BEG airport status
Letovi Er Srbije za Njujork od juna 2016. Sumiranje rezultata trećeg kvartala 2015. i najava budućeg leta Er Srbije za Njujork / Foto: Dušan Atlagić

Letovi Er Srbije za Njujork od juna 2016.

Kompanija Er Srbija (Air Serbia) zvanično je najavila uvođenje linije za Njujork. Prvi let planira se u junu 2016. godine, rečeno je na konferenciji za medije na kojoj su, osim generalnog direktora Er Srbije, Daneta Kondića, prisustvovali i predsednik Nadzornog odbora ove kompanije, Siniša Mali, generalni direktor Etihad ervejza (Etihad Airways), Džejms Hogan i premijer Srbije, Aleksandar Vučić.

Prema najavama Kondića, pet letova nedeljno odvijaće se avionom srpskog nacionalnog avio-prevoznika dok će se preostala dva dana u nedelji za ovu rutu koristiti kod-šer letovi kompanije Erberlin (Air Berlin) iz Dizeldorfa i Berlina.

Za ove potrebe kompanija će putem lizinga nabaviti jedan avion A330-200.

Er Srbija trenutno razmatra opcije lizinga letelice od avio-kompanija članica grupe „Etihad Airways Partners“, ali nisu isključene ni opcije drugih prevoznika.

Kondić je rekao da će za prekookeanske letove kompanija pokušati unapred da nabavi odredjenu količinu goriva po fiksnoj ceni 

On je naglasio i da je aplikacija za let Beograd – Njujork podneta, da tu nema ničeg spornog i da očekuje da neko u SAD „svaki dan udari pečat“ na dozvolu.

Premijer Srbije Aleksandar Vučić je izjavio da je Er Srbija spremna za otvaranje ove linije, ali da Aerodrom Nikola Tesla još uvek nije i da će se u narednom periodu ulagati u njega.

– Najveći deo posla je na Er Srbiji, ali 80 % neispunjenog je na strani aerodroma, tako da mislim da ćemo to da izguramo i onda bi prvi let išao 1. juna – izjavio je premijer Aleksandar Vučić.

 

unnamed (1)
Dobri poslovni rezultati Er Srbije u trećem kvartalu 2015. / Foto: Dušan Atlagić

Prema iznetoj statistici, Er Srbija je u trećem kvartalu ove godine povećala ukupni operativni prihoda za 26%, sa 68 miliona evra na rekordnih 86 miliona evra.

Ostali poslovni rezultati izgledaju ovako:

– Ukupan broj putnika je uvećan za 11 %, sa 820.453 na 913.135.

– „Available Seat Kilometers“ iznosio je jednu milijardu

– Čarter brend „Aviolet“ prevezao je 99.077 putnika

– Polasci letova na vreme uvećani su za 8 % (sa 72 % na 80 %)

– Kargo prevoz je ostvario rast od 30% –  prevezeno je ukupno 865 tona tereta

Avgust 2015. godine bio je rekordan mesec u istoriji Er Srbije. Tada je ukupno 319.263 putnika koristilo usluge ove avio-kompanije, što predstavlja povećanje od 7 %  u poređenju sa istim periodom prošle godine.

U trećem kvartalu ove godine, Er Srbija je ponovo proširila kod-šer sporazuma sa Alitalijom, uvela uslugu onlajn prijave na letove iz Beograda i još šest polazišta, otvorila „Premijum salon“ na beogradskom aerodromu, počela uvođenje usluge interneta i mobilne telefonije u avione – „Air Serbia Wi-Fly”.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Ni

Klasicno spinovanje podataka od strane AV. Od AS za koju je javna tajna da jede pare iz budzeta pravi pobednika dok od Aerodroma „Nikola Tesla“ pravi gubitnika iako kompanija svake godine belezi sve veci rast. Zasto? Pa prosto, pravi se podloga za prodaju ili koncesiju Aerodroma kako bi se taj potez mogao prikazati neophodnim u javnosti, iako ekonomski nema veze sa vezom.

Odgovori
Pe

Javna tajna? Hajde Nikola, podeli javnu tajnu i sa drugarima.

12

Da nisu malo pozurili?

Odgovori
Go

A gde je tu pecat?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Djuka na: [ANALIZA] Najnoviji iranski raketni napad na Izrael: Problemi sa kojima se suočava savremena protivraketna odbrana

Da, svaka balisticka raketa je "hipersonicna", ako se to tako zeli predstaviti (iz propagandnih razloga)! Takodje svaka raketa koja ima neku vrstu navodjenja modifikuje svoju trajektoriju u zavrsnoj fazi, recimo prima GPS signal i koriguje putanju ili koristi interni INS. Raketa koja signifikantno menja brzinu i trajektoriju u terminalnoj fazi bez aerodinamickih povrsina, izbacuje mamce…

04. Oct 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Najnoviji iranski raketni napad na Izrael: Problemi sa kojima se suočava savremena protivraketna odbrana

@Miks To prosto nije tacno; Izrael je naveo da je ostecena baza ali ne do te mere da Izraelski vazduhoplovstvo ne moze leteti, te su nastavili bombardovanje Sirije i Libana iz tih baza. Da li tvrdite da Izrael nije bombardovao Liban i Siriju posle Iranskog napada?Jer ima video dokaza da jeste. Cim avioni polecu, znaci…

04. Oct 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Najnoviji iranski raketni napad na Izrael: Problemi sa kojima se suočava savremena protivraketna odbrana

Svaka balisticka raketa pri ponovnom ulasku u atmosfeti je "hipersonicna" i dostize brzine 19-20 maha.Razlika je sto ove nove ruske i iranske i manevrisu, princip koji je jos 1960 razvijen i u SSSR i u Americi, pa odbacen zbog minusa koje ima. Tesko da Iran moze razviti bilo sta znacajno,prosli put 45% raketa nije ni…

04. Oct 2024.Pogledaj

Dragan na: [ANALIZA] Najnoviji iranski raketni napad na Izrael: Problemi sa kojima se suočava savremena protivraketna odbrana

Fantastičan tekst,obiman,detaljan,sa gomilom korisnih podataka,profesionalno..svaka čast i veliki pozdrav.

04. Oct 2024.Pogledaj