BEG airport status
Er Srbija i Montenegro airlines sa više letova u zimskom redu letenja Obe nacionalne avio-kompanije sa više letova za Ljubljanu / Foto: Montenegro airlines

Er Srbija i Montenegro airlines sa više letova u zimskom redu letenja

Er Srbija prelazi na zimski red letenja koji će važiti do 28. marta 2020. godine. Tokom špica zimske sezone u decembru i januaru, srpska nacionalna avio-kompanija obavljaće 596 letova nedeljno što je za 90 letova ili za gotovo 18 odsto više u odnosu na isti period prošle godine. U manje frekventnom delu sezone obavljaće 532 nedeljna leta, što je za 102 leta ili za 24 odsto više u odnosu na isti period prošle zime, stoji u saopštenju kompanije.

– Ovogodišnja zimska mreža Er Srbije proširena je sa sedam novih destinacija za koje su putnici u proteklom periodu pokazivali najveće interesovanje. Nacionalna avio-kompanija će za Krasnodar leteti tri puta nedeljno, a za Madrid, Barselonu, Kairo, Rijeku, Helsinki i Kijev dva puta. Er Srbija će povećati i broj letova na popularnim linijama iz Beograda za Ljubljanu, Skoplje, Bukurešt, Larnaku, Solun, Tiranu i Veneciju. Linije koje su ovog leta uvedene iz Niša biće aktuelne i tokom zimske sezone, osim letnjih sezonskih letova za Tivat. Nacionalni avio-prevoznik će sa svoje nove baze Aerodroma Konstantin Veliki nastaviti da leti za Bolonju, Frankfurt Han, Fridrihshafen, Geteborg, Hanover, Karlsrue / Baden-Baden, Ljubljanu, Nirnberg, Rim i Salcburg.

Spremni za zimu / Foto: Uroš Mitrović, Tango Six

Najfrekventnija destinacija ostaje Podgorica sa 21 nedeljnim letom, a slede je Cirih sa 19 i Ljubljana sa 17 nedeljnih letova tokom špica sezone u decembru i januaru. Među ostalim najfrekventnijim destinacijama su Beč sa 14, Pariz sa 13, Atina, Tirana i Zagreb sa deset, kao i Skoplje, Bukurešt i Amsterdam sa osam nedeljnih letova u istom periodu. Dnevni letovi za Berlin, Sofiju, Sarajevo, Prag, Milano i Rim biće aktuelni takođe tokom špica sezone, a istom dinamikom leteće se za Maltu i Sankt Peterburg tokom novogodišnjih i božićnih praznika. – saopštili su iz Er Srbije.

Zimski red letenja crnogorske nacionalne avio-kompanije počinje 27. oktobra i važiće do 28. marta 2020., saopšteno je iz ove kompanije.

– Montenegro Airlines planira da tokom predstojećeg zimskog perioda poveća broj letova u odnosu na prošlu godinu i to u dijelu uvođenja dvije dodatne rotacije za Ljubljanu, ponedjeljkom i četvrtkom.

Što se tiče ostalih redovnih avionskih linija ka kojima saobraća MA tokom cijele godine, neće biti značajnijih izmjena, ako se izuzme period oko novogodišnjih i božićnih praznika kada se zbog povećane potražnje uvode dodatne rotacije.

Tokom zimske sezone Montenegro Airlines će i dalje imati direktne letove do Beograda, Beča, Ljubljane, Moskve, Rima, Frankfurta, Pariza i Ciriha.

Iz Podgorice za Beograd letovi će se obavljati dva puta dnevno svim danima, sem petkom kada se saobraća tri puta. Iz Tivta za Beograd naši avioni će letjeti jednom dnevno svim danima, a ponedjeljkom, četvrtkom i subotom dva puta.

Sa glavnim gradom Austrije Crna Gora će biti svakodnevno povezana, a Italije svim danima osim ponedjeljkom čemu doprinosi saradnja sa kod-šer partnerima kompanijama Austrian Airlines i Alitalia.

Avioni Montenegro Airlinesa će saobraćati i dva puta sedmično za Frankfurt, Pariz i Moskvu uz uvođenje dodatnih letova u periodu od sredine decembra ove godine do sredine januara naredne. Ka Cirihu će MA saobraćati tri puta sedmično: srijedom, petkom i nedjeljom, a tokom zimske sezone obavljaće se i ugovorene serije čarter letova ka Bariju i Napulju. – stoji u saopštenju.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Dragan na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Odličan tekst kao i uvek od stručnog kolege..veliki pozdrav.

18. Mar 2025.Pogledaj

Realni na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Čini mi se da je tad uništeno skladište goriva.Baš je bilo gadno,dosta jakih lančanih eksplozija.

17. Mar 2025.Pogledaj

ivan na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Jasno ko dan! Mislim ne znam šta nije jasno ali čovek nije moglo bolje i jednostavnije od ovog da objasni šta se desilo

17. Mar 2025.Pogledaj

Zoran na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Fantastican tekst imenjace! Drago mi je sto se neke zanimljivosti iz tog rada izlaze na videlo, iako tek nakon 26 godina posle tih desavanja. Kao zanimljivost i predlog za neki novi clanak mogu predloziti da pisete o bugarskom radaru mecka na staroj planini, siguran sam da znate o cemu govorim.

17. Mar 2025.Pogledaj

Vladimir na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Da li uz svu sposobost naših posada PVO neko stvarno veruje da bi Amerikanci dozvolili da jedan KC-135, ili B-52 avion od gotovo 50 metara da bude u poziciji da primi pogodak. Brzine na kojima izvode pretakanje su između 250 i 300 čvorova. Minimalno za A-10 ...220 - 230 čvorova. Daleko su oni bili za…

17. Mar 2025.Pogledaj