BEG airport status
Ministarstvo privrede objavilo javni poziv za privatizaciju Jat Tehnike, Početna cena 20,4 miliona evra "Prijave za učešće u postupku mogu se podneti najkasnije do 31. jula 2019. godine do 15 časova" / Foto: JAT Tehnika

Ministarstvo privrede objavilo javni poziv za privatizaciju Jat Tehnike, Početna cena 20,4 miliona evra

Ministarstvo privrede objavilo je juče javni poziv za prikupljanje ponuda za privatizaciju preduzeća Jat Tehnika, a početna cena iznosi skoro 20,5 miliona evra.

Kako stoji u javnom pozivu, Ministarstvo poziva sva zainteresovana lica za učešće u postupku privatizacije Jat Tehnike modelom prodaje kapitala, da svoje ponude uz uplatu depozita od 2.049.876,20 evra dostave do 31. jula:

– Početna cena na javnom nadmetanju iznosi 100% procenjene fer tržišne vrednosti kapitala Subjekta privatizacije na dan 31. decembar 2018. godine, koji se nudi na prodaju, kao najviša vrednost u rasponu tržišne vrednosti kapitala Subjekta privatizacije, odnosno 20.498.762,00 evra. –

Prema uslovima javnog poziva, pravo na učešće u postupku ima domaće i/ili strano pravno lice koje, između ostalog, kao pretežnu delatnost obavlja delatnost održavanja i opravke vazduhoplova (MRO) i to najmanje u poslednjih pet godina u kontinuitetu:

– Takođe, uslov je i da je u 2018. godini to pravno lice ostvarilo, samostalno ili na konsolidovanom nivou, poslovni prihod od najmanje 40.000.000,00 evra, zatim da ima kapacitet za bazno održavanje i opravku vazduhoplova na minimum 10 pozicija u paraleli istovremeno i to najmanje poslednje dve godine u kontinuitetu, da poseduje sertifikate za bazno i linijsko održavanje aviona tipa Bombardier i Embraer i to najmanje poslednjih pet godina u kontinuitetu.

Još jedan od uslova je i da poseduje sertifikate za bazno i linijsko održavanje za minimum tri od četiri aviona tipa B737CL, B737NG, A320 i ATR 42/72 i to najmanje poslednjih pet godina u kontinuitetu, kao i da poseduje sertifikate za bazno i/ili linijsko održavanje aviona tipa B737 MAX i A320neo. –

Kako se navodi u javnom pozivu, zainteresovana lica mogu podneti prijave za učešće u postupku najkasnije do 31. jula 2019. godine do 15 časova, pri čemu se prijava podnosi zajedno sa ponudom u skladu i na način definisan Uputstvom za ponuđače.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

de

Nešto mi je ovo malo para i malo previše uslova koji se vrte na pet godina.
Biće da se nekom namješta.

Odgovori
BB

Da neće kupiti 4K da ima gdje održavati Adriine avione 😄😂

Odgovori
Mi

prodajemo koku koja nosi zlatna jaja a to je Jat tehnika Po meni daleko je bolje bilo da smo izasli na medjunarodnu berzu sa akcijama finansiski efekat bi bio mnogo veci ali staje tuje Malo ko u regionu ima takve uslove kao Jat tehnika pocev od ljudi pa nadalje Onaj koji bude kupio Jat tehniku sigurno ce napraviti veliki posao naravno za sebe Ali to vam je liberalni kapitalizam i mi tu nista nemozemoOno sto je dobro uslovi nadmetanja su veoma zahtevni i to me radujeCekajmo ishod

Odgovori
Up

Prodali su Slovencii Adriu tehniku poljacima.. sad radniku deru ko musa jarca ;)

Само 5 година!?
Само 40 милиона прихода!?

Коме га придајемо???

Odgovori
Lu

5 godina u kontinuitetu, line/base za Embraer I Bombardier (JatTeh nema na capability)
4 godine u kontinuitetu, line/base za
ATR, 737CL/NG (ima na capability)
Ne kapiram…

Odgovori
BB

Vjerovatno postoji „slika“ toga ko ispunjava sve zahtjeve.
Čitava firma ni dva helikoptera…

Al

Sto ne urade dokapitalizaciju ili nek izdaju paket akcija pa da ih prodaju na berzi ako im fali investicionog kapitala za prosirivanje. Ako misle da je stvarno prodaju za 20mil, onda firma po knjigama mora generesati min. 1mil dobiti godisnje, ali minimum, 1.5-2 je vec realnije. Sto bi to prodavao? I jos gore u gubitas JAT koji se sad zove AS upumpavaju pare svake godine.
Naravno piramida ce uvek naci neko „racionalno“ objasnjenje za sve glupe poteze, kao onomad „mi ne znamo da upravljamo aerodromima“ i onda kad je trebalo sputati Nis odjednom znaju….
Ma nuzno trosimo reci prijatelji. Ne vredi.
Nadam se da ce prodaja proci dobro i da ce novi novi vlasnik brinuti o kompaniji, nista drugo.

Odgovori
Go

Meni ovo nikako nije jasno, pa ako ima neko kome jeste, zamolio bih da napise koju rec…

Zar nije Jat Tehnika najzdraviji i najvredniji deo nekadasnjeg Jata? Zar nije izuzetno znacajno imati svoju kompaniju za odrzavanje aviona, kad vec imas (pola) avio-kompanije? Zar upravo sad nismo svedoci kako Adrija Ervejz Tehnika uskracuje servis Adriji zbog neplacenih racuna (sto bi se moglo izbeci da nije u privatnim rukama)? Zar nece onda novi vlasnik Tehnike moci da diktira cene Er Serbiji kako zeli, jer nema mnogo alternative?

Jedino sto mi pada na pamet je da se unapred zna kupac i da je sve dogovoreno sa masnim provizijama, pa onda nema mesta za razum. Ili, naravno, ja kao laik ne razumem sta se stvarno desava. Mada, ako sam laik u avijaciji, nisam laik u poslovanju…

Odgovori
Dj

Vec dugo vremena nije tako. Ljudi su uglavnom na kolektivnim godisnjim odmorima. Nema velikih poslova. AirSerbija ima sopstveni linijsko odrzavanje a velike servise vec dugo ne radi u Jat Tehnici.

Lu

@Djape
AirSerbia sve preglede svoje flote preko 750fh radi samo i iskljucivo u JatTehnici!
Jedino A330 preglede vece od „A“ radi u Abu Dabiju!

Odgovori
Dj

Hvala na dopuni. Znam da je svaki od aviona koji je dolazio u flotu farban i da je vrsena modifikacija kabine koje kude.

Mi

Gospodo to vam je Liberalni kapitalizam Jat tehnika sigurno ce nekome doneti neverovatan profit mislim na onog ko kupi nazalost mislim da mi u vazduhoplovnom drzavnom menadjmentu nemamo ljude koji razmisljaju na domacinski nacin vec liberalno kapitalisticki Ni jedan privatni avio servis nije propao vec se sve vise i razvijaju to se odnodi na generalnu avijaciju to vam je po meni dokaz da je greska prodati Jat tehniku na ovaj nacin Dokapitalizacija je kroz prodaju akcija bi sigurno bio mnogo bolji nacin ali danas malo nas koji nesto znamo neko pita za misljenje Zato strucni ljudi odlaze iz Jat tehnike

Odgovori
Vi

Ne razumem zasto buduci vlasnik mora imati sertifikate o baznom i linijskom odrzavanju bombardier i embraer aviona u poslednjih 5 godina? Meni to govori da je tender unapred namesten za jednu kompaniju, istu onu koja je kupila Adriju.

Odgovori
Dj

Eto, nije se javio niko.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Dejan na: [EKSKLUZIVNO] Intervju sa rukovodstvom Er Srbije: Razvoj i nastavak transformacije kompanije, kada dolaze Embraeri i rezultati ovogodišnje letnje sezone

@Max Kao što sam i napisao u prvom postu jedino motori na obe letelice imaju kompaktibilnost pod uslovom da su na obe letelice PW motori. Oba motora se rade u arhitekturi 1-G-3-8-2-3, oba motora imaju BPR 12:1. Što znači da imaju dosta zajedničkih delova. Osnovna razlika je u dijametru fan-a kod PW1500 on je 73…

03. Oct 2024.Pogledaj

Samo kažem na: [ANALIZA] Detaljnije o Rafalu F4.1, verziji aviona koju će nabaviti RV i PVO Vojske Srbije

Perica Tako ne kazu ‘ugledno glasilo jutrnji/vecernji/index list’ nego samo prenose reči jednog hrvatskog generala.

03. Oct 2024.Pogledaj

Samo kažem na: [ANALIZA] Detaljnije o Rafalu F4.1, verziji aviona koju će nabaviti RV i PVO Vojske Srbije

John C. Colton A NATO satcom kanal ima tačno kakve veze sa EU? Ili si u NATO ili nisi. Nema zaobilaznog puta.

03. Oct 2024.Pogledaj

max na: [EKSKLUZIVNO] Intervju sa rukovodstvom Er Srbije: Razvoj i nastavak transformacije kompanije, kada dolaze Embraeri i rezultati ovogodišnje letnje sezone

@Dejan A220 (bombardier c-serija) nema nikakvu kompatibilnost sa A32x serijom. Drugi type rating, druge tvornice, drugi dizajn, pa ni ta "sličnost" motora ne pomaže jer ni stock dijelova ne paše. Airbusu prvo predstoji mamutski posao da ga uvede u svoj proizvodni ciklus jer trenutno gubi novac na tom avionu na način kako ga (bombardier) proizvodi…

03. Oct 2024.Pogledaj

PasTom na: [ANALIZA] Detaljnije o Rafalu F4.1, verziji aviona koju će nabaviti RV i PVO Vojske Srbije

I Hrvatska i Srbija neće iskoristiti 50 % mogućnosti ovog aviona. Kako se to kod nas kaže: Kupio Mercedesa S klasu da sa njime ide po kruh u dućan.

03. Oct 2024.Pogledaj