BEG airport status
Er Srbija i Montenegro airlines sa više letova u zimskom redu letenja Obe nacionalne avio-kompanije sa više letova za Ljubljanu / Foto: Montenegro airlines

Er Srbija i Montenegro airlines sa više letova u zimskom redu letenja

Er Srbija prelazi na zimski red letenja koji će važiti do 28. marta 2020. godine. Tokom špica zimske sezone u decembru i januaru, srpska nacionalna avio-kompanija obavljaće 596 letova nedeljno što je za 90 letova ili za gotovo 18 odsto više u odnosu na isti period prošle godine. U manje frekventnom delu sezone obavljaće 532 nedeljna leta, što je za 102 leta ili za 24 odsto više u odnosu na isti period prošle zime, stoji u saopštenju kompanije.

– Ovogodišnja zimska mreža Er Srbije proširena je sa sedam novih destinacija za koje su putnici u proteklom periodu pokazivali najveće interesovanje. Nacionalna avio-kompanija će za Krasnodar leteti tri puta nedeljno, a za Madrid, Barselonu, Kairo, Rijeku, Helsinki i Kijev dva puta. Er Srbija će povećati i broj letova na popularnim linijama iz Beograda za Ljubljanu, Skoplje, Bukurešt, Larnaku, Solun, Tiranu i Veneciju. Linije koje su ovog leta uvedene iz Niša biće aktuelne i tokom zimske sezone, osim letnjih sezonskih letova za Tivat. Nacionalni avio-prevoznik će sa svoje nove baze Aerodroma Konstantin Veliki nastaviti da leti za Bolonju, Frankfurt Han, Fridrihshafen, Geteborg, Hanover, Karlsrue / Baden-Baden, Ljubljanu, Nirnberg, Rim i Salcburg.

Spremni za zimu / Foto: Uroš Mitrović, Tango Six

Najfrekventnija destinacija ostaje Podgorica sa 21 nedeljnim letom, a slede je Cirih sa 19 i Ljubljana sa 17 nedeljnih letova tokom špica sezone u decembru i januaru. Među ostalim najfrekventnijim destinacijama su Beč sa 14, Pariz sa 13, Atina, Tirana i Zagreb sa deset, kao i Skoplje, Bukurešt i Amsterdam sa osam nedeljnih letova u istom periodu. Dnevni letovi za Berlin, Sofiju, Sarajevo, Prag, Milano i Rim biće aktuelni takođe tokom špica sezone, a istom dinamikom leteće se za Maltu i Sankt Peterburg tokom novogodišnjih i božićnih praznika. – saopštili su iz Er Srbije.

Zimski red letenja crnogorske nacionalne avio-kompanije počinje 27. oktobra i važiće do 28. marta 2020., saopšteno je iz ove kompanije.

– Montenegro Airlines planira da tokom predstojećeg zimskog perioda poveća broj letova u odnosu na prošlu godinu i to u dijelu uvođenja dvije dodatne rotacije za Ljubljanu, ponedjeljkom i četvrtkom.

Što se tiče ostalih redovnih avionskih linija ka kojima saobraća MA tokom cijele godine, neće biti značajnijih izmjena, ako se izuzme period oko novogodišnjih i božićnih praznika kada se zbog povećane potražnje uvode dodatne rotacije.

Tokom zimske sezone Montenegro Airlines će i dalje imati direktne letove do Beograda, Beča, Ljubljane, Moskve, Rima, Frankfurta, Pariza i Ciriha.

Iz Podgorice za Beograd letovi će se obavljati dva puta dnevno svim danima, sem petkom kada se saobraća tri puta. Iz Tivta za Beograd naši avioni će letjeti jednom dnevno svim danima, a ponedjeljkom, četvrtkom i subotom dva puta.

Sa glavnim gradom Austrije Crna Gora će biti svakodnevno povezana, a Italije svim danima osim ponedjeljkom čemu doprinosi saradnja sa kod-šer partnerima kompanijama Austrian Airlines i Alitalia.

Avioni Montenegro Airlinesa će saobraćati i dva puta sedmično za Frankfurt, Pariz i Moskvu uz uvođenje dodatnih letova u periodu od sredine decembra ove godine do sredine januara naredne. Ka Cirihu će MA saobraćati tri puta sedmično: srijedom, petkom i nedjeljom, a tokom zimske sezone obavljaće se i ugovorene serije čarter letova ka Bariju i Napulju. – stoji u saopštenju.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj