BEG airport status
Red Bull Air Race u Budimpešti Četvrtu trku sezone takmičari lete iznad Dunava

Red Bull Air Race u Budimpešti

Sledeća trka Red Bull Air Race takmičenja biće održana u Budimpešti 4. i 5. jula. Kako najavljuju organizatori, leteće se iznad Dunava, a učesnici će trku počinjati prolaskom ispod čuvenog Sečenjijevog lančanog mosta iz 19. veka koji spaja Budim i Peštu.

Posle tačno 12 godina Red Bull Air Race takmičenje ponovo se održava na Dunavu. Među favoritima na predstojećoj trci nalaze se dvostruku prvak, Britanac Pol Bonom, Australijanac Met Hol i pobednik trke u Rovinju, Hanes Arč, koji je prvu od svojih 10 titula u karijeri osvojio upravo u Budimpešti 2008. godine.

FO-1HNSZPYW91W11
Pol Bonom glavni favorit na trci u Budimpešti

Mnogo se, međutim, polaže i na mađarskog takmičara. Petar Besenji je u svojoj karijeri vozio 61 trku i zabeležio ukupno 8 pobeda među kojima je i ona iz 2003. godine na Red Bull Air Race takmičenju u Budimpešti. Očekuje se da će taj rezultat želeti da ponovi. Za to će, kako kaže, koristiti svoju novu letelicu Edge 540 V3:

– Radujem se što ću prvi put voziti novi avion. Moja prethodna letelica, Corvus, je bila dobra, ali, nažalost, nije bila za trke. Novi avion je brži i pogodan je za trke. Očekujem da ću se dobro rangirati. –

FO-1HSQXRPXN1W11
Petar Besenji će pokušati da ponovi uspeh iz 2003. godine

Stanje na tabeli uoči predstojeće trke u Budimpešti: Pol Bonom 25 bodova, Met Hol 25, Hanes Arč 17, Najdžel Lemb 12,5, Matijas Dolderer 10, Martin Sonka 9, Pit Meklaud 9, Majkl Goulien 8, Nikolas Ajvanof 6, Jošihajd Muroja 4, Kirbi Čembliš 2, Petar Besenia 2, Van Vilerde 0, Fransoa le Vot 0.

Tango Six izveštava

Vaš omiljeni portal izveštavaće sa oba dana ovogodišnje trke u Budimpešti. Prenećemo vam atmosferu uz samu „stazu“ i doneti priče iz pit-stopa najbržeg vazduhoplovnog sporta na svetu.

Svi postovi iz Budimpešte:

BUD_post

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Drazo1 na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

gola je laz da Slovenija placa air policing .ne placaju ni Balticke zemlje i ne znam zasto se to stalno ponavlja

03. Dec 2024.Pogledaj

KK na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

@Goran Da li je Pula jos sposobna da radi s lovackom avijacijom? Bas gledam mapu, Zadar je idealan jer je sredisnje rasporedjen, a citao sam i da se planira obnova podzemne avio vojne baze u Splitu (Cetina). Ne znam koliko je velika i koliko aviona moze primiti, a ni i koliko je zapustena. U svakom…

03. Dec 2024.Pogledaj

Sima Kosmos iz dalekog svemira na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Nego zna li neko koliko može jednu državu koštati iznajmljivanje tuđeg vazduhoplovstva za kontrolu vazdušnog prostora? Ima li kakav stručnjak da nam kaže kako to funkcioniše, od čega zavisi, da li se plaća kešom ili u naturi, i koliko uopšte košta? I ima li negde u svetu neki primer da je neko iznajmio tuđe avione…

03. Dec 2024.Pogledaj

Milki na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

@Brtuala Kakve veze ima civilni zračni promet sa NATO-om ? Lima o čemu ti pričaš ?

03. Dec 2024.Pogledaj

dado na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Konstatacija u ovoj ili onoj rečeničnoj formi da će do početne operativne sposobnosti hrvatske eskadrile naoružane Rafalima dežurstvo preuzeti mađari i Talijani (n x objavljeno na T6 i u tekstu i komentarima) se vuče od potpisivanja (Hr) ugovora za Rafale tako da ne vjerujem da je tu u pitanju neinformiranost, Hr piloti što u Fr…

03. Dec 2024.Pogledaj