BEG airport status
LYBE 1520:00 Z 160°03KT CAVOK 20/11 Q1022 NOSIG=
Ministarstvo privrede objavilo javni poziv za privatizaciju Jat Tehnike, Početna cena 20,4 miliona evra "Prijave za učešće u postupku mogu se podneti najkasnije do 31. jula 2019. godine do 15 časova" / Foto: JAT Tehnika

Ministarstvo privrede objavilo javni poziv za privatizaciju Jat Tehnike, Početna cena 20,4 miliona evra

Ministarstvo privrede objavilo je juče javni poziv za prikupljanje ponuda za privatizaciju preduzeća Jat Tehnika, a početna cena iznosi skoro 20,5 miliona evra.

Kako stoji u javnom pozivu, Ministarstvo poziva sva zainteresovana lica za učešće u postupku privatizacije Jat Tehnike modelom prodaje kapitala, da svoje ponude uz uplatu depozita od 2.049.876,20 evra dostave do 31. jula:

– Početna cena na javnom nadmetanju iznosi 100% procenjene fer tržišne vrednosti kapitala Subjekta privatizacije na dan 31. decembar 2018. godine, koji se nudi na prodaju, kao najviša vrednost u rasponu tržišne vrednosti kapitala Subjekta privatizacije, odnosno 20.498.762,00 evra. –

Prema uslovima javnog poziva, pravo na učešće u postupku ima domaće i/ili strano pravno lice koje, između ostalog, kao pretežnu delatnost obavlja delatnost održavanja i opravke vazduhoplova (MRO) i to najmanje u poslednjih pet godina u kontinuitetu:

– Takođe, uslov je i da je u 2018. godini to pravno lice ostvarilo, samostalno ili na konsolidovanom nivou, poslovni prihod od najmanje 40.000.000,00 evra, zatim da ima kapacitet za bazno održavanje i opravku vazduhoplova na minimum 10 pozicija u paraleli istovremeno i to najmanje poslednje dve godine u kontinuitetu, da poseduje sertifikate za bazno i linijsko održavanje aviona tipa Bombardier i Embraer i to najmanje poslednjih pet godina u kontinuitetu.

Još jedan od uslova je i da poseduje sertifikate za bazno i linijsko održavanje za minimum tri od četiri aviona tipa B737CL, B737NG, A320 i ATR 42/72 i to najmanje poslednjih pet godina u kontinuitetu, kao i da poseduje sertifikate za bazno i/ili linijsko održavanje aviona tipa B737 MAX i A320neo. –

Kako se navodi u javnom pozivu, zainteresovana lica mogu podneti prijave za učešće u postupku najkasnije do 31. jula 2019. godine do 15 časova, pri čemu se prijava podnosi zajedno sa ponudom u skladu i na način definisan Uputstvom za ponuđače.

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

d

Nešto mi je ovo malo para i malo previše uslova koji se vrte na pet godina.
Biće da se nekom namješta.

Odgovori
B

Da neće kupiti 4K da ima gdje održavati Adriine avione 😄😂

Odgovori
M

prodajemo koku koja nosi zlatna jaja a to je Jat tehnika Po meni daleko je bolje bilo da smo izasli na medjunarodnu berzu sa akcijama finansiski efekat bi bio mnogo veci ali staje tuje Malo ko u regionu ima takve uslove kao Jat tehnika pocev od ljudi pa nadalje Onaj koji bude kupio Jat tehniku sigurno ce napraviti veliki posao naravno za sebe Ali to vam je liberalni kapitalizam i mi tu nista nemozemoOno sto je dobro uslovi nadmetanja su veoma zahtevni i to me radujeCekajmo ishod

Odgovori
U

Prodali su Slovencii Adriu tehniku poljacima.. sad radniku deru ko musa jarca ;)

А

Само 5 година!?
Само 40 милиона прихода!?

Коме га придајемо???

Odgovori
L

5 godina u kontinuitetu, line/base za Embraer I Bombardier (JatTeh nema na capability)
4 godine u kontinuitetu, line/base za
ATR, 737CL/NG (ima na capability)
Ne kapiram…

Odgovori
B

Vjerovatno postoji „slika“ toga ko ispunjava sve zahtjeve.
Čitava firma ni dva helikoptera…

A

Sto ne urade dokapitalizaciju ili nek izdaju paket akcija pa da ih prodaju na berzi ako im fali investicionog kapitala za prosirivanje. Ako misle da je stvarno prodaju za 20mil, onda firma po knjigama mora generesati min. 1mil dobiti godisnje, ali minimum, 1.5-2 je vec realnije. Sto bi to prodavao? I jos gore u gubitas JAT koji se sad zove AS upumpavaju pare svake godine.
Naravno piramida ce uvek naci neko „racionalno“ objasnjenje za sve glupe poteze, kao onomad „mi ne znamo da upravljamo aerodromima“ i onda kad je trebalo sputati Nis odjednom znaju….
Ma nuzno trosimo reci prijatelji. Ne vredi.
Nadam se da ce prodaja proci dobro i da ce novi novi vlasnik brinuti o kompaniji, nista drugo.

Odgovori
G

Meni ovo nikako nije jasno, pa ako ima neko kome jeste, zamolio bih da napise koju rec…

Zar nije Jat Tehnika najzdraviji i najvredniji deo nekadasnjeg Jata? Zar nije izuzetno znacajno imati svoju kompaniju za odrzavanje aviona, kad vec imas (pola) avio-kompanije? Zar upravo sad nismo svedoci kako Adrija Ervejz Tehnika uskracuje servis Adriji zbog neplacenih racuna (sto bi se moglo izbeci da nije u privatnim rukama)? Zar nece onda novi vlasnik Tehnike moci da diktira cene Er Serbiji kako zeli, jer nema mnogo alternative?

Jedino sto mi pada na pamet je da se unapred zna kupac i da je sve dogovoreno sa masnim provizijama, pa onda nema mesta za razum. Ili, naravno, ja kao laik ne razumem sta se stvarno desava. Mada, ako sam laik u avijaciji, nisam laik u poslovanju…

Odgovori
D

Vec dugo vremena nije tako. Ljudi su uglavnom na kolektivnim godisnjim odmorima. Nema velikih poslova. AirSerbija ima sopstveni linijsko odrzavanje a velike servise vec dugo ne radi u Jat Tehnici.

L

@Djape
AirSerbia sve preglede svoje flote preko 750fh radi samo i iskljucivo u JatTehnici!
Jedino A330 preglede vece od „A“ radi u Abu Dabiju!

Odgovori
D

Hvala na dopuni. Znam da je svaki od aviona koji je dolazio u flotu farban i da je vrsena modifikacija kabine koje kude.

M

Gospodo to vam je Liberalni kapitalizam Jat tehnika sigurno ce nekome doneti neverovatan profit mislim na onog ko kupi nazalost mislim da mi u vazduhoplovnom drzavnom menadjmentu nemamo ljude koji razmisljaju na domacinski nacin vec liberalno kapitalisticki Ni jedan privatni avio servis nije propao vec se sve vise i razvijaju to se odnodi na generalnu avijaciju to vam je po meni dokaz da je greska prodati Jat tehniku na ovaj nacin Dokapitalizacija je kroz prodaju akcija bi sigurno bio mnogo bolji nacin ali danas malo nas koji nesto znamo neko pita za misljenje Zato strucni ljudi odlaze iz Jat tehnike

Odgovori
V

Ne razumem zasto buduci vlasnik mora imati sertifikate o baznom i linijskom odrzavanju bombardier i embraer aviona u poslednjih 5 godina? Meni to govori da je tender unapred namesten za jednu kompaniju, istu onu koja je kupila Adriju.

Odgovori
D

Eto, nije se javio niko.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Pogorsana Osecanja na: Kako funkcioniše Distance learning u teorijskoj obuci za ATPL teoriju: Škola letenja Aero Mond održavaće samo 10% časova u učionici

@ BB, Vazi, u pravu si. Ajde onda lepo da otvorimo EASA bazu pitanja i svih 15K+ podelimo lepo ljudima unapred, i svima super. Mislim, zasto bi se uopste zezali sa time ko sta moze/zeli od ucenja. Ko hoce - nek cita i edukuje se, ko nece - neka nauci pitanja i odgovore na pamet,…

15. Sep 2019.Pogledaj

Istočnik na: Kako funkcioniše Distance learning u teorijskoj obuci za ATPL teoriju: Škola letenja Aero Mond održavaće samo 10% časova u učionici

Razlozi su sledeći: - Deca nisu "radno sposobno stanovništvo", samim tim moraju u školu. DL sistem može da im bude samo način da prate nastavu ako su odsutna iz nekog opravdanog razloga (bolest, boravak u bolnici, ...), ne i zamena za školu. - Kod studenata je složenija situacija. Ako je student zaposlen, uz potvrdu o…

15. Sep 2019.Pogledaj

Istočnik na: Kako funkcioniše Distance learning u teorijskoj obuci za ATPL teoriju: Škola letenja Aero Mond održavaće samo 10% časova u učionici

@Pomesana obecanja I redovan direktan rad sa nastavnikom i DL sistem imaju svoje prednosti i mane. Ono što je Delta izostavio po mom mišljenju je to da se ova dva načina međusobno dopunjuju. a i kako je BB rekao, ključ svega je zainteresovanost.

15. Sep 2019.Pogledaj

Sascha410 na: Kako funkcioniše Distance learning u teorijskoj obuci za ATPL teoriju: Škola letenja Aero Mond održavaće samo 10% časova u učionici

Da se razumijemo ja nikako nisam pobornik ovog vida obrazovanja I ako sam zavrsio na isti nacin ovaj kurs. Mislim da je tradicionalni vid ucenja puno bolji, ali ruku na srce, sta ja o tome znam osim licnog iskustva I subjektivnog misljenja. Cinjenica je da se u zapadnom svijetu ovaj vid obrazovanja koristi dobre tri…

15. Sep 2019.Pogledaj

Nele na: Kako funkcioniše Distance learning u teorijskoj obuci za ATPL teoriju: Škola letenja Aero Mond održavaće samo 10% časova u učionici

Ja sam ucio isto daljinski. Morao sam jer sam radio a pored toga sam imao i porodicnih obaveza. Svaki dan sam detaljno prelazio gradivo u slobodno vreme. I tako mesecima. Nakon 8 meseci (6 je minumum) sam presao sve i prijavio se za ground school (tih 10 posto). Tada sam upoznao jos desetak kolega od…

15. Sep 2019.Pogledaj

Send this to a friend