BEG airport status
Dragi Stojanovski postavljen za novog direktora makedonske Agencije za civilno vazduhoplovstvo Dragi Stojanoski, novi direktor makedonske agencije za civilno vazduhoplovstvo / Foto: netpress.com.mk

Dragi Stojanovski postavljen za novog direktora makedonske Agencije za civilno vazduhoplovstvo

Odlukom Upravnog odbora, makedonska Agencija za civilno vazduhoplovstvo (ACV) dobila je novog direktora. Nakon ostavke Tomislava Tunteva, na ovu funkciju postavljen je Dragi Stojanoski.

Prema njegovoj biografiji, Stojanoski ima višegodišnje radno iskustvo u vazduhoplovnom sektoru. Diplomirao je na Tehnološkom fakultetu u Skoplju, a prvi kontakt sa avijacijom imao je sa 18 godina, kada je počeo da se obučava za pilota paraglajdera.

Potom je stekao licencu pilota jedrilice, licencu pilota ultralakog aviona sa stečenim ovlašćenjem instruktora i opitnog pilota ultralakih aviona, kao i licencu profesionalnog pilota aviona sa ovlašćenjem za letenje u instrumentalnim uslovima na višemotornim avionima.

Od 2007. do 2010. godine Stojanoski je bio vazduhoplovni inspektor u odeljenju za letne operacije Agencije za civilno vazduhoplovstvo. Od 2010. do 2019. godine, pored rukovodećih pozicija u ACV-u, obavljao je i funkciju predsednika Upravnog odbora ACV-a, a 2011. godine imenovan je za Nacionalnog koordinatora za standardizaciju i saradnju sa EASA.

U periodu od 2011. do 2015. godine bio je načelnik Sektora za bezbednost vazduhoplovstva, a odmah nakon toga, u avgustu 2015. godine, unapređen je u načelnika Odeljenja za bezbednost letačkih operacija i vazduhoplovnu navigaciju. U periodu od 2019. do 30. maja 2024. obavlja dužnost načelnika sektora vazdušnog saobraćaja, a od 30. maja ove godine imenovan je za vršioca dužnosti direktora Agencije za civilno vazduhoplovstvo.

Stojanoski je, pored brojnih završenih obuka u renomiranim svetski priznatim centrima iz oblasti vazduhoplovstva, 2021. godine stekao i diplomu menadžmenta civilnog vazduhoplovstva na jednoj od najprestižnijih svetskih akademija iz oblasti civilnog vazduhoplovstva – Singapore Aviation Academy.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Pa

E pa kolega sretno!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Prolaznik na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

Lopatice turbine motora znatno utiču na RCS zbog svoje rotirajuće prirode! One izazivaju periodičnom rasejanje elektromgnetskih talasa (electromagnetic scattering characteristics), koje se da specificno identifikovati čineći motor prepoznatljivim za radar (nekooperativna identifikacija cilja).

29. Apr 2025.Pogledaj

Miloš1977 na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

Mislim da S-duct ima smisla kao smanjenje frontalnog radarskog odraza samo za avione koji imaju unutrasnje spremnike za oruzije, i lete u stealth modu bez spoljnih nosaca. Ali S-duct prednost postaje neznatna kada se pod krila okace bombe i rezervoari za goriva.

29. Apr 2025.Pogledaj

Prolaznik na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

Smanjen u odnosu na vece vazduhoplove bez S usisnika vazduha, vidljivih lopatica turbina koje signifikantno doprinose radarskom odrazu i cak omogucavaju uspesnu nekooperativnu identifikaciju istoga. f-16 svakako ima manji radarski odraz jer je mali jednomotorac. Generalno vazi da je dizajn koji ukljucuje mali vazduhoplov, jednomotorac, sa dva kosa vertikalna stabilizatora, S inletom i bez rezervoara…

29. Apr 2025.Pogledaj

XYZZ na: [POSLEDNJA VEST] Hrvatskoj isporučen poslednji Rafal, kompletirana eskadrila sa 12 aviona

Ako hrvatski rafali budu trajali 25 godina, što se očekuje, onda će idući avion za potrebe Hrvatske biti avion 6. generacije pošto će peta generacija biti prestara a sedma još neće biti aktualna. Isto tako sam mišljenja da pošto vi svoje još niste dobili i zato što ste ih skupo platili ćete željeti da vam…

29. Apr 2025.Pogledaj