BEG airport status
Red Bull Air Race u Budimpešti Četvrtu trku sezone takmičari lete iznad Dunava

Red Bull Air Race u Budimpešti

Sledeća trka Red Bull Air Race takmičenja biće održana u Budimpešti 4. i 5. jula. Kako najavljuju organizatori, leteće se iznad Dunava, a učesnici će trku počinjati prolaskom ispod čuvenog Sečenjijevog lančanog mosta iz 19. veka koji spaja Budim i Peštu.

Posle tačno 12 godina Red Bull Air Race takmičenje ponovo se održava na Dunavu. Među favoritima na predstojećoj trci nalaze se dvostruku prvak, Britanac Pol Bonom, Australijanac Met Hol i pobednik trke u Rovinju, Hanes Arč, koji je prvu od svojih 10 titula u karijeri osvojio upravo u Budimpešti 2008. godine.

FO-1HNSZPYW91W11
Pol Bonom glavni favorit na trci u Budimpešti

Mnogo se, međutim, polaže i na mađarskog takmičara. Petar Besenji je u svojoj karijeri vozio 61 trku i zabeležio ukupno 8 pobeda među kojima je i ona iz 2003. godine na Red Bull Air Race takmičenju u Budimpešti. Očekuje se da će taj rezultat želeti da ponovi. Za to će, kako kaže, koristiti svoju novu letelicu Edge 540 V3:

– Radujem se što ću prvi put voziti novi avion. Moja prethodna letelica, Corvus, je bila dobra, ali, nažalost, nije bila za trke. Novi avion je brži i pogodan je za trke. Očekujem da ću se dobro rangirati. –

FO-1HSQXRPXN1W11
Petar Besenji će pokušati da ponovi uspeh iz 2003. godine

Stanje na tabeli uoči predstojeće trke u Budimpešti: Pol Bonom 25 bodova, Met Hol 25, Hanes Arč 17, Najdžel Lemb 12,5, Matijas Dolderer 10, Martin Sonka 9, Pit Meklaud 9, Majkl Goulien 8, Nikolas Ajvanof 6, Jošihajd Muroja 4, Kirbi Čembliš 2, Petar Besenia 2, Van Vilerde 0, Fransoa le Vot 0.

Tango Six izveštava

Vaš omiljeni portal izveštavaće sa oba dana ovogodišnje trke u Budimpešti. Prenećemo vam atmosferu uz samu „stazu“ i doneti priče iz pit-stopa najbržeg vazduhoplovnog sporta na svetu.

Svi postovi iz Budimpešte:

BUD_post

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@max Slazem se sa Vama, kad bi neko strucan za PVO (Zorana Vukosavljevic?) napisao za sve nas clanak o balistickim raketama, hipersonicnim manevrisucim bojevim glavama koje imaju sve rakete jos od 1960-ih, pa do ovih novih izuma (ono sto lici na kljun patke) jer je vazna fizika i matematika, a ne izjave nekih politicara.

27. Nov 2024.Pogledaj
27. Nov 2024.Pogledaj

PakleniVuk na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Tehnički "iskorenjenost besnila" znači da u poslednjih deset godina nije zabeležen ni jedan slučaj na teritoriji Srbije. Ali praktično ,mora se vršiti vakcinacija oralnim putem i dalje jer na Bliskom Istoku,a i u okolnim zemljama ima besnila i dalje. Ako bi prestali sa time za par godina bi se ponovo pojavilo. Jedini način potpunog iskorenjivanja…

27. Nov 2024.Pogledaj

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

27. Nov 2024.Pogledaj