BEG airport status
[EKSKLUZIVNO] Pismo predsednika Vlade Erbasu

[EKSKLUZIVNO] Pismo predsednika Vlade Erbasu

Kako je Tango Six juče prvi objavio, pismo predsednika Vlade Erbasu u osvit roka koji je pod pretnjom arbitraže postavio evropski konzorcijum, nije odgovor već još jedan pokušaj odlaganja (za nas) spornog pitanja.

Strategija države po svemu sudeći je i dalje presipanje iz šupljeg u prazno i pozivanje na lošu sreću dok je zvaničan dopis na Srpskom jeziku francusko-nemačkoj kompaniji odlična ilustracija dubioze odlaganja koje traje sada već četrnaestu godinu.

Da li će Erbas prihvatiti molbu države u dopisu koja je umesto konkretnog odgovora ponudila još jedno izvinjenje, do objavljivanja ovog posta nije poznato – svi upiti ovoj kompaniji ostali su bez odgovora.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

In

Petre hvala na objavljivanju ovog dokumenta. Zaista je zastrasujuce kako povrsno nasi predstavnici vlasti tretiraju ozbiljne probleme i ozbiljne partnere. Ja bih se slatko ismejao da sam kao predstavnik Erbasa primio ovo pismo. A potom bi ih tuzio arbitrazi da se samo dimi. Pa kakva je ovo neozbiljnost. Pismo cak ne nudi ni direktno izvinjenje, niti donosi ikakav predlog za resenje predloga, niti nudi dalje razgovore – apsolutno nista. Povrh svega sadrzi neverovatno pocetnicke greske u pravopisu i gramatici. Od tri reci na engleskom jeziku jedna je pogresna, pise se VICE President a ne VISE (sto kao sto znas znaci Mudar, ili jos gore u slengu Mudrijas odn. Mafijas). Stvarno je tesko za poverovati kakav amaterski pristup mi imamo.

Odgovori
le

Od 2000-te godine pa naovamo sve poslovne odluke vezane za JAT su bile katastrofalno lose sto implicira da je to prava poslovna politika a za tudje interese. Ono sto nije unisteno bice vrlo brzo uradjeno tajkunizacijom.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

27. Nov 2024.Pogledaj