BEG airport status
Najava: XII. memorijal „Goran Ostojić i svi pali borci“

Najava: XII. memorijal „Goran Ostojić i svi pali borci“

Aeroklub Jagodina organizuje tradicionalni padobranski kup „Goran Ostojić i svi pali borci“ 24. i 25. Jula kod hale JASSA u Jagodini. Dvanaesto godišnje sećanje na palog pripadnika 63. padobranske brigade počinje u 8.30 časova oba takmičarska dana. Padobranske ekipe aeroklubova iz Srbije, Crne Gore, Republike Srpske, Makedonije i Vojske Srbije (Nebeske Vidre) takmičiće se u skokovima na cilj sa 1000 metara iz helikoptera Mi-8 ViPVO.

Drugog dana takmičenja (Nedelja), po prvi put posle više od dvadeset godina na nebu iznad Srbije leteće sinhro par dva Zlina 526F kojima će pilotirati Miladin Stevanović Cakan i Davorin Pavlović Superdeka. Aeromiting počinje u 12 časova i trajaće sat vremena. 25 padobranaca koji će izvesti grupni skok sa 2000 metara iz Mi-8, simulirana vazdušna borba RC modela, panoramski letovi motornim zmajem i motorni paraglajder takođe su učesnici aeromitinga.

Cakan i Superdeka počeli su svoje uvežbavanje na Ečkoj pre dva vikenda. Bio sam tamo i snimio ovu reportažu.
Vidimo se u Jagodini!

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Ai

Deka&Deka, davno ne videh 2 Zlina ovako jos od 1985 u Zadru Borivoje Bivic i drug..
Super za Superdeke

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

27. Nov 2024.Pogledaj

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

27. Nov 2024.Pogledaj