BEG airport status
NAJAVA: Konferencija „e-Turizam“ po treći put u Beogradu Prijave još uvek u toku / Screenshot: e-turizam.com

NAJAVA: Konferencija „e-Turizam“ po treći put u Beogradu

Treća domaća konferencija o primeni savremenih informaciono-komunikacionih tehnologija u turizmu i ugostiteljstvu, e-Turizam, biće održana 12. maja u „Fabrici“.

– Cilj konferencije jeste da se prenesu najnovija znanja iz oblasiti informaciono-komunikacionih tehnologija u turizmu od strane ostvarenih profesionalaca sa brojnim primerima dobre prakse, kao i da se ukaže na mogućnost značajnog povećanja prihoda od turizma kroz pravilnu upotrebu interneta i novih tehnologija – rekli su organizatori „e-Turizma“ za naš portal.

Navode i da će, kao i prethodne dve godine, svoja znanja prenositi predavači sa praktičnim iskustvima. Neki od njih (koji su do sada potvrdili prisustvo) su: Nikola Jelačić, Travel & Retail Industry Manager „Google Inc“, Melvin Böcher, direktorTraveldudes.org“, Jelena Đaković, direktor prodaje i marketinga „Square Nine“ hotela, Milan Stojković, direktor „Tourism Management and Consulting“, Petar Vasić, osnivač i direktor „Vasić Media“, Petar Platiša, direktor prodaje „Mona Hotel Management“, Ivan Bildi, osnivač agencije „Marketing Online“, Zoran Torbica, portal „Nova Energija“ i Tijago Fereira „Talas Travel“.

–  Uspešni i ostvareni profesionalci iz prakse će pokazati kako se nove tehnologije mogu iskoristiti u promociji i prodaji turističkih proizvoda i usluga. Pozivamo turističke radnike, posebno marketing menadžere i preduzetnike, kao i studente da zajedno naučimo kako možemo više zaraditi od turizma – navode u „e-Turizmu“ i dodaju da su prijave putem njihovog sajta i dalje u toku.

Kako je izgledala prošlogodišnja „e-Turizam“ konferencija pogledajte u videu:

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Živojin Banković na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Jordan Нешто сте пропустили, Ласта није заменила Утву-75. А вероватно и да не може, тј да није пожељно, није то баш иста категорија авиона. Француски пилоти прво иду на SR20/22, затим на Grob 120, и на крају пре Рафала на PC-21. Модернизација Г-4 у пракси не постоји.

01. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Dodao bih još nešto. Lasta 95 bi trebala da bude sasvim dovoljna za početni trening i ne vidim mesto za Cirrus SR20, osim ako se ne ustanovi da je potrebno nešto vrlo bazično pre toga. Grob G 120 je avion na koji bi se prelazilo posle Laste. Sa Laste bi se moglo prelaziti i direktno…

01. May 2025.Pogledaj

Nenad na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

U potpunosti se slažem! Samo što je ta vijuga (koja se tiče poseta) prilično inertna u glavama onih koji odlučuju o tome.

01. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Postoje tri ugla iz kojih se ovo može posmatrati. Prvi je da se pogleda cela slika, kako bi trebala izgledati obuka pilota od trenutka kada prvi put sednu u avion, pa do trenutka kada postanu piloti nadzvučne avijacije. Kreće se sa Laste, završava na Rafalima, šta je potrebno između. Da li se ostaje na dva…

01. May 2025.Pogledaj