BEG airport status
Etihad ervejz predstavio novu šemu bojenja u znak podrške Specijalnih olimpijskih igara u Abu Dabiju Lica četvoro sportista predstavljena kroz novi dizajn na jednom od Boingovih 787-9 Dreamlinera / Foto: Eithad ervejz

Etihad ervejz predstavio novu šemu bojenja u znak podrške Specijalnih olimpijskih igara u Abu Dabiju

Kompanija Etihad ervejz, zvanični partner Specijalnih olimpijskih svetskih igara u Abu Dabiju 2019, predstavila je danas novu šemu bojenja na događaju održanom u hangaru tehnike kako bi promovisala Igre koje će biti održane od 14. do 21. marta, saopštio je taj avio-prevoznik.

Kako navodi, novi dizajn otkriven je uz prisustvo četvoro sportista čiji su likovi inkorporirani u tu šemu, te se sada nalaze na jednom od Boingovih 787-9 Dreamlinera:

– Četvoro sportista iz Ujedinjenih Arapskih Emirata su plivač Omar Al Šami (Omar Al Shami), trkač Hamda Alhosani i kuglaši Saleh Almari (Saleh Almarri) i Marjam Al Hosani (Mariam Al Hosani).

Kreativan tim avio-kompanije dizajnirao je i odštampao poseban dizajn, koji su postavili tehničari u objektu Etihad ervejz tehnike u Abu Dabiju. –

Na predstavljanju novog dizajna / Foto: Etihad ervejz

Jedan od takmičara, petnaestogodišnji plivač iz Emirata Omar Al Šami, do sada je već osvojio tri zlatne, pet srebrnih i pet bronzanih medalja učešćem na Specijalnim olimpijskim igrama i raznim drugim takmičenjima, a član je tima UAE za Specijalne olimpijade od 2015. godine. On je prilikom otkrivanja šeme objasnio koliki značaj to za njega ima:

– Kao sportista sa posebnim potrebama, ponosan sam što sam radio sa Etihad ervejzom na kampanji za Specijalnu olimpijadu. Pozitivan uticaj koji ovakva partnerstva imaju na ljude sa posebnim potrebama je od neprocenjive vrednosti i nadam se da će još kompanija širom sveta slediti taj primer. –

Očekuje se da će se više od 20.000 posetilaca iz inostranstva pridružiti gledaocima iz UAE u posmatranju Specijalnih olimpijskih igara, pri čemu će Etihad ervejz za tu priliku prevoziti sportiste, opremu, trenere, zvanične predstavnike i medije, uz podršku svog ogranka Etihad Cargo, ističu iz te kompanije:

– Narednih meseci, brendirani avion bi trebalo da leti za Amsterdam, Atinu, Barselonu, Brizbejn, Džedu, Kuala Lumpur, Mančester, Rijad, Šangaj, Tokio i Cirih i druge destinacije u globalnoj mreži. –

Etihad ervejz će za tu priliku prevoziti sportiste, opremu, trenere, zvanične predstavnike i medije / Foto: Etihad ervejz

Ipak, brendirani avion će pored svoje primarne funkcije imati još jednu, možda čak i značajniju, objašnjava izvršni direktor Specijalnih olimpijskih igara Piter Viler:

– Sa Etihadom koji leti u mnoge zemlje širom sveta, nova šema bojenja će pomoći u podizanju svesti o predstojećim Svetskim igrama širom sveta. Noseći lica naših sportista na svom avionu, Etihad igra važnu ulogu u širenju univerzalne poruke tolerancije i inkluzije na način koji je kreativan i ima snažan utisak na publiku na aerodromima i gradovima širom sveta. –

Kako ističu iz Etihada, Specijalne svetske olimpijske igre u Abu Dabiju biće najveći sportski i humanitarni događaj u svetu u 2019. godini, pri čemu će više od 7,500 sportista i 3,000 trenera koji predstavljaju 190 zemalja učestovati u 24 zvanične olimpijske discipline u prvoklasnim sportskim objektima širom Abu Dabija i Dubaija.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Realni na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Čini mi se da je tad uništeno skladište goriva.Baš je bilo gadno,dosta jakih lančanih eksplozija.

17. Mar 2025.Pogledaj

ivan na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Jasno ko dan! Mislim ne znam šta nije jasno ali čovek nije moglo bolje i jednostavnije od ovog da objasni šta se desilo

17. Mar 2025.Pogledaj

Zoran na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Fantastican tekst imenjace! Drago mi je sto se neke zanimljivosti iz tog rada izlaze na videlo, iako tek nakon 26 godina posle tih desavanja. Kao zanimljivost i predlog za neki novi clanak mogu predloziti da pisete o bugarskom radaru mecka na staroj planini, siguran sam da znate o cemu govorim.

17. Mar 2025.Pogledaj

Vladimir na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Da li uz svu sposobost naših posada PVO neko stvarno veruje da bi Amerikanci dozvolili da jedan KC-135, ili B-52 avion od gotovo 50 metara da bude u poziciji da primi pogodak. Brzine na kojima izvode pretakanje su između 250 i 300 čvorova. Minimalno za A-10 ...220 - 230 čvorova. Daleko su oni bili za…

17. Mar 2025.Pogledaj