BEG airport status
Transaero erlajnsu isporučen prvi A321 Prvi Transaerov A321 biće korišćen za međunarodne premium rute / Foto: Airbus

Transaero erlajnsu isporučen prvi A321

Ruski avio-prevoznik, Transaero erlajns (Transaero Airlines), primio je svoju prvu A321 letelicu.  Svečana ceremonija održana je na međunarodnom aerodromu Vnukovo u Moskvi, saopštila je kompanija Erbas (Airbus).

Transaerov A321, koga pokreću CFM56 motori, karakteriše dvoklasni raspored sedišta sa 184 mesta (8 u biznis i 176 u ekonomskoj klasi). Kako je saopšteno, avion će se koristiti na međunarodnim premium rutama.

– Veoma smo zadovoljni ovim korakom koji smo napravili ka daljem razvoju saradnje sa Erbasom. Dodavanje visoko efikasne letelice u flotu doprineće povećanju profita kompanije, optimizaciji putničkih kapaciteta letelica i povlačenju aviona sa niskom tražnjom – izjavila je Olga Plašakova, direktorka Transaera.

Džon Lihi, glavni operativni direktor u Erbasu zadužen za saradnju sa kupcima je ovom prilikom izrazio uverenje da će Transaero erlajns osetiti dobrobit niskih operativnih troškova A321, navodi se u saopštenju.

Avion je nabavljen uz pomoć kineske banke „ICBC Bank“ i njene podružnice „ICBC Leasing“.

Transaero deo svoje B737 Classic flote održava u Beogradu.

11802645_885142164893477_292801441077564764_o

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

27. Nov 2024.Pogledaj