BEG airport status
Erbas rebrendirao Bombardieove CS100 i CS300 – predstavljena nova porodica aviona A220 Porodica A220 ima konfiguraciju od 100 do 150 sedišta / Foto: Airbus

Erbas rebrendirao Bombardieove CS100 i CS300 – predstavljena nova porodica aviona A220

Kompanija Erbas predstavila je juče svoju novu A220 porodicu na ceremoniji u Henri-Ziegler centru za isporuku aviona u blizini Tuluza, saopšteno je iz te kompanije.

Kako navode, porodica A220 obuhvata dva tipa aviona, A220-100 i A220-300, koji predstavljaju rebrendiranu Bombardie C Seriju – CS100 i CS300.

– Avion A220-300 sleteo je u Henri-Ziegler Delivery centar u 12 časova i 25 minuta, odmah nakon farbanja, noseći svoje nove Erbas boje i novi naziv.

Letelice A220 porodice imaju konfiguraciju između 100 do 150 sedišta i idealno dopunjuju Erbasovu postojeću uskotrupnu A320neo porodicu. – kažu iz te kompanije.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

ZZ

Prvi Airbus klijent kome je isporucen A220 je Korean Air MSN 55066.

Prvi ugovor oglasen je juce.
JetBlue je narucio 60 aviona + 60 opcija u cilju zamene E190 flote

https://www.bloomberg.com/news/articles/2018-07-10/jetblue-welcomes-newest-airbus-jetliner-with-5-4-billion-order

Odgovori
LA

Koliko bi bilo dobro kada bi ASL, konvertovala porudzbinu A320NEO aviona za A220 ili ti CS100, i da se okrene point to point letovima.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Živojin Banković na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Jordan Нешто сте пропустили, Ласта није заменила Утву-75. А вероватно и да не може, тј да није пожељно, није то баш иста категорија авиона. Француски пилоти прво иду на SR20/22, затим на Grob 120, и на крају пре Рафала на PC-21. Модернизација Г-4 у пракси не постоји.

01. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Dodao bih još nešto. Lasta 95 bi trebala da bude sasvim dovoljna za početni trening i ne vidim mesto za Cirrus SR20, osim ako se ne ustanovi da je potrebno nešto vrlo bazično pre toga. Grob G 120 je avion na koji bi se prelazilo posle Laste. Sa Laste bi se moglo prelaziti i direktno…

01. May 2025.Pogledaj

Nenad na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

U potpunosti se slažem! Samo što je ta vijuga (koja se tiče poseta) prilično inertna u glavama onih koji odlučuju o tome.

01. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Postoje tri ugla iz kojih se ovo može posmatrati. Prvi je da se pogleda cela slika, kako bi trebala izgledati obuka pilota od trenutka kada prvi put sednu u avion, pa do trenutka kada postanu piloti nadzvučne avijacije. Kreće se sa Laste, završava na Rafalima, šta je potrebno između. Da li se ostaje na dva…

01. May 2025.Pogledaj