BEG airport status
Litvanska FL tehnika počinje sa održavanjem Boinga kompanije Pegasus Airlines

Litvanska FL tehnika počinje sa održavanjem Boinga kompanije Pegasus Airlines

BEOGRAD – Pegazus Erlajns (Pegasus Airlines), koji je posle Turkiša (Turkish Airlines) drugi najveći avio-prevoznik u Turskoj, već je poslao svoj prvi Boing 737-800 u FL Tehniksovu bazu na međunarodnom aerodromu u Kaunasu, u sklopu ugovora o baznom održavanju sa litvanskom firmom.

 
 
SONY DSC
 
 
Turski Pegazus Erlajns je nedavno sklopio ugovor sa litvanskom MRO kompanijom FL Tehniks, koja će nakon Turkish Tehnika (Turkish Technic) vršiti bazno održavanje njihove 737NG flote i spremiti ih za predstojeću letnju sezonu.

Avioni će proći sveobuhvatan skup radova u sklopu takozvane C-provere (C-check), koja se obavlja na svake dve godine, uključujući radove na strukturi letelice, popravku kompozita, kao i korekciju tehničkih defekata.

Planirano je da svi radovi održavanja za prvu grupu aviona koji se već nalaze u litvanskom Kaunasu, budu gotovi zaključno sa majem 2015. godine, kako bi Pegazus mogao da spremno dočeka predstojeću letnju sezonu.

Zilvinas Lapinskas, prvi čovek litvanskog FL tehniksa, nije krio zadovoljstvo saradnjom sa kompanom kao što je Pegazus, pogotovo ako se ima u vidu da je Turska tržište sa izuzetno velikim rastom. On je takođe podvukao da se nada da će nakon ovog inicijalnog dogovora, saradnja između dve kompanije prerasti u dugotrajno partnerstvo.

Nastavak ove saradnje mogao bi da znači veliki plus za litvasnku MRO kompaniju jer Pegasus za sada u svojoj floti ima 43 Boinga 737-800, a očekuje se isporuka još 3 letelice ovog tipa.

Pored Boinga 737-800 u floti Pegazusa se nalaze i četiri Erbasa A320-200 koji su lizingovani, a intereasntno je da od ove godine počinje isporuka velikog broja Erbasa A320NEO i A321NEO, pa će u budućnosti, barem prema sadašnjim porudžbinama, flotom turskog prevoznika preovladavati evropski avioni sa 75 Erbasa prema 53 Boinga.

Na Pegazaus je računala i srpska Jat Tehnika što nam je u nedavnom intervjuu potvrdio i njen novi v.d. direktora.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

    Vidi, ili se ne slazemo po prakticnoj upotrebi takve klase aviona, ili ja nesto nisam ispratio bas najbolje. Vecina kargo aviona u svetu jesu prepravljeni veci putnicki avioni. U globalu govoreci tu se slazemo. Ko nije video iste na aerodromima do sada nije bio na internacionalnom aerodromu. Ali šta Srbija ima od toga (i od…

    14. Mar 2025.Pogledaj

    Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

    @Milos77 U toku pandemije, najveću ulogu su imali civilni avioni. Sve firme koje prevoze teret avionom, koriste u 90% slučajeva prepravljene putničke avione. Zašto? Zato što je tako najjbolje. Ugovori za naoružanje su komercijalnog tipa, ako neko ne može nešto da isporuči, onda ne treba ni da se kupuje, vrlo jednostavno. Da je to tako…

    14. Mar 2025.Pogledaj

    Zarkovac na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

    Herkules nacionalne garde New York-a je napravljen 1971. Redovno leti na misijama za juzni pol.

    14. Mar 2025.Pogledaj

    Vlado na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

    Što se tiče uticaja sankcija na prodaju ruskog naoružanja pogledati kome Kina prodaje oružje. Azerbejdžan i Sudan kupuju kineske avione, a Tadžikistan i Uzbekistan pvo sisteme. Dakle ne samo da su im uzeli kupce, već su ušli i u Centralnu Aziju donedavno rusko dvorište.

    14. Mar 2025.Pogledaj
    14. Mar 2025.Pogledaj