BEG airport status
Najavljeno osmo Red Bull Air Race prvenstvo – novi gradovi, novi format trka

Najavljeno osmo Red Bull Air Race prvenstvo – novi gradovi, novi format trka

BEOGRAD – Osmo “Red bull air race” svetsko prvenstvo obećava da bude najuzbudljivije do sada, zahvaljujući novom formatu trka.

 
 
88image_proxy_large
 
 
Kako saopštava “Red bull”, u ovogodišnjim vazdušnim trkama biće više akcije nego ikada ranije. Proširivanje brzih trka na malim visinama na 14 pilota iz 11 zemalja, urađeno je radi povećanja konkurencije. U prvom kolu, učesnici će se boriti u sedam “head to head” borbi, nakon čega pobednici i najbrži gubitnik prolaze u naredno kolo. Pobednici iz četiri bitke drugog kola plasiraju se u poslednju rundu gde se “trkaju sa vremenom”.

Novi format “Red bull air racea” biće veliki izazov za pilote da lete preciznije i bolje nego ikada pre, jer ih mala greška može skupo koštati, stoji u saopštenju “Red bulla”.
 
ggimage_proxy_large
 
Otvaranje ovogodišnjeg prvenstva zakazano je za 13. i 14. februar u Abu Dabiju. Osim 12 pilota veterana imaćemo priliku da gledamo i dva nova pilota, koji su svoje učešće obezbedili rezultatima u Challenger kupu prošle godine. Challenger kup je uveden 2014. godine i prilika je novim pilotima koji obećavaju da steknu trkačko iskustvo u uslovima sa manjim pritiskom. Ovaj kup biće održan i ove godine pre prve runde prvenstva.
 
image_proxy_large
 
scn12181927
 
Britanac Nigel Lamb pokušaće da odbrani prošlogodišnju titulu, a glavni rivali će mu biti drugoplasirani Han Arč iz Austrije, kao i drugi Britanac Pol Bronhom, koji je prošle godine zauzeo 3. mesto. Svetsko prvenstvo 2015 donosi dva nova zaustavljanja u Japanu i Rusiji, kao i povratak u Budimpeštu. Pet popularnih destinacija biće na „meniju“ i ove godine – Abu Dabi, Askot, Spilberg, Fort Vort i Las Vegas.
 
 
Kalendar trka za 2015. godinu:

Abu Dabi, UAE  – 13/14 februar

Čiba, Japan    – 16/17 maj

Soči, Rusija   – 30/31 maj

Budimpešta, Mađarska   – 4/5 jul

Askot, Velika Britanija   – 15/16 avgust

Spilberg, Austrija   – 5/6 septembar

Fort Vort, Teksas, SAD   – 26/27 septembar

Las Vegas, Nevada, SAD   – 17/18 oktobar
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@max Slazem se sa Vama, kad bi neko strucan za PVO (Zorana Vukosavljevic?) napisao za sve nas clanak o balistickim raketama, hipersonicnim manevrisucim bojevim glavama koje imaju sve rakete jos od 1960-ih, pa do ovih novih izuma (ono sto lici na kljun patke) jer je vazna fizika i matematika, a ne izjave nekih politicara.

27. Nov 2024.Pogledaj
27. Nov 2024.Pogledaj

PakleniVuk na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Tehnički "iskorenjenost besnila" znači da u poslednjih deset godina nije zabeležen ni jedan slučaj na teritoriji Srbije. Ali praktično ,mora se vršiti vakcinacija oralnim putem i dalje jer na Bliskom Istoku,a i u okolnim zemljama ima besnila i dalje. Ako bi prestali sa time za par godina bi se ponovo pojavilo. Jedini način potpunog iskorenjivanja…

27. Nov 2024.Pogledaj

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

27. Nov 2024.Pogledaj