BEG airport status
„DRONEfest“ u Zagrebu popunjen za učesnike – posetiocima bez kotizacije dostupna izložba i „FLY zona“ Popunjena sva mesta za 30. mart / Foto: IN 2

„DRONEfest“ u Zagrebu popunjen za učesnike – posetiocima bez kotizacije dostupna izložba i „FLY zona“

Popunjena su sva mesta za učešće na „DRONEfest-u“ – predstojećoj prvoj poslovnoj konferenciji o bespilotnim letelicama u Hrvatskoj, saopštio je organizator, softverska kompanija „IN2“.

Kao što je ranije najavljeno, konferencija će biti održana 30. marta u HUB385 inkubatoru na zagrebačkoj Trešnjevci.

Organizator navodi da će izložbeni prostor i „FLY zona“, u kojima će biti prikazane fotografije iz vazduha napravljene bespilotnim letelicama i inovacije u ovoj oblasti, biti dostupni i posetiocima koji nisu platili kotizaciju. 

– Među zanimljivostima vrijedi izdvojiti dvije letjelice koje izlažu partneri konferencije. Na štandu Teamneta moći će se vidjeti njihova bespilotna letjelica Hirrus s rasponom krila od 3,2 metra, dok će Avitech na svom štandu predstaviti DJI Phantom 4, novi model kojem će to biti prvo službeno predstavljanje u Hrvatskoj. Bez kotizacije moći će se posjetiti i izložba fotografija i kratkih video uradaka, koje su dronovima snimili fotografi amateri i profesionalci – saopštila je „IN2“.

Učesnike koji su platili kotizaciju očekuju predavanje o propisima za upotrebu ovih letelica, studije slučaja o primeni dronova, panel diskusija i radionica o pravljenju dronova.

– Tema prvog bloka je regulativa, područje koje je u Hrvatskoj i svijetu još uvijek izloženo čestim izmjenama. Procedura korištenja dronova trenutno je prilično komplicirana, s obzirom da se njom želi spriječiti kršenje privatnosti i izbjeći opasnosti poput pada drona na ljude i imovinu ili sudara sa zrakoplovima i drugim letjelicama. Nakon predavanja na ovu temu, sudionike očekuje i panel rasprava koju će moderirati bivši čelnik Hrvatskog telekoma Ivica Mudrinić.

Tema drugog bloka predavanja su studije slučaja, odnosno konkretni primjeri primjene dronova u poslovne svrhe. Predavanja će obuhvatiti korištenje dronova u poljoprivredi na primjeru projekta tvrtke IN2 za tvrtku Žito, iskustva tvrtke Teamnet na području visoke razine poslovanja, bespilotne letjelice u operacijama kriznog menadžmenta na primjeru belgijskog projekta ICARUS te primjenu dronova u sigurnosnim operacijama.

Treći blok sastoji se od predavanja pripadnika akademske zajednice, koji će se na kraju okupiti na panel raspravi koju će moderirati prof. dr. Bojan Jerbić s Fakulteta strojarstva i brodogradnje. Na radionicama za ograničen broj polaznika moći će se saznati kako izraditi svoj dron i kako snimati dronom – objašnjava organizator.

Partneri konferencije su kompanije „Aviteh“ i „Teamnet“, a medijski pokrovitelji „Aerosvijet“, „CroPC“, „ICTbusiness“, „Infotrend“, „ICTbizcrunch“, „Netokracija“, „Poslovni puls“, „Preporucamo“, „Racunalo“, „Tango Six“ i „Vidi“.

dronefest

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Vaste na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksandar Zato se verovatno Alžir odlučio za Rusko oružije ? oko 5 miliona Alžiraca ima u Francusku plus Alžirci ne mirišu Francuze,toliko o južnoj pokrajini !

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Yoda na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@ Petrovic Dusan "Neistina je da Rusi imaku bilo lalvu prednost.“, sto se i videlo na snimku pada „Lesnikovace “ (oreshek) gde se bojeva glava raspala na vise neravnomernih komada koji padaju raznom brzinom, dok bi trebalo da su jednake i u istim intervalima (objasnjenje fizicara Marka Solomina, ne moje)." Propaganda, radi se o podmuniciji,…

27. Nov 2024.Pogledaj