BEG airport status
Hidroavioni European Costal Airlinesa počeli sa letovima u Hrvatskoj Nemačko-hrvatska aviokompanija počela sa operacijama hidroavionima

Hidroavioni European Costal Airlinesa počeli sa letovima u Hrvatskoj

Posle 70 godina bez redovnih, komercijalnih letova hidroaviona u Hrvatskoj, ova nemačko-hrvatska aviokompanija juče je počela sa operacijama, nadama i planovima koji su mnogo veći od njihovih aviona.

ECA je već krajem 2000. godine počela sa radom. Do sada su joj operacije, osim redovnih letova između Raba i Malog Lošinja do Zagreba, Rijeke i Pule, uglavnom bile čarter karaktera – letove su obavljali sa jednim legendarnim Grumman Goosom iz 1944 godine.

 10504842_719554084778086_9168530997995524111_o

 

Kad je 20. avgusta ove godine prvi ECA Twin Otter sleteo na Jadransko more u blizini Splitskog aerodroma desilo ono u šta mnogi nisu verovali. Prvenstveno jer je prošlo 13 godina od kad su počeli prvi planovi o redovnim letovima između kopna i brojnih ostrva, ali i zbog ne toliko mirnog mora birokratije koja je kočila realizaciju tih planova.

Direktor kompanije Klaus Dieter Martin, koji je takođe jedan od pilota, izjavio je kako su veoma ponosni što će njihove usluge olakšati put turistima do brojnih hrvatskih ostrva iz većih gradova poput Splita, Dubrovnika, Rijeke, Pule i Zadra:

– Trajektu između Splita i Hvara treba 3 do 4 sata, avionu ne treba više od 10 minuta. Karta za dvadesetominutni let između Splita i Korčule iznosiće 48 evra po osobi u jednom smeru. – obećao je Martin.

10495096_719554064778088_1036709717602792257_o

Zahvaljujući ovim znatno bržim transferima između kopna i ostrva kompanija se nada da će privući turiste koji inače ne bi imali vremena da idu trajetkima do ostrva. Imajući u vidu da ECA planira izgradnju modernih terminala u gradovima iz kojih će leteti i da će nuditi šatl prevoz između komercijalnih aerodroma i svojih terminala, može se zaključiti da ECA planira borbu za svakog turistu koji planira obilazak prelepih hrvatskih ostrva.

Što se celokupnog iskustva i onboard proizvoda tiče, ECA je pazila na detalje. Pored bara i restorana u okviru svakog obalnog terminala, tu su razni zanimljivi sadržaji uključujući i ležaljke za sunčanje (prvi terminali u Splitu i Jelsi imaju i svoj webcam feed). Ljubiteljima letenja biće zanimljiva opcija snimanja svakog leta uz pomoć GoPro kamera koji će im preko internet linka posle 24 sata biti na raspolaganju.

 
[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Ne

    Steta je sto samo ovakvi avioni ne mogu da lete kad su talasi preko odredjene visine a feriboti mogu da plove. Tako da sve zavisi i od dobrog vremena koga ove godine nije bilo toliko mnogo. U svakom slucaju jako dobra ideja za koju bi bilo lepo da se razvije u nesto vece.

    Odgovori
    Vl

    Dobra ideja. Nadam se da ce ih posluziti i vreme i birokratija.

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Miloš77 na: [FOTO REPORTAŽA] Četvrti AirVG u Zagrebu: Premijera eskadrile domaćih Rafala, inostrani gosti za atraktivniji letački program

    Vlado13:52, 13. maj. 2025. ,,Broj zemalja koje ga koriste ili su ga naručile ne potvrđuju tu tvrdnju." To nije tacno. Vise je do onoga sto je dostupno kupcu i politike koja diktira i celokupni paket. Isto vaze i za F-35 koji je prodat na stotine pre ikakvog iskustva protiv modernijeg RV/PVO. Rafal je takodje samo…

    14. May 2025.Pogledaj

    Pajo na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

    @Vladimire, da to je onaj Izrael.koji je u ratu Egiptu uzeo Sinaj i skoro ušao u Kairo i isti Izrael uzeo Siriji Golan. Hamas, Hezbolah i Huti su pod direktnom kontrolom Irana i ne radi se o golorukim vojnim formacijama. Daleko od toga da podržavam neke akcije Izraela ali im treba skinuti kapu sto se…

    14. May 2025.Pogledaj

    Branko na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

    Nije sve do pilota. Neka raketa ima realan domet od 120km i brzinu od 2 maha, neka raketa domet od 160km i brzinu od 4 maha...

    14. May 2025.Pogledaj

    Branko na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

    @Dusan AESA radar na F-16 ili Rafalu je svakako savremeniji, medjutim Su-30 je mnogo veci avion, sa dosta vecim poprecnim presekom "nosa" i tako nadomescuje tehnicku prednost manjih aesa radara, ima veci domet. Pored toga Su-30 ima i rakete veceg dometa koje mogu da isprate radar.

    14. May 2025.Pogledaj

    Vlado na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

    Fascinantna je ekstaza oko navodnog rušenja Rafala, a muk na navodno rušenje Mig-29 i Su-30 istih onih koji su bili grlati zagovornici nabavke Suhoja za RV VS. Principijelnost samo takva.

    14. May 2025.Pogledaj