BEG airport status
Viz er od 17. aprila ponovo uvodi liniju Niš-Malme Letovi od Niša do Malmea do septembra dva puta nedeljno / Foto: Viz er

Viz er od 17. aprila ponovo uvodi liniju Niš-Malme

Avioni kompanije Viz er ponovo će saobraćati na ruti Niš-Malme od 17. aprila ove godine, saopštio je ovaj avio-prevoznik.

Kako navode, njihovi avioni leteće na toj liniji svake srede i nedelje, a od sredine septembra i svakog ponedeljka i petka.

Ruta Niš-Malme bila je otvorena od juna 2015. godine do 7. januara 2019. kada je saobraćanje Viz erovih aviona na ovoj liniji prekinuto, a pretpostavlja se da je njenu obnovu uslovilo veliko interesovanje putnika budući da je na toj liniji „postojala odlična popunjenost aviona“.

Podsetimo, sredinom septembra prošle godine nakon najave gašenja linije Niš-Malme, Inicijativa „Ne damo niški aerodrom“ je od „Konstantina Velikog“ zatražila da obavesti javnost o uzrocima njenog gašenja, kao i o celokupnoj komunikaciji između republičke Vlade i niškog aerodroma u vezi sa tim poslom.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Be

    I sta ce mo sad?

    Pitanje za ove iz „Ne damo niski aerodrom“.

    Hoce neko da se izvine ili da prizna da je malo prebrzo reagovao? I naprimer da je trazio neke informacije koje kompanija nije obavezna da mu dostupi?

    Linije ce se i u buduce otvarati i zatvarati, to je sasvim normalno na trzistu. Ne moramo dizati prasinu posle svake Informacije ili poluinformacije.

    Ocigledno da neko iz politike ne moze docekati da se nesto desi pa da pokaze prstom na one koji su zasluzni da aerodroum uopste radi.

    Odgovori
    Г

    За почетак „ћемо“ да будемо писмени и можда ће се неко „извинити“ коме год…

    Be

    Hvala na clanku. Mozda je i ovo interesantno:

    Ministarstvo Infrastrukture ulozilo 70 miliona u nabavku vozila za uklanjanje leda sa aviona.

    http://www.politika.rs/scc/clanak/421398/Ulozeno-70-miliona-dinara-za-novu-opremu-niskog-aerodroma

    Odgovori
    Ci

    @Beli,
    Niti je ova izjava Ministarstva do kraja tacna (politikanski i neosnovani napad na bivse koji se zaista jesu zaigrali) niti su do kraja bili osnovani napadi incijative „Ne damo niski aerodrom“ koja se jeste malo uplasila nepoznatog s razlogom, ali je takodje bez ikakve potrebe iznosila nepotkrepljene teze i dodatno komplikovala situaciju. Istina je kao i obicno negde na sredini, a izgleda ni jednima ni drugima nije cilj da je prikazu vec svako muti dodatno kako mu odgovara… Kakvo crno vozilo i tecnosti za odledjivanje i linija Nis-Malme… Jaci uvek dobija to se ovoga puta pokazalo.

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

    27. Nov 2024.Pogledaj

    ikim na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Aleksa, nema problema. Ako je trpanje ako se nešto prokomentariše jednom u šest meseci, ili godinu dana, neću raditi ni to. Gospodina mehaničara sam znao lično, porodice su nam bile kućni prijatelji, na žalost je pokojni, nije umeo ništa da uradi ni na svom, ni na bilo kom drugom autu, osim na par kamiona za…

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Ne ometa se to lako a i Francuzi imaju sopstvenih interesa po tom svetu pa su i ovaj mir dogovorili sa Libanom kojeg koliko toliko štite. Nije sve to crno belo.

    27. Nov 2024.Pogledaj

    алекса na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    ikim - "vojnog mehaničara, koji je umeo da odradi generalku na motoru TAM-150, ali je morao da zove svog kolegu da mu rešava mehaničke probleme na Zastavi 101 (pričam o 80-tim godinama prošlog veka). Jebeš takvog mehanničara" Са овим си рекао све о свом знању. Ништа не знаш, а волиш да се трпаш. Свака ти…

    27. Nov 2024.Pogledaj

    max na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Jako ovisno što smatrate pod "hipersonična rakete". Mnoge balističke rakete lete hipsersonično još od 1950tih, slično kao današnje ruske kojim se toliko hvale a zapravo ima samo brzinu. Ali još nitko nije uspio napraviti "pravu" hipersoničnu raketu, koja bi osim brzine >mach5 trebala biti potpuno upravljiva, postići visinu, koristiti hipsersonični motor (tipa scramjet), preciznost, stealth…

    27. Nov 2024.Pogledaj