BEG airport status
Promotivna akcija Er Srbije: Za decu do 12 godina u februaru cena karte za letove u regionu jedan evro uz doplatu aerodromskih taksi Promocija se odnosi na direktne letove koji će biti realizovani od 1. do 17. februara / Foto: Er Srbija

Promotivna akcija Er Srbije: Za decu do 12 godina u februaru cena karte za letove u regionu jedan evro uz doplatu aerodromskih taksi

Kompanija Er Srbija pokrenula je promotivnu akciju tokom koje će deca do 12 godina, koja putuju sa bar jednom odraslom osobom, moći da lete do gradova u regionu po ceni od jednog evra uz doplatu aerodormskih taksi, saopštio je taj avio-prevoznik.

Kako navode, akcija važi tokom školskog raspusta do 15. februara, a odnosi se na direktne letove koji će biti realizovani od 1. do 17. februara na linijama za Podgoricu, Tivat, Skoplje, Sarajevo, Banjaluku, Zagreb, Ljubljanu, Sofiju, Bukurešt, Solun i Tiranu.

Tim povodom, komercijalna direktorka Er Srbije Dragana Frantov Nikolić istakla je da tokom trajanja te akcije srpski nacionalni avio-prevoznik neće naplaćivati prevoz ski opreme:

– Još jedna lepa vest za sve naše putnike koji će ići na skijanje je ta da, tokom trajanja specijalne akcije, Er Srbija neće dodatno naplaćivati prevoz ski-opreme ni na jednoj svojoj destinaciji. Želimo da nagradimo vernost naših putnika i da im olakšamo odlazak na odmor. –

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj