BEG airport status
Er Kanada incident: Erbas A320 izleteo s piste, svi putnici evakuisani

Er Kanada incident: Erbas A320 izleteo s piste, svi putnici evakuisani

BEOGRAD – Nešto posle ponoći po lokalnom vremenu (04:00GMT) Erbas A320 Er Kanade (AirCanada) izleteo je sa piste aerodroma u Halifaksu, a zatim udario u stub dalekovoda. Putnici su evakuisani, a terminalna zgrada aerodroma ostala je bez struje. Uprkos senzacionalističkom pisanju pojedinih medija, izvesno je da nije reč o padu aviona, već o incidentu nakon kojeg su poštovane sve procedure.

 
 
518735530-Raw-Passengers-Hurt-As-Plane-Skids-Off-Runway
 
tw1
 
Posle dvoipočasnovnog leta od Toronta do Halifaksa Erbas A320 kompanije Er Kanada imao je incident prilikom sletanja na pistu odredišnog aerodroma na kojem je u tom trenutku vladala snežna mećava. Prema prvim podacima u avionu je bilo 132 putnika i 5 članova posade. Još nema preciznih informacija o tome da li su vremenski uslovi uticali na incident i da li je njemu prethodio nestanak struje na aerodromu ili se on dogodio pred samo sletanje.
 
 
tw2
 
Nezvanične informacije govore da posada nije uspela da zaustavi letelicu na vreme zbog čega je došlo do izletanja sa piste, a zatim i do udarca u stub dalekovoda, zbog čega je i deo putničkog terminala aerodroma u Halifaksu ostao bez struje.
 
tw3
 
Kabinska posada evakuisala je sve putnike iz teško oštećenog aviona, a njih 22 prevezeno je u lokalne bolnice sa manjim povredama.
 
Ovaj tekst biće dopunjavan ukoliko budu pristigle nove značajne informacije.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    ne

    Auuuj…dobro je da su svi izvukli zivu glavu.

    Definitivno losa nedelja za Airbus…

    Odgovori
    Da

    Ovo je bio crash-landing, naravno da i ovde minimalizuju stvari ako je moguce. Bili su losi uslovi za sletanje sa dosta udara vetra…. Nema veze sa tipom aviona!

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Vladimir na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Bogami su se natovci ozbiljno naostrili da naprave hipersonicnu raketu, a da se ne raspadne u prvoj trecini putanje. Sve ide ka tome da bi za jedno 15-20 godina mogli da savladaju tu tehnologiju. Sto je i za ocekivati, obzirom da su im "strucnjaci" sa TOP 100 fakulteta u svetu. Samo pozurite, jer su ove…

    26. Nov 2024.Pogledaj

    Leon na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Francuzi rade vrlo pametno, ali im se i posrećilo kad je krenula fenomenalna prodaja u zadnje vrijeme i po ekstra cijenama. I geopolitička situacija im ide na ruku ! Ekstra profit od prodaje Rafalea i ulaganja drugih partnera uložiti će u razvijanje sustava za FCAS, a sve na živoj i ekstra potentnim platformi i u…

    26. Nov 2024.Pogledaj

    K na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Ne, obrnuto je. F3 se moze nadograditi na F4.1 (kao sto pise u tekstu), ali F5 ce biti standard koji ce ukljuciti strukturne izmjene na zrakoplovu, zbog kojih nece biti moguce unaprijediti ranije verzije na njegov standard. Osim, ako sam dobro shvatio (a lako moguce da nisam), novoproizvedenih F4.2, koji ce strukturne izmjene ukljuciti, ali…

    26. Nov 2024.Pogledaj