BEG airport status
Etihad ervejz predstavio novu šemu bojenja u znak podrške Specijalnih olimpijskih igara u Abu Dabiju Lica četvoro sportista predstavljena kroz novi dizajn na jednom od Boingovih 787-9 Dreamlinera / Foto: Eithad ervejz

Etihad ervejz predstavio novu šemu bojenja u znak podrške Specijalnih olimpijskih igara u Abu Dabiju

Kompanija Etihad ervejz, zvanični partner Specijalnih olimpijskih svetskih igara u Abu Dabiju 2019, predstavila je danas novu šemu bojenja na događaju održanom u hangaru tehnike kako bi promovisala Igre koje će biti održane od 14. do 21. marta, saopštio je taj avio-prevoznik.

Kako navodi, novi dizajn otkriven je uz prisustvo četvoro sportista čiji su likovi inkorporirani u tu šemu, te se sada nalaze na jednom od Boingovih 787-9 Dreamlinera:

– Četvoro sportista iz Ujedinjenih Arapskih Emirata su plivač Omar Al Šami (Omar Al Shami), trkač Hamda Alhosani i kuglaši Saleh Almari (Saleh Almarri) i Marjam Al Hosani (Mariam Al Hosani).

Kreativan tim avio-kompanije dizajnirao je i odštampao poseban dizajn, koji su postavili tehničari u objektu Etihad ervejz tehnike u Abu Dabiju. –

Na predstavljanju novog dizajna / Foto: Etihad ervejz

Jedan od takmičara, petnaestogodišnji plivač iz Emirata Omar Al Šami, do sada je već osvojio tri zlatne, pet srebrnih i pet bronzanih medalja učešćem na Specijalnim olimpijskim igrama i raznim drugim takmičenjima, a član je tima UAE za Specijalne olimpijade od 2015. godine. On je prilikom otkrivanja šeme objasnio koliki značaj to za njega ima:

– Kao sportista sa posebnim potrebama, ponosan sam što sam radio sa Etihad ervejzom na kampanji za Specijalnu olimpijadu. Pozitivan uticaj koji ovakva partnerstva imaju na ljude sa posebnim potrebama je od neprocenjive vrednosti i nadam se da će još kompanija širom sveta slediti taj primer. –

Očekuje se da će se više od 20.000 posetilaca iz inostranstva pridružiti gledaocima iz UAE u posmatranju Specijalnih olimpijskih igara, pri čemu će Etihad ervejz za tu priliku prevoziti sportiste, opremu, trenere, zvanične predstavnike i medije, uz podršku svog ogranka Etihad Cargo, ističu iz te kompanije:

– Narednih meseci, brendirani avion bi trebalo da leti za Amsterdam, Atinu, Barselonu, Brizbejn, Džedu, Kuala Lumpur, Mančester, Rijad, Šangaj, Tokio i Cirih i druge destinacije u globalnoj mreži. –

Etihad ervejz će za tu priliku prevoziti sportiste, opremu, trenere, zvanične predstavnike i medije / Foto: Etihad ervejz

Ipak, brendirani avion će pored svoje primarne funkcije imati još jednu, možda čak i značajniju, objašnjava izvršni direktor Specijalnih olimpijskih igara Piter Viler:

– Sa Etihadom koji leti u mnoge zemlje širom sveta, nova šema bojenja će pomoći u podizanju svesti o predstojećim Svetskim igrama širom sveta. Noseći lica naših sportista na svom avionu, Etihad igra važnu ulogu u širenju univerzalne poruke tolerancije i inkluzije na način koji je kreativan i ima snažan utisak na publiku na aerodromima i gradovima širom sveta. –

Kako ističu iz Etihada, Specijalne svetske olimpijske igre u Abu Dabiju biće najveći sportski i humanitarni događaj u svetu u 2019. godini, pri čemu će više od 7,500 sportista i 3,000 trenera koji predstavljaju 190 zemalja učestovati u 24 zvanične olimpijske discipline u prvoklasnim sportskim objektima širom Abu Dabija i Dubaija.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj