BEG airport status
Proširen kod-šer sporazum Er Srbije i Er Berlina – iz Beograda do SAD sa jednim presedanjem Oznaka "JU" na 28 nedlejnih letova Er Berlina do Njujorka, Čikaga i Majamija / Ilustracija: Air Serbia

Proširen kod-šer sporazum Er Srbije i Er Berlina – iz Beograda do SAD sa jednim presedanjem

Kompanije Er Srbija (Air Serbia) i Er Berlin (Air Berlin) proširile su svoj kod-šer sporazum čime je uspostavljena vazdušna veza između Beograda i Sjedinjenih Američkih Država sa jednim presedanjem, saopštio je srpski nacionalni avio-prevoznik.

Po ovom sporazumu, Er Srbija će dodeliti svoju oznaku na 28 nedeljnih letova koje Er Berlin obavlja između svojih čvorišta u Berlinu i Diseldorfu i tri američka grada – Njujorka, Čikaga i Majamija.

Karte će moći da se kupe od 15. januara za letove od 1. februara.

– Ovaj čin predstavlja istorijski povratak „JU“ oznake na tržište SAD, što je ključni deo naše strategije razvoja mreže linija i priprema za uspostavljanje direktnih letova za Njujork, koji će se od juna meseca obavljati pet puta nedeljno.

Kod-šer letovi do Njujorka će dopunjavati našu direktnu liniju, omogućavajući time veći izbor – izjavio je generalni direktor Er Srbije, Dane Kondić.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@max Slazem se sa Vama, kad bi neko strucan za PVO (Zorana Vukosavljevic?) napisao za sve nas clanak o balistickim raketama, hipersonicnim manevrisucim bojevim glavama koje imaju sve rakete jos od 1960-ih, pa do ovih novih izuma (ono sto lici na kljun patke) jer je vazna fizika i matematika, a ne izjave nekih politicara.

27. Nov 2024.Pogledaj
27. Nov 2024.Pogledaj

PakleniVuk na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Tehnički "iskorenjenost besnila" znači da u poslednjih deset godina nije zabeležen ni jedan slučaj na teritoriji Srbije. Ali praktično ,mora se vršiti vakcinacija oralnim putem i dalje jer na Bliskom Istoku,a i u okolnim zemljama ima besnila i dalje. Ako bi prestali sa time za par godina bi se ponovo pojavilo. Jedini način potpunog iskorenjivanja…

27. Nov 2024.Pogledaj

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

27. Nov 2024.Pogledaj