BEG airport status
Zabrana unošenja elektronskih uređaja na letove sa Bliskog istoka, Turske i severne Afrike za Sjedinjene Američke Države Veći predmeti kao što su laptop računari, tableti, kamere i elektronski čitači, biće smešteni u prtljag / Foto: Etihad Airways

Zabrana unošenja elektronskih uređaja na letove sa Bliskog istoka, Turske i severne Afrike za Sjedinjene Američke Države

Zabrana unošenja elektronskih uređaja u kabinu aviona na letovima za Sjedinjene Američke Države stupa na snagu 25. marta, kažu iz avio-kompanije Etihad ervejz i dodaju:

– Po prijemu uputstva američkih vlasti koje se odnosi na određene aerodrome, avio-kompanija Etihad ervejz obaveštena je da putnicima koji lete u Sjedinjene Države sa Međunarodnog aerodroma u Abu Dabiju, nije dozvoljeno da u kabinu aviona unose elektronske uređaje veće od mobilnog telefona. –

Kako kažu iz Etihada, mobilni telefoni i medicinski uređaji su dozvoljeni, ali veće predmete, kao što su laptop računari, tableti, kamere i elektronski čitači, potrebno je smestiti u predati prtljag. Takođe, putnici koji lete za SAD dužni su da to učine u mestu polaska na putovanje.

Prema navodima BBC-a, ta zabrana uvedena je kao deo antiterorističke preventive, a odnosi se na letove nekih kompanija sa Bliskog istoka i Turske, kao i severne Afrike.

Kako prenose, reč je o sledećih devet avio-kompanija sa deset aerodroma: Aerodrom Muhamed V, Kazablanka, Maroko; Aerodrom Ataturk, Istanbul, Turska; Aerodrom u Kairu, Egipat; Aerodrom kraljica Alija, Aman, Jordanian; Aerodrom kralj Abulaziz, Džeda, Saudijska Arabija; Međuanrodni aerodrom u Kuvajtu; Aerodrom kralj Halid, Rijad, Saudijska Arabija; Aerodrom Hamad, Doha, Katar; Aerodrom u Abu Dabiju, UAE; Aerodrom u Dubaiju, UAE.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Go

Udarac na biznis putnike bliskoistocnih aviokompanija. Ovo nema nikakve veze sa „terorizmom“ i sigurnoscu. Ili, valjda, teroristi ne umeju da se ukrcaju na letove evropskih i americkih avio kompanija?

Pretpostavljam da bi zalivske zemlje mogle da dignu cenu nafte kao odgovor…

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Aleksandar Ignjatović na: [INTERVJU] Od travnate piste do regionalnog centra: Kako Bratislav Milanović i MIND Grupa grade vazduhoplovni ekosistem u srcu Šumadije

Hvala Tango Sixu na divnom tekstu i divnoj reportaži. Gospodinu Milanoviću želim puno uspeha, zaslužio je i on i naša Šumadija. Nekada je Kragujevac imao dva aerodroma, a onda nakon 2sv.rata vremenom ostao je bez oba. A danas ideja i preduzetništvo je dovelo do ovog aerodroma sa odličnom perspektivom za tz. MALU AVIJACIJU, svaka čast…

31. Mar 2025.Pogledaj

KG na: [EKSKLUZIVNO] Srpski ugovor za nabavku Rafala podrazumeva opsežnu industrijsku saradnju sa francuskim kompanijama, planira se integracija srpskog preciznog naoružanja vazduh-zemlja

Koliko malicioznih komentara na hrvatske Rafale koji su tu i lete iznad Hrvatske. Nisu u dolasku i ne planira se nadogradnja nečega što se ne zna hoće li ikada i stići. Nadogradnja na standard F4.1 je krenula lani u veljači i to je nešto normalno jer se F4.2 očekuje 2030. a F5 2035. Dakle nadogradnje…

31. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Politička neizvesnost u odnosima Evrope i SAD kao prilika za dodatne narudžbine francuskih borbenih aviona Rafal

Evropa je ustvari jako podeljena u svakom pogledu i zbog toga jačanje i stabilnost ide sporo i teško. Mislim da se to zaboravilo nekako pod američkim NATO kišobranom, ali takodje i generalno, to jest ne vojno. Nadam se da će mudre glave i mir prevladati promenama koje slede.

30. Mar 2025.Pogledaj

K na: Politička neizvesnost u odnosima Evrope i SAD kao prilika za dodatne narudžbine francuskih borbenih aviona Rafal

Treba biti realistican u nadama i ocekuvanjima. Daleko smo jos od pravog europskog ujedinjenja po tim pitanjima, ali to samo znaci da svaki pa i najmanji korak naprijed treba dobro docekati.

30. Mar 2025.Pogledaj