BEG airport status
Paris air show: Amerikanci neće leteti, Rusi se nisu najavili

Paris air show: Amerikanci neće leteti, Rusi se nisu najavili

BEOGRAD – Na čuvenom Buržeu, Međunarodnom vazduhoplovnom salonu (Paris air show), od 15. do 21. juna nastupiće više od 2.200 izlagača i 285 stranih delegacija. Očekuje se mnogo toga novog, ali organizatori kažu da su razočarani time što američki borbeni avioni neće biti deo letačkog programa. Za razliku od Farnboroua prošle godine, ruska delegacija dobila je poziv, ali ni oni nisu najavili da bi mogli da učestvuju u letenju.

 
 
??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
 
 
Američki vojni avioni neće leteti ove godine, a očekivani Locheed Martin F-35 neće biti ni deo statičkog dela programa. Direktor manifestacije koja će u Buržeu biti održana 51. put Žil Furnije (Gilles Fournier) kaže da je zbog toga razočaran.
 

Lockheed Martin F-35 neće biti u Buržeu ove godine.
Lockheed Martin F-35 neće biti u Buržeu ove godine.

Očekuje se da bi premijeru ove godine mogla da ima Bombardier CSerija. Organizatori kažu da su šanse da će jedna od pet već završenih opitnih letelica te serije doleteti – čak 90% i da nedostaje samo konačna podvrda proizvođača.

Lista onih koji će nastupiti u letačkom programu još nije kompletirana, ali se zasigurno zna da će leteti Airbus A350, a izvesno je da će poleteti i poslovni avion velikog doleta Dassault Falcon 8X uz zanimljivu premijeru  – Textron AirLand Scorpion.

Neće se pojaviti ni Northrop Grumman jer je ova kompanija odlučila da se ove godine fokusira na regionalne izložbe. Zbog francuskih propisa, neće poleteti nijedna letelica bez ljudske posade, ali se organizatori nadaju da će 2017. godine biti prilike i za to.

Saopšteno je da su pozvani predstavnici Rusije, za razliku od prošlogodišnjeg sajma u Farnborou (Franborough air show) kada su im uskraćene vize zbog krize u Ukrajini. Ipak iz Rusije do sada nije stigao nijedan zahtev za učešće u letačkom programu.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    12

    Znaci, vise razocaranja nego uzbudjenja?

    Odgovori
    Jo

    Francuzi su se malo preigrali politike (Mistral i drugo) . A Amerikanci nemaju interesa da avion sa dosta problema predstavljaju na terenu direktnog konkurenta (Rafal) .

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Vladimir na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Bogami su se natovci ozbiljno naostrili da naprave hipersonicnu raketu, a da se ne raspadne u prvoj trecini putanje. Sve ide ka tome da bi za jedno 15-20 godina mogli da savladaju tu tehnologiju. Sto je i za ocekivati, obzirom da su im "strucnjaci" sa TOP 100 fakulteta u svetu. Samo pozurite, jer su ove…

    26. Nov 2024.Pogledaj

    Leon na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Francuzi rade vrlo pametno, ali im se i posrećilo kad je krenula fenomenalna prodaja u zadnje vrijeme i po ekstra cijenama. I geopolitička situacija im ide na ruku ! Ekstra profit od prodaje Rafalea i ulaganja drugih partnera uložiti će u razvijanje sustava za FCAS, a sve na živoj i ekstra potentnim platformi i u…

    26. Nov 2024.Pogledaj

    K na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Ne, obrnuto je. F3 se moze nadograditi na F4.1 (kao sto pise u tekstu), ali F5 ce biti standard koji ce ukljuciti strukturne izmjene na zrakoplovu, zbog kojih nece biti moguce unaprijediti ranije verzije na njegov standard. Osim, ako sam dobro shvatio (a lako moguce da nisam), novoproizvedenih F4.2, koji ce strukturne izmjene ukljuciti, ali…

    26. Nov 2024.Pogledaj