BEG airport status
Raspisan konkurs za direktora aerodroma „Ponikve“ Rok za prijavu na javni poziv za direktora aerodroma Ponikve 3. maj

Raspisan konkurs za direktora aerodroma „Ponikve“

Grad Užice objavio je javni poziv za izbor direktora aerodroma „Ponikve“. Direktor se bira na period od četiri godine, a rok za podnošenje prijava je 3. maj.

Slađana Mitrović, zadužena za pružanje informacija u vezi sa javnim pozivom, objašnjava za Tango Six da je reč o poštovanju Zakona o javnim preduzećima.

– Javni poziv je objavljen zbog isteka mandata i zakonskih obaveza. I ne samo za aerodrom „Ponikve“, kako su pojedini lokalni mediji objavili, već za pet javnih preduzeća. Novi Zakon o javnim preduzećima propisuje da se postupak izbora direktora pokreće šest meseci pre isteka mandata. Sve je redovno, ne mogu reći da je izbor kadrovski. – navela je Mitrović i dodala:

– Javni poziv objavljen je u Službenom glasniku u petak (31. marta), u subotu je objavljen u Novostima, u ponedeljak je objavljen i na sajtu Grada Užica. Rok je 30 dana od dana objavljivanja u Službenom glasniku, ali pošto to pada za 1. maj, pomera se za 3. maj. Znajući kako obično idu prijave, one će doći u zadnjoj nedelji roka. – navodi Slađana Mitrović.

Aktuelni direktor Ponikava, Saša Savić, izjavio je za naš portal da još uvek nije podneo prijavu.

– Razmišljam da se prijavim i prijaviću se najverovatnije. – kratko je naveo Savić.

Podsetimo, „Ponikve“ nisu osposobljene za komercijalni vazdušni saobraćaj, iako su predstavnici Vlade u više navrata tokom 2016. najavljivali da će aerodrom biti pušten u rad. Bojkotovana je i dvodnevna konferencija na Zlatiboru na kojoj se govorilo o mogućim rešenjima za dovršetak radova na aerodromu i njegovom puštanju u rad.

Grad Užice godišnje izdvaja 7,7 miliona dinara za ovu vazdušnu luku. Prošle godine na njoj je zabeleženo 90 operacija generalne avijacije i uloženo je 50 miliona dinara (oko 400 hiljada evra) za rekonstrukciju novog terminala – sada zgrade za generalnu avijaciju.

I dalje ne postoji konsenzus u vezi sa tim koliko je novca potrebno za završetak radova na „Ponikvama“, ali prema proceni aktuelnog direktora iz oktobra prošle godine, reč je o cifri nižoj od 3 miliona evra.

Pretplatite se na nedeljni pregled vesti Tango Six portala. Svakog petka u vašem inboxu.

* indicates required






[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Dejanera Zapravo je procena da u nekoj tacki u buducnosti nece biti potreban fizicki covek u letelici, ali nije rec o kratkom periodu, pre kroz 50 godina i vise, a to razlika kao od 1945 do 2000, od Me 262 do F-22...

27. Nov 2024.Pogledaj

ikim na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Ma, meni je interesantno kako da niko ne spomene završnu obradu kod ovog polovnog Grčkog na prvoj slici? :) Što se tiče toga kako su dobro Hrvati prošli, ne bih se ja tako zaletao. Već sada Zare igra, a igraće još više kako godine idu. Što se naše kupovine Rafala tiče, mene mnogo više zanima…

27. Nov 2024.Pogledaj

Niko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Iskreno arapi su glupi koliko su teski. Kupuju od francuza avione od istih onih koji su ih do koliko jucer ubijali gnjavili i koji mrze arape i muslimane u tom dijelu svijeta. Francuzi jos nisu prebolili Maroko Alzir...itd i nije im zao za masakre koje su tamo ucinili. Ako arapi napadnu Izrael ili ih nato…

26. Nov 2024.Pogledaj