BEG airport status
V.d. JAT Tehnike: Transaero nam plaća, Pegasus nije izgubljen kao klijent

V.d. JAT Tehnike: Transaero nam plaća, Pegasus nije izgubljen kao klijent

BEOGRAD – Vršilac dužnosti direktora JAT Tehnike Miroslav Musulin komentariše za naš portal nedavna dešavanja sa ruskom kompanijom Transaero i najavljuje posetu turkog CAA radi dobijanja dozvole za radove na letelicama u njihovom registru.

 
 
picture1 (81)
 
 
Kako smo ranije javili, Transaero je preživeo uz pomoć države dok je Pegasus deo svojih MRO potreba zadovoljio u Litvaniji.

Miroslav Musulin, v.d. direktora Tehnike komentariše ove vesti za naš portal i naglašava da Pegasus ni izdaleka nije izgubljena mušterija za ovu kompaniju:

– Vazduhoplovno tržiste je dosta trusno kako zbog novca koji je potreban za redovne operacije i za održavanje aviona, tako i zbog nemilih dešavanja u proteklom periodu a koja su vezana za avio-saobraćaj uopšte. Svakako, sve ovo utiče i na nas kao MRO centar koji se bavi održavanjem aviona.

Sa Transaerom imamo dugogodišnju uspešnu saradnju koja se ogleda u kvalitetno pruženim uslugama našeg centra kao i realizaciji Transaerovih obaveza prema nama. Upravo tržiste koje sam malopre pomenuo diktira realizaciju obaveza avio-kompanija čiji su avioni na radovima kod nas. Iskren da budem, bilo je malih poteškoća oko naplate naših potraživanja od pomenute kompanije ali u redovnoj komunikaciji na nivou menadžmenta obe firme, ovo se prevazilazi kao problem.

Informacija koju ste dali da, kako kažete, “Ruski Transaero dobija veštačko disanje od države” je podatak koji je svakako dobar za nas u smislu povećanja njihove platežne moći i koji će samo još više uticati na razvoj odnosa između Transaera i JAT Tehnike a koji su inače jako dobro utemeljeni.

Mi smo respektabilan i bezbedan MRO centar koji uvek teži za proširenjem svojih kapaciteta. Imperativ nam je bezbednost i obučenost kadrova koji su spremni da odgovore na sve izazove u našem poslu a koji su vezani za samo održavanje vazduhoplova.

Trenutno smo u pripremama za posetu turskih vazduhoplovnih vlasti kako bi JAT Tehnika dobila dozvolu za održavanje aviona iz turskog registra. To će nam biti praktično ulaznica za Pegasus sa kojim JAT Tehnika ima nameru da sklopi ugovor za tzv. bazno održavanje aviona.
 
 
Foto: Aviokarta.net
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Boris SV na: [POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

    Er Srbija je jedna blago rečeno sprdnja od avioprevoznika. Ni jedan avion u vlasništvu, osim možda ATR-ova, nasleđenih od JAT-a, tehnička služba za održavanje aviona je pred gašenjem, ali se zato umesto njih forsira privatna firma Aviostar koja je do juče bila zadužena za pranje i čišćenje aviona. Ima tu još mnogo toga, ali je…

    22. Feb 2024.Pogledaj

    Kontrolor na: [POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

    oni su pomoću tableta za 30 sekundi izračunali da im je za kilometar kraća pista dovoljna, svaka čast dobro su svi prošli

    22. Feb 2024.Pogledaj

    Dacha na: [POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

    Na aerodromu postoji ostatak od komunistickog vremena a to je "tajnost podataka". Naime, postoji precizan Emergency response plan koji tacno objasnjava pravila i korake u ovakvim slucajevima. Taj ERP po kompanijama je javno dostupan svugde u svetu, samo je na aerodromu i u Srbiji strogo poverljiv dokument u koji uvid imaju mozda 5 ljudi na…

    22. Feb 2024.Pogledaj

    Dušan na: [POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

    Ne poznajem protokole tako da će izneto biti logičko sagledavanje stvari od strane laika: Letilica koja prijavi oštećenje bilo koje vrste nebi smela da dobije dozvolu za prilaz gejtu, ne znam dal to postoji kao pravilo ali mi je nekako logično.

    22. Feb 2024.Pogledaj