BEG airport status
Dragi Stojanovski postavljen za novog direktora makedonske Agencije za civilno vazduhoplovstvo Dragi Stojanoski, novi direktor makedonske agencije za civilno vazduhoplovstvo / Foto: netpress.com.mk

Dragi Stojanovski postavljen za novog direktora makedonske Agencije za civilno vazduhoplovstvo

Odlukom Upravnog odbora, makedonska Agencija za civilno vazduhoplovstvo (ACV) dobila je novog direktora. Nakon ostavke Tomislava Tunteva, na ovu funkciju postavljen je Dragi Stojanoski.

Prema njegovoj biografiji, Stojanoski ima višegodišnje radno iskustvo u vazduhoplovnom sektoru. Diplomirao je na Tehnološkom fakultetu u Skoplju, a prvi kontakt sa avijacijom imao je sa 18 godina, kada je počeo da se obučava za pilota paraglajdera.

Potom je stekao licencu pilota jedrilice, licencu pilota ultralakog aviona sa stečenim ovlašćenjem instruktora i opitnog pilota ultralakih aviona, kao i licencu profesionalnog pilota aviona sa ovlašćenjem za letenje u instrumentalnim uslovima na višemotornim avionima.

Od 2007. do 2010. godine Stojanoski je bio vazduhoplovni inspektor u odeljenju za letne operacije Agencije za civilno vazduhoplovstvo. Od 2010. do 2019. godine, pored rukovodećih pozicija u ACV-u, obavljao je i funkciju predsednika Upravnog odbora ACV-a, a 2011. godine imenovan je za Nacionalnog koordinatora za standardizaciju i saradnju sa EASA.

U periodu od 2011. do 2015. godine bio je načelnik Sektora za bezbednost vazduhoplovstva, a odmah nakon toga, u avgustu 2015. godine, unapređen je u načelnika Odeljenja za bezbednost letačkih operacija i vazduhoplovnu navigaciju. U periodu od 2019. do 30. maja 2024. obavlja dužnost načelnika sektora vazdušnog saobraćaja, a od 30. maja ove godine imenovan je za vršioca dužnosti direktora Agencije za civilno vazduhoplovstvo.

Stojanoski je, pored brojnih završenih obuka u renomiranim svetski priznatim centrima iz oblasti vazduhoplovstva, 2021. godine stekao i diplomu menadžmenta civilnog vazduhoplovstva na jednoj od najprestižnijih svetskih akademija iz oblasti civilnog vazduhoplovstva – Singapore Aviation Academy.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Pa

E pa kolega sretno!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Perko na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

@Nenad N Postoji i puno faktora koji su i bitniji od cene transporta, nije sporno. Ali ako će neko da preveze divizion sa pratećim vozilima odjednom, više se isplati brod.

14. Dec 2024.Pogledaj

Nenad N. na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

Gresite. Za specijalizovane terete kao sto je orudje jeftiniji je avion. Vecina savremenog brodskog saobracaja je kontejnerska. Moraju da se ispostuju gabariti kontejnera sto se sa tih "40 tona" jednostavno ne moze. Ako imate manji broj orudja, a obicno je tako, prevesces avionom. Brod se isplati ako imas veci broj orudja, za par komada se…

14. Dec 2024.Pogledaj

Phoenix na: [MEBAA 2024] Srpski „Green Power Turbine Systems“ prvi put izložio na sajmu poslovne avijacije u Dubaiju: Predstavljeni projekti dva nova civilna aviona

Prikazani model jednomotorca je, vrlo ocigledno, projektovan da bude pogonjen klipnim motorom. Stavise, gotovo sam siguran da je ovo neka stara maketa Safat 03. Avion te klase nema nikakvog smisla sa turbo-elisnim pogonom od 260 konja. Avion visih performansi i akro klase za vojnu obuku (kao Grob120TP) da, ali je ovo prikazano sve samo ne…

13. Dec 2024.Pogledaj