BEG airport status
Er Srbija proširila kod-šer sporazum sa Alitalijom Osim Beograda, Milana i Rima, kod-šer sporazum se od sada odnosi i na druge letove na Balkanu, u Istočnoj i Zapadnoj Evropi

Er Srbija proširila kod-šer sporazum sa Alitalijom

Avio-kompanije Er Srbija i Alitalija proširuju postojeći kod-šer sporazum.

Osim letove Er Srbije i Alitalije između Beograda, Rima i Milana sporazum će se od sada odnositi i na druge letove koje Er Srbija obavlja na Balkanu, u Istočnoj i Severnoj Evropi, kao i na određen broj domaćih i međunarodnih letova koje obavlja Alitalija, saopštio je nacionalni avio-prevoznik.

Po proširenom sporazumu, Alitalija unapređuje ponudu dodeljivanjem svoje oznake “AZ” letovima koje obavlja Er Srbija iz Beograda ka 12 međunarodnih destinacija, u koje spadaju: Tivat i Podgorica (Crna Gora), Banjaluka i Sarajevo (Bosna i Hercegovina), Ljubljana(Slovenija), Stokholm (Švedska), Bukurešt (Rumunija), Zagreb (Hrvatska), Sofija (Bugarska), Skoplje (Makedonija), Prag (Češka), a od 25. oktobra i Varšava (Poljska).

Er Srbija će na sličan način dodeliti svoj “JU” kod letovima Alitalije iz Rima ka 21 destinaciji, od kojih je 17 domaćih (Ankona, Bolonja, Bari, Brindizi, Katanija, Firenca, Đenova, Lamecija Terme, Milano Malpensa, Napulj, Palermo, Piza, Ređo Kalabrija, Torino, Trst, Venecija i Verona, i četiri međunarodne (Barselona, Madrid, Kairo i Kazablanka).

Karte za nove kod-šer letove se mogu kupiti putem sistema za rezervacije dveju avio-kompanija kao i preko turističkih agencija.

Osim novih kod-šer letova i pogodnijih konekcija, gosti Er Srbije i Alitalije imaju mogućnost da stiču i iskoriste milje na celokupnoj mreži linija obeju avio-kompanija.

Zahvaljujući ovom kod-šer sporazumu, gosti mogu da lete ka željenoj destinaciji jedinstvenom kartom, jedinstvenom prijavom na let za celokupno putovanje na aerodromu polaska, kao i da preuzmu predati prtljag na kraju svog putovanja na aerodromu krajnjeg odredišta.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj