BEG airport status
Siniša Mali: Procena vrednosti „Nikole Tesle“ do kraja godine "Aerodrom Nikola Tesla usko grlo na planu razvoja Er Srbije"/ Foto: Air Serbia

Siniša Mali: Procena vrednosti „Nikole Tesle“ do kraja godine

Vladin savetnik za koncesiju aerodroma „Nikola Tesla“ biće kompanija „Lazard“, a procena vrednosti beogradskog aerodroma očekuje se do kraja godine, najavio je gradonačelnik Beograda i predsednik Nadzornog odbora Er Srbije, Siniša Mali prilikom konferencije za medije orgazizovane povodom obilaska aviona A330 koji će sutra imati svoj prvi let za Njujork.

– Kompanija „Lazard“ zajedno sa nama priprema dokumentaciju koja je neophodna da bi se kontaktirali potencijalni investitori, kako bi se što pre i krenulo u taj proces pronalaženja partnera za koncesiju aerodroma „Nikola Tesla“ – naveo je Mali kao odgovor na naše pitanje i dodao da se procena vrednosti aerodroma očekuje do kraja ove godine.

On je istakao da je aerodrom preuređen ali da će u budućnosti, kao i sada, sigurno predstavljati „usko grlo“ na planu razvoja Er Srbije.

– Letovima za Ameriku i eventualno novim letovima za Kanadu, polako ali sigurno neophodno je i da se aerodrom rezvija u pravcu Er Srbije. I hotelski smeštaj, i novi terminali, i satelitski terminali, i možda neka nova pista. Nama treba partenr koji zna da se bavi time, koji zna da upravlja aerodromom kako bismo podigli i nivo kvaliteta usluga – istakao je Mali.

Na naše pitanje da li se zbog juče najavljenih planova Vlade razmatra i kupovina novih širokotrupnih aviona, Mali nije želeo da precizira o kom broju aviona je reč.

– Naravo da razmišljamo o daljim koracima sa našim partenrima iz Etihada, ali ne bih ništa prejudicirao. Logično je kada imate jedan širokotrupni avion da onda otvarate mogućnosti da letite i sa drugim. Razmišljamo i o letovima za Kanadu i za Čikago i za neke druge destinacije, radimo analize o tome, ali nikakva odluka nije donesena. A sigurno je to logičan sled i nastavak neke buduće aktivnosti razvoja Er Srbije u budućnosti. Preponosan sam na ovaj A330. Ako smo uspeli ovo da uradimo, nema razloga da nemamo još 2 ili 3 takva, ali otom potom. Čim budemo imali nešto konkretno i kad budemo videli kako će ova linija da se pokaže u ekonomskom smislu, mi ćemo to i reći – naveo je Mali.

5e3148a1-92ec-4df4-ba94-1173c016b631 (1)
„Jat više ne postoji, počinje era Er Srbije“ / Foto: Air Serbia

Na konferenciji za medije organizovanoj povodom obilaska Er Srbijinog A330, osim gradonačelnika Siniše Malog, govorili su i direktor Er Srbije, Dane Kondić i potpredsednik Nadzornog odbora Er Srbije, Džejms Hogan.

– JAT više ne postoji, i sada počinje era Er Srbije, koja je vodeća kompanija na Balkanu, i iskreno govoreći trebalo bi da bude vodeći brend i u Evropi – naveo je Hogan i dodao da Srbija ne treba da bude samo čvorište za tranzit, već da je važno da se što više reklamira kao turistička destinacija, jer ima šta da ponudi.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Nikola P. na: Nakon 17 meseci rekonstrukcije glavna pista aerodroma „Nikola Tesla“ ponovo u funkciji

Dobro je da napokon umetnuta pista ide u istoriju. Umetnuta pista osim što će biti najskuplja rulna staza na svetu, podseća će nas na ogromnu propuštenu priliku da Beogradski aerodrom dobije pravu - drugu pistu kao i novi putnički i cargo terminal koji bi mogli stvarno da nas pozicioniraju kao ozbiljan regionalni hub u narednim…

29. Nov 2024.Pogledaj

Samo kazem na: Nakon 17 meseci rekonstrukcije glavna pista aerodroma „Nikola Tesla“ ponovo u funkciji

bravo za novu pistu, Ali, nakon toliko para I vremena mogli su I travnjak uz pistu urediti

29. Nov 2024.Pogledaj

Feline na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Od toga imaju neposredne koristi ne samo lisice, nego i vukovi, divlje mačke i ostale životinje. Treba tako organizovati i prihranjivanje životinja kojima se staništa neprekidno smanjuju, bilo bi još više mogućnosti za razvoj komercijalne avijacije.

29. Nov 2024.Pogledaj
28. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Nikola i Yoda Samo neko ko je opsednut omalozavanjem ruskog oruzija moze da napise da se Orešnik nije dokazao kako treba, i u danasnje vreme moze da nadje podrsku na internetu za makarkakve ideje. 36 hipersoničnih preciznih udara na jedan/ dva bloka u jednim lansiranjem. To se jedino moze zaustaviti u svemiru pre razdvajanja.

28. Nov 2024.Pogledaj