BEG airport status
Stjuardesa Jata nije bila pijana – otežan govor je posledica saobraćajne nesreće

Stjuardesa Jata nije bila pijana – otežan govor je posledica saobraćajne nesreće

BEOGRAD – Audio-snimak navodno pijane stjuardese Jat Airwaysa počeo je da kruži internetom prošle subote u popodnevnim satima. Naslovljen „Kada pijemo, pijemo! Ali stvarno.“ šerovan je na Facebook-u i Twitteru, dok je jutros počeo da se prenosi u zabavnom odeljku klasičnih medija. Stjuardesa na snimku zove se Snežana Živković, pre nekoliko godina je doživela tešku saobraćajnu nesreću u kojoj je izgubila sposobnost govora i pisanja koje je uspela da povrati

 


Adio-snimak „Kada pijemo, pijemo! Ali stvarno“ postovan na servis Soundcloud.

Ovaj audio-klip koji trenutno ima preko 10.000 slušanja, po podacima servisa za praćenje i analizu društvenih medija Peekmedio.com, šerovan je 1366 puta na Facebook-u dok je na twitteru retvitovan 28 puta.

Obišao je društvene mreže za vikend kao urnebesno svedočanstvo opšteg raspada Jata u kojem lete pijane stjuardese koje jedva stoje na nogama. Svako ko ga je preslušao došao je do tog utiska, komentari na postove su bili još brutalniji sa navodnim svedočenjima pojedinaca da su sa dotičnom u tom stanju i leteli.

Budući da je PR služba Jat Airways-a jedna od najnesposobnijih skupina pojedinaca odsečenih od ne samo svoje struke već brige o svojim zaposlenima, da ne znaju šta je internet i da nemaju nikakvo poimanje šta internet može uraditi vikendom, neki mediji su preneli snimak kao komičan audio-skeč o pijanstvu Jatove stjuardese. Ono što  zaposlene u PR službi Jat Airways-a čeka u utorak je jedan besan sindikat i jedna zaposlena čije dostojanstvo matičnoj kompaniji ništa ne znači.

Nije smešno

 
Stjuardesa čiji se glas nalazi na snimku PA (public announcement-a) koji je pred poletanje Jatovog aviona snimljen od strane putnika zove se Snežana Živković. Snežana je pre nekoliko godina doživela tešku saobraćajnu nesreću u kojoj je posle teških telesnih povreda izgubila sposobnost govora i pisanja.

Jutros, kada ju je pozvao Tango Six, zvučala je više nego potrešeno:

– Ovaj snimak je napravljen prošle godine. Još tada mi ga je šef pokazao kada ga je pronašao, verovatno takođe na internetu. Ne znam ko je ovo snimio ali nikada u životu nisam i sebi ne bih dozvolila da pijana uđem na let. Ono što je osoba koja je ovo snimila nije znala je da sam jedva preživela strašnu saobraćajnu nesreću posle koje sam ostala bez snage i mogućnosti da govorim, priča uznemireno gospođa Živković,- Ne znam šta da Vam kažem ali ovo je sramota, ne znam kome sam šta zgrešila da me ovako provlače kroz medije? Dugom i napornom borbom, raznim terapijama, uspela sam da povratim sposobnost da radim jednostavne stvari kao što je pisanje. Da ponovo naučim da govorim, završava Snežana sada već na ivici suza.

Kako je za Tango Six izjavila podpredsednica reprezentativnog sindikata kabinskog osoblja Jat Airways-a (Jedinstvenog sindikata stjuardesa i stjuarda vazduhoplova), Ranka Laušević, kolege i koleginice Snežane Živković stajale su u njenu odbranu više puta:

– Ne znam kome ovako nešto može biti smešno, ubeđena sam da onaj ko je ovo snimio nije video pijanu stjuardesu jer koleginica Živković nikada u svojoj karijeri nije bila pijana! Ona je doživela tešku saobraćajnu nesreću i svojom hrabrošću i upornošću uspela je da povrati osnovne vitalne funkcije, izgubila je čak bila i sposobnost govora koju je kasnije uspela da povrati,

Više puta su se putnici na njenim letovima u početku smejali njenom govoru, objašnjavali smo im o čemu se radi. Niko od nas nikada nije leteo pijan. Mi smo i dalje plemenit narod ali polako gubimo empatiju. Mi kao sindikat smo joj uvek pružali podršku i još jednom, ako uopšte ima smisla, demantujem da je ona bila pijana. Ovo je javno ponižavanje jednog hrabrog i upornog profesionalca i mi to najstrože osuđujemo. Medijima poručujemo da prvo provere to što objavljuju, naglasila je Ranka Laušević.

Komentar Jata

 
Tango Six, namerno, nije pozvao PR službu Jata. Vreme je da na najneprijatniji mogući način naučite šta znače društvene mreže, šta znači vikend na društvenim mrežama i koliko vaše zaposlene može da zaboli vaš dilentatizam u (ne)obavljanju posla.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

PO

Zasto doticna gospodja nije premestena na neko drugo radno mesto ili penzionisana?
NIje smesno ali je uzasno neodgovorno ostaviti osobu sa takvim hendikepom da radi posao koji radi…
Dobila bi glat invalidsku penziju
Svaka joj cast na hrabrosti ali zar nije neodgovorno i sebicno da nastavis da radis i da ti se putnici smeju a da posle ostalo osoblje objasnjava sta ti je u stvari???
Prvi utisak je najbitniji,ja licno se ne bih ni potrudio da cujem objasnjenje osoblja a ne verujem ni da strance koji se voze jatovim avionima zanima opravdanje doticne stjuardese…
Na zapadu nas ionako smatraju za ruskog mladjeg brata tako da se "pijana plava stjuardesa " savrseno uklapa u taj stereotip!

Na kraju opet podvlacim-gospodji svaka cast na hrabrosti ,zelji i trudu da savlada svoj hendikep ali je ovo velika bruka za JAT, a ko je sad tu kriv manje je vazno,steta je ucinjena!

Odgovori
Ni

What Poručnik Miloje said.
Treba da je prebace na neko drugo radno mesto. Ovako će sada ljudi koji su šerovali i smejali se da verovatno osete sažaljenje, a siguran sam da sažaljenje nije ono što ta žena želi.

Odgovori
Iv

Ja nakon ovoga zaista ne bih imala pojma šta treba da radim u slučaju nužde… I što sam već rekla na FB inače ih pola ne razumem u JAT-ovim avionima, ne kapiram svrhu tog PA ako je opravdanje "pa oni u isto vreme i pokazuju"…

Odgovori
Si

Ivana Novakovic,da si naucila engleski razumela bi sta objavljuju,ali izgleda da ne kapiras ni srpski zato se pokri usima,..

Odgovori
It

Gospodja nije ništa manje nerazumljiva od drugih stjuardesa i stjuarda, da se razumemo odmah. Samo audio snimak i bilo mi je jasno šta priča, uz vizuelni kontakt jedino bih primetila da priča neobično, ne i nerazumljivo. Još mi se nije desilo da u potpunosti razumem bilo koga od osoblja regionalnih aviokompanija.
Zašto da je premeste na drugo radno mesto, zato što nismo navikli na različitosti? Ova gospodja nije nesposobna samo je drugačija.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Perko na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

@Nenad N Postoji i puno faktora koji su i bitniji od cene transporta, nije sporno. Ali ako će neko da preveze divizion sa pratećim vozilima odjednom, više se isplati brod.

14. Dec 2024.Pogledaj

Nenad N. na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

Gresite. Za specijalizovane terete kao sto je orudje jeftiniji je avion. Vecina savremenog brodskog saobracaja je kontejnerska. Moraju da se ispostuju gabariti kontejnera sto se sa tih "40 tona" jednostavno ne moze. Ako imate manji broj orudja, a obicno je tako, prevesces avionom. Brod se isplati ako imas veci broj orudja, za par komada se…

14. Dec 2024.Pogledaj

Phoenix na: [MEBAA 2024] Srpski „Green Power Turbine Systems“ prvi put izložio na sajmu poslovne avijacije u Dubaiju: Predstavljeni projekti dva nova civilna aviona

Prikazani model jednomotorca je, vrlo ocigledno, projektovan da bude pogonjen klipnim motorom. Stavise, gotovo sam siguran da je ovo neka stara maketa Safat 03. Avion te klase nema nikakvog smisla sa turbo-elisnim pogonom od 260 konja. Avion visih performansi i akro klase za vojnu obuku (kao Grob120TP) da, ali je ovo prikazano sve samo ne…

13. Dec 2024.Pogledaj