BEG airport status
Aeromiting 2. avgusta umesto Lađevaca održaće se u Nišu

Aeromiting 2. avgusta umesto Lađevaca održaće se u Nišu

Aeromitng povodom obeležavanja dana avijacije 2. avgusta održaće se na aerodromu Niš umesto na Lađevcima kako je prvobitno planirano.

Aeromiting na žalost neće biti međunarodnog karaktera. Očekivani turski kontigent, deo eskadrile aviona F-16 i njihov avion za podršku neće učestvovati.

Program aeromitinga:
Nalet aviona MigG-29 sa nastupom Orla iz TOC-a. Odeljenje Gazela i dva Orla 241. eskadrile. Desant padobranaca iz aviona An-26. Dva helikoptera Mi-17, simulacija gašenja požara PP vedrom iz Mi-8, solo nastup Gazele i obaranje državnog rekorda ženske padobranske ekipe u 8-way formaciji.

Uvežbavanje na aerodromu Niš počinje sutra dok je generalna proba u petak, sa subotom kao rezervnim danom.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Sa

Koliko ja znam 251. eskadrila je prestala da bude aktivna pre nego sto si ti poceo da blogujes i twittujes… bice da je 241. lbae.. ok.. tipfeler :D

Odgovori
Pe

Nemilosrdna brzina internet izvestavanja nosi za sobom zrtvu istinite informacije. :)

pe

eto mene jos u 8 h pred kapijom

Odgovori
Fo

Zašto su Turci odustali?
Da li će neki avioni biti izloženi na stajanci?

Odgovori
Pe

Prilicno je nebitno zbog cega Turci nece doci.
Ne, nego ce biti izlozeni na pisti.

Gu

A sto da ne… pa mi smo uvek korak ispred vremena!

Ne

U koliko casova pocinje ?!

Odgovori
An

What is the starting time of the event?

Odgovori
Jo

Start at 10:00,
You can enter airbase from 09:00.
Find on Google maps entrance from Sarajevska street.

Odgovori
Pe

Correction. Gates will be open at 9.00 AM

Kapije ce biti otvorene u 9.00

Odgovori
An

Хвала Петре. :-)

Odgovori
Pe

Nema na cemu ;)

Ne

Hvala

ac

Nislija sam al sam u Somboru prekomandovan oce li biti na tv live

Odgovori
Pe

Mislim da nece.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

27. Nov 2024.Pogledaj

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj