BEG airport status
Er Srbija uvela web check-in Nova usluga dostupna je za sve letove Er Srbije iz Beograda, Abu Dabija, Londona, Istanbula, Bejruta, Praga i Bukurešta / Foto: Predrag Milinković

Er Srbija uvela web check-in

Er Srbija je danas objavila uvođenje usluge prijave na let putem interneta (web check-in). Ova usluga dostupna je za sve letove ove avio-kompanije iz Beograda, kao i za letove sa još šest polazišta u mreži Er Srbije – Abu Dabi, London, Istanbul, Bejrut, Prag i Bukurešt. Ova usluga će naknadno biti dostupna i u ostatku mreže.

Kako saopštavaju iz Er Srbije, usluga web ckeck-in omogućava putnicima da se registruju za let sa bilo kog uređaja koji ima pristup internetu, izaberu sedište i odštampaju kartu za ukrcavanje (boarding pass).

Prijavljivanje na let je moguće najranije 36 sati i najkasnije 60 minuta pre planiranog vremena polaska leta i to putem zvanične internet stranice avio-kompanije www.airserbia.com. Putnici koji su se prijavili na let putem interneta i sa sobom nose samo ručni prtljag, ne moraju da odlaze na šalter za prijavu na let i mogu odmah da se upute ka pasoškoj i bezbednosnoj kontroli.

Novu uslugu Er Srbije mogu da koriste i putnici koji imaju prtljag za predaju. Potrebno je da putnici donesu svoj prtljag na poseban šalter za brzu predaju prtljaga (baggage drop-off) najkasnije 45 minuta pre leta i da budu na odlaznom izlazu najkasnije 20 minuta pre leta.

– Usluga prijave na let putem interneta je jedna u nizu inovacija koje uvodimo ove godine, zajedno sa internet konekcijom na letu i našim Biznis salonom na Aerodromu Nikola Tesla, koje ćemo uskoro predstaviti, kako bismo potvrdili našu posvećenost unapređenju onih aspekata iskustva putovanja koji u najvećoj meri utiču na zadovoljstvo putnika. Veoma smo ponosni što u prvoj fazi uvođenja naša usluga prijave na let putem interneta dobro funkcioniše, a u drugoj fazi, kada investicije u našu infrastrukturu uzmu maha, ovu uslugu ćemo proširiti na čitavu mrežu destinacija – izjavio je ovom prilikom Dane Kondić, generalni direktor Er Srbije.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Go

E, hvala…! Kad i to docekah. Ajde, svaka cast i da to radi kako treba i da ubace sve destinacije sto pre.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Perko na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Grob je težak "overkill". Pričamo o avionu za selektivnu i početnu obuku pilota pre nego što se pređe na Lastu. Dovoljno je da avion ima krila i duple komande.... Dakle, imperativ je da bude pouzdan, bezbedan i jeftin. Ne mnogo više od toga.

30. Apr 2025.Pogledaj

Markus1463 na: Indija postaje prvi inostrani korisnik palubne verzije Rafala

@ KK tako će biti tj ići dok ne krenu u nekom sukobu da padaju ili da ih uništavaju na pisti kao bilo koji drugi avion. Jeste odličan Rafal, ali je ranjiv kao i svaki drugi avion, posebno od napada dronovima dok je na stajanci. A u takvim napadima ne pomažu ni kamponiri, ni antidron…

30. Apr 2025.Pogledaj

KK na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

Tehnologija koja se koristi u lovcima 4+ generacije, ili nekih specijalizovanih aviona za el ometanje je toliko ispred znanja bilo koga od nas da ima malo smisla nesto udarati na tu temu. Da ne spominjem da je to sve neka tehnologija iz 70-ih i 80-ih. Ovo sto sada rade tipa Tempesta itd, pokazuje takav tehnoloski…

30. Apr 2025.Pogledaj

IvicaM na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Da, samo mu ime nekako simbolise gde smo dospeli i šta trebamo raditi... ima logike.. ;)

30. Apr 2025.Pogledaj