BEG airport status
Zorana Mihajlović: Vlada se dogovara da Er Srbija leti za Čikago i Kanadu Strategija za narednih 5-7 godina biće da aerodrom u Nišu postane centar kao i "Nikola Tesla"

Zorana Mihajlović: Vlada se dogovara da Er Srbija leti za Čikago i Kanadu

Prilikom otvaranja poslovnice turističke agencije „Fly Fly Travel“, ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, Zorana Mihajlović, najavila je buduće planove Vlade i preduzeća „Aerodromi Srbije“ u vezi sa vazdušnim saobraćajem.

– Njujork neće biti jedini grad do koga će leteti Er Srbija. Vlada radi i dogovara se da imamo letove i za Čikago i, nadam se, letove za Kanadu – navela je Mihajlović.

Ona je istakla i da se Srbija već nalazi u Evropi kada je reč o avio-saobraćaju, a da „Nikola Tesla“ pretenduje da postane regionalni lider.

– Aerodrom Nikola Tesla beleži veliki rast od kada je počela sa radom Er Srbija – od oktobra 2013. godine. Pet miliona putnika i trend budućeg razvoja govori da će aerodrom „Nikola Tesla“ biti regionalni lider. Ima mogućnost da se najbrže razvija u narednih deset godina – izjavila je Mihajlović.

Navodi i da se trenutno radi na razvijanju manjih aerodroma u zemlji.

– Ono što radimo u prethodnih godinu i po dana odnosi se na razvijanje aerodroma u Nišu. Puno je uloženo da bi on mogao da se koristi kao aerodrom 12 meseci u toku godine i 24 časa dnevno, bez obzira na vremenske prilike. To je ranije bio problem, ali smo to rešili. Verujemo da će se Niš dodatno razvijati. S obzirom na sve infrastrukturne transportne koridore koji kreću da se razvijaju, Niš je svakako biti centar u narednom periodu, kao i Beograd. To je strategija za narednih 5-7 godina.

Pored toga, mi hoćemo da razvijamo i male, turističke, aerodrome jer Srbiju vidimo kao jednu od poželjnih turistikih destinacija gde imamo najmanje četiri ili pet aerodroma koji se nalaze unutar privrednog društva „Aerodromi Srbije“. Tu ćemo zajedno sa Direktoratom civilnog vazduhoplovstva i SMATSA-om ulagati – navela je Mihajlović.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Pr

Kad bi gospodja ministarka, prestala da se frlja sa destinacijama, investicijama i brojkama, mozda bi joj verovali… Vec vise puta nas je uverila da od njenih izjava nema nista.

Odgovori
Ja

Dovedite Airsrbiju u Nis, sada se Wizz i Ryan otvaranjem destinacija bore za svakog putnika medjusobno ovde vozeci ih na sporedne aerodrome, a svi ti ljudi bi sigurno putovali nacionalnom kompanijom. Na kraju izgleda nije bilo nista pokazivanja A330-200 pre pocetka letova za JFK.

Odgovori
sr

Onda se moraju nabaviti jos najmanje 2 siroko trupna aviona.
Takodje je pitanje koliko je to isplativo.

Odgovori
De

Let do čikada, preko Toronta je isplativiji od leta za NYC, naročito za JFK. Zato je Komdić prvo j pominjao tu destinaciju. Sto se Njujorka tiče Newark (EWR) bio bi bolji izbor za zbog konekcija sa gradom.

Ko

Dejane, sta znaci bolje povezan! Jfk za tvoj info ima direktnu metro liniju sa gradom dok sa ewr mozes doci iskljucivo autobusom! Ewr se ne nalazi cak ni u New York drzavi, da ne pricam o udaljenosti!

JFK je bliži samo onima koji žive u Bruklinu i istočno, svima ostalima je EWR bolja opcija. Malo ko koristi metro kada putuje sa koferima, i s te strane je EWR bolja opcija jer ima bolju vezu sa zapadom, jugom i severom, a i vožnja do Menhetna od EWR-a je sasvim ok (Menheten je podjednako udalljen od oba). Drugo, mislim da u Džerziju ima baš dosta našeg sveta, malo njih će koristiti JFK jer je kraće leteti sa presedanjem od 45-50 minuta u Minhenu ili Cirihu, nego se voziti sat i po vremena do JFK-a. Treće, ako se ne varam, EWR je jeftiniji za avio-kompanije, pa bi i karte bile nešto jeftinije, mada, može da se desi i da nije bilo slobodnih slotova za EWR, ili da su bili preskupi u terminima koji bi bili interesantni za AS. U svakom slučaju, JFK vs. EWR je tema koja neće biti rešena ovom razmenom mišljenja.

Du

A kada će letovi za Albukerki i Montevideo?

Odgovori
Da

na sveti nikad a mozda ni tad . druze pa ima vaznijih destinacija od montevideo bog te video . Pa gde je Maiami. L.A itd .

Aj

Mislim da je Dusko bio sarkastican :)

Odgovori
12

Cek malo, zar nam letovi za Kanadu nisu ranije bili odobreni?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Yoda na: Indija postaje prvi inostrani korisnik palubne verzije Rafala

SU-30 je pravljen po zahtevima i specifikacijama nekadašnje Crvene Armije SSSR-a, a Indija se nije uključila ili učestvovala u njegovom razvoju, nego je prosto naručila nekoliko puta veću količinu od same Rusije, pa je za obe strane bilo najisplativije da se veliki deo njih proizvodi u Indiji - u saradnji sa Francuskom i Izraelom. SU-30…

02. May 2025.Pogledaj

Mislav na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

Nenad, Na osnovu čega ste izveli zaključak da je glava (organizator) koja odlučuje o posjetama inertna kad imate na ovom portalu reportažu sa prošlogodišnjeg događaja gdje je tangosix bio prisutan. Zašto optuživati bez ikakvog osnova samo da bi se istakle nekakve tenzije kojih od strane "glave koja odlučuje o posjetama" bar prema tangosix očito nema.

02. May 2025.Pogledaj

KK na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

@entuzijasta Tesko ce to proci, nazalost i 2025 godine. Jer treba napetost za unutarnjepoliticke i iluzionisticke svrke. Dokle god drze narod u predratnom stanju dotle sve drugo prolazi bez problema.

02. May 2025.Pogledaj

KK na: Albanija dodelila posao kompaniji „Elbit Systems“ za osnivanje nove Vazduhoplovne akademije i obuku vojnih i civilnih pilota

Zanimljiv mi je koncept u kojem se pojavljuju neke drzave koje snabdevaju i levo i desno. Npr Izrael prodaje PULS Srbiji, ko zna sta Albaniji, Francuzi Rafale i SRB i RH, potencijalno i SAMP/T, radari itd. Nema vise crvene i plave tehnologije i jasnih razgranicenja gde sta pocinje i zavrsava, sve postaje siva zona.

01. May 2025.Pogledaj