BEG airport status
Prve fotografije srpskih vojnih pilota na vežbi u Rusiji Helikopter Mi-8MT ruskih vazduhoplovnih snaga sa lanserima B-8V-20 nevođenih raketnih zrna S-8 kalibra 80 mm / Foto: Ministarstvo odbrane

Prve fotografije srpskih vojnih pilota na vežbi u Rusiji

Zajednička rusko-srpska vazduhoplovna vežba “BARS-2015“ (Братство Авиаторов России и Сербии-2015) započela je 2. oktobra u vazduhoplovnoj bazi Privolžskij i na poligonu Ašuluk kod grada Astrahana. Sa srpske strane na vežbi učestvuje sedam pilota lovačkih aviona MiG-29 i četiri pilota transportnih helikoptera Mi-8. Njihov domaćin je 116. školski centar za borbenu primenu (116-й УЦБП — учебный центр боевого применения ВВС).

Srpsko Ministarstvo odbrane odlučilo je da aktivnosti RV i PVO delegacije adekvatno medijski isprati, prenosimo prve fotografije i izveštaj njihovog novinara sa lica mesta.

11111
Pilot 890. mešovite helikopterske eskadrile “Pegazi“, 204. vazduhoplovne brigade RV i PVO VS u ruskom helikopteru Mi-8MT / Foto: Ministarstvo odbrane

BARS-2015 je prva vežba srpskih i ruskih pilota u kojoj u vazduhoplovima lete mešovite posade a tema vežbe je – Odbijanje vazdušnog napada neprijatelja i zaštita snaga i objekata. Ekipu RV i PVO Vojske Srbije koja broji 16 članova predvodi načelnik Odeljenja za Komandu obuke RV i PVO pukovnik Saša Mijailović.

Danas i sutra će iznad poligona Ašuluk biti realizovane letačke aktivnosti kojima su prethodile dvodnevne teorijske i praktične pripreme mešovitih rusko-srpskih posada.

222222
Ruski i srpski pilot lovca MiG-29 na zajedničkoj teorijskoj nastavi / Foto: Ministarstvo odbrane

Piloti lovačkih aviona MiG-29 uvežbavaće složene elemente letačke obuke među kojima će najznačajnije biti simulacija vazdušnih borbi u lovačkim parovima, raketiranje ciljeva u vazduhu infracrveno samonavođenim raketama vazduh-vazduh R-73, zatim će se realizovati gađanje zemaljskih ciljeva topom GŠ-30/1 30 mm i nevođenim raketnim zrnima S-8 kalibra 80 mm.

Posade helikoptera Mi-8 će takođe realizovati složene elemente letenja među kojima će biti i simulacija traganja i spasavanja a imaće i gađanja zemaljskih ciljeva nevođenim raketnim zrnima.

Fotografije: Ministarstvo odbrane

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

BAN_3417

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Go

Na kojem MIG 29 rade obuku?
S obzirom na kvalitet skole, ovo je odlicna obuka za njih. Jos kada bi na poklon dobili 29ke da dolete kuci sa njima :) .

Odgovori
dr

Ama sta je to sa nama I poklonima.Zasto uvek nesto ocekujemo da ce da nam pokloni,pa I ruski proizvodjaci ocekuju plate I imaju porodice ,robna razmena ,pastete,salame,kobasice,kompote za avione ,tako se radilo nekad tako se radi danas.Da je Srbija Belorusija pa da shvatim ali mi smo danas duboko u Nato teritoriji I od poklona nema nista jer bi- da se to desi bilo smatrano kao provokaciju od nato I pripremu Rusije za obaranje evropskog poretka sto bi rezultiralo invazijom na Srbiju kao sto se desilo kada su Englezi nasilno zbacili komuniste u Grckoj nakon drugog svetskog rata.

Go

Poklon je bio neozbiljni dio komentara. I ja mislim da je drzava sposobna jos uvjek da dokupi nekoliko remontovanih lovaca, zato sam i pitao na kojim avionima lete tamo. Da dokupimo i citavu eskadrilu 9-12 ili 9 -13 ne bi bili nikome prijetnja. Samo bi bili malo odbrambeno sposobniji i izvrsavali bi dio zastite neba u miru.
Sa jednom lovackom parom nismo nigdje prispjeli ( 1 od tri ne leti, 2 dvosjeda 21 i 29 nemaju radar).
I kupili bi 10 godina vremena da se sredimo.
Ali oni nisu tamo zbog toga, nek ljudi malo nabiju kvalitetnih casova, drago mi je zbog toga.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Boris SV na: [POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

@Tor. Cenim Vašu kulturu izražavanja. Ništa onda, ja ću da lupetam, a Vi i ostali kvazi stručnjaci se divite šatro projektu zvanom Er Srbija. Nema veze ni njeno osnivanje, ni u čijem vlasništvu su avioni, ni tehnika, ni gubitci koje svi mi pokrivamo pa se to onda predstavlja kao dobit, nema veze ni ko je…

22. Feb 2024.Pogledaj

Tor na: [POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

@Boris SV Cilj ti je verovatno bio da lupetaš i u tome si uspeo :) Kakve veze ima što avioni nisu u vlasništvu?

22. Feb 2024.Pogledaj

Boris SV na: [POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

Er Srbija je jedna blago rečeno sprdnja od avioprevoznika. Ni jedan avion u vlasništvu, osim možda ATR-ova, nasleđenih od JAT-a, tehnička služba za održavanje aviona je pred gašenjem, ali se zato umesto njih forsira privatna firma Aviostar koja je do juče bila zadužena za pranje i čišćenje aviona. Ima tu još mnogo toga, ali je…

22. Feb 2024.Pogledaj

Kontrolor na: [POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

oni su pomoću tableta za 30 sekundi izračunali da im je za kilometar kraća pista dovoljna, svaka čast dobro su svi prošli

22. Feb 2024.Pogledaj

Dacha na: [POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

Na aerodromu postoji ostatak od komunistickog vremena a to je "tajnost podataka". Naime, postoji precizan Emergency response plan koji tacno objasnjava pravila i korake u ovakvim slucajevima. Taj ERP po kompanijama je javno dostupan svugde u svetu, samo je na aerodromu i u Srbiji strogo poverljiv dokument u koji uvid imaju mozda 5 ljudi na…

22. Feb 2024.Pogledaj