns će predsezonu i sezonu obeležiti i brojnim čarter letovima ka Bariju, Napulju, Bratislavi, Tel Avivu, Lincu, Gracu, Klagenfurtu, kao i serijom čarter letova za Ostravu, Ren, Dol, La Rošel i druge:

– Letove po ljetnjem rasporedu realizovaćemo sa flotom od šest aviona, i to tri aviona tipa Embraer 195, dva Fokera 100 i jednog aviona koji planiramo iznajmiti po odgovarajućem aranžmanu kako bi ukupan broj sjedišta u floti bio oko 700. –

Kako ističu, zahvaljujući potpisanim kod šer ugovorima Montenegro erlajns putnicima pruža mogućnost putovanja preko Beograda do međunarodnih odredišta, značajnih centara Evrope, Bliskog istoka i Severne Amerike:

– Novitet u ponudi Montenegro erlajnsa je i mogućnost putovanja preko Rima do neke od sljedećih destinacija: Milano, Napulj, Firenca, Bolonja, Piza, Bari, Torino, Venecija, Đenova, ali i Amsterdam, Nica, Ženeva, Cirih, Malta, Malaga, Barselona, Madrid zahvaljujući kod šer ugovoru koji Montenegro erlajns ima sa kompanijom Alitalia. –

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Prolaznik na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

Lopatice turbine motora znatno utiču na RCS zbog svoje rotirajuće prirode! One izazivaju periodičnom rasejanje elektromgnetskih talasa (electromagnetic scattering characteristics), koje se da specificno identifikovati čineći motor prepoznatljivim za radar (nekooperativna identifikacija cilja).

29. Apr 2025.Pogledaj

Miloš1977 na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

Mislim da S-duct ima smisla kao smanjenje frontalnog radarskog odraza samo za avione koji imaju unutrasnje spremnike za oruzije, i lete u stealth modu bez spoljnih nosaca. Ali S-duct prednost postaje neznatna kada se pod krila okace bombe i rezervoari za goriva.

29. Apr 2025.Pogledaj

Prolaznik na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

Smanjen u odnosu na vece vazduhoplove bez S usisnika vazduha, vidljivih lopatica turbina koje signifikantno doprinose radarskom odrazu i cak omogucavaju uspesnu nekooperativnu identifikaciju istoga. f-16 svakako ima manji radarski odraz jer je mali jednomotorac. Generalno vazi da je dizajn koji ukljucuje mali vazduhoplov, jednomotorac, sa dva kosa vertikalna stabilizatora, S inletom i bez rezervoara…

29. Apr 2025.Pogledaj

XYZZ na: [POSLEDNJA VEST] Hrvatskoj isporučen poslednji Rafal, kompletirana eskadrila sa 12 aviona

Ako hrvatski rafali budu trajali 25 godina, što se očekuje, onda će idući avion za potrebe Hrvatske biti avion 6. generacije pošto će peta generacija biti prestara a sedma još neće biti aktualna. Isto tako sam mišljenja da pošto vi svoje još niste dobili i zato što ste ih skupo platili ćete željeti da vam…

29. Apr 2025.Pogledaj