BEG airport status
V.d. JAT Tehnike: Transaero nam plaća, Pegasus nije izgubljen kao klijent

V.d. JAT Tehnike: Transaero nam plaća, Pegasus nije izgubljen kao klijent

BEOGRAD – Vršilac dužnosti direktora JAT Tehnike Miroslav Musulin komentariše za naš portal nedavna dešavanja sa ruskom kompanijom Transaero i najavljuje posetu turkog CAA radi dobijanja dozvole za radove na letelicama u njihovom registru.

 
 
picture1 (81)
 
 
Kako smo ranije javili, Transaero je preživeo uz pomoć države dok je Pegasus deo svojih MRO potreba zadovoljio u Litvaniji.

Miroslav Musulin, v.d. direktora Tehnike komentariše ove vesti za naš portal i naglašava da Pegasus ni izdaleka nije izgubljena mušterija za ovu kompaniju:

– Vazduhoplovno tržiste je dosta trusno kako zbog novca koji je potreban za redovne operacije i za održavanje aviona, tako i zbog nemilih dešavanja u proteklom periodu a koja su vezana za avio-saobraćaj uopšte. Svakako, sve ovo utiče i na nas kao MRO centar koji se bavi održavanjem aviona.

Sa Transaerom imamo dugogodišnju uspešnu saradnju koja se ogleda u kvalitetno pruženim uslugama našeg centra kao i realizaciji Transaerovih obaveza prema nama. Upravo tržiste koje sam malopre pomenuo diktira realizaciju obaveza avio-kompanija čiji su avioni na radovima kod nas. Iskren da budem, bilo je malih poteškoća oko naplate naših potraživanja od pomenute kompanije ali u redovnoj komunikaciji na nivou menadžmenta obe firme, ovo se prevazilazi kao problem.

Informacija koju ste dali da, kako kažete, “Ruski Transaero dobija veštačko disanje od države” je podatak koji je svakako dobar za nas u smislu povećanja njihove platežne moći i koji će samo još više uticati na razvoj odnosa između Transaera i JAT Tehnike a koji su inače jako dobro utemeljeni.

Mi smo respektabilan i bezbedan MRO centar koji uvek teži za proširenjem svojih kapaciteta. Imperativ nam je bezbednost i obučenost kadrova koji su spremni da odgovore na sve izazove u našem poslu a koji su vezani za samo održavanje vazduhoplova.

Trenutno smo u pripremama za posetu turskih vazduhoplovnih vlasti kako bi JAT Tehnika dobila dozvolu za održavanje aviona iz turskog registra. To će nam biti praktično ulaznica za Pegasus sa kojim JAT Tehnika ima nameru da sklopi ugovor za tzv. bazno održavanje aviona.
 
 
Foto: Aviokarta.net
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Miloš77 na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

    @Perko MA jednom platis da ga skrate za slamku, i miran si. Ima nesto i u odrzavanju tog vraga godinama/decenijama. Moze to da kosta i vise od prepravke. Srbiji sigurno ne trebaju slamčice na Rafalima. Za one koji nisu ubedjeni, pogledajte kolika tri spoljna rezervoara nosi Rafal ako treba, a koliko recimo MiG-29 nosi. jako…

    13. Mar 2025.Pogledaj

    Nenad N. na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

    Za jedan Erbas dva Embraera. Jeste nosivost manja za deset tona, ali kargo prostor je cak veceg volumena. Pa se uzmu dva ili cetiri. E da, obavezno i "pametnom dosta". :)

    13. Mar 2025.Pogledaj

    Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

    To je klasa kargo aviona koja tovari svasta sto C295 ne moze, C295 ogranicen velicinom i doletom. Uvoz odredjene robe pada na pamet, ulkucujuci i vojne. Druga stvar koja mi je pala na pamet odmah ustvari je korist u slucaju vanrednih situacija tipa Kovid lockdown-a kada se mnoge stvari u svetu ogranicavaju u zavisnosti od…

    13. Mar 2025.Pogledaj

    NS Posmatrac na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

    A400M bi se koristio najvise i verovatno iskljucivo kao transportni avion. Za prevoz pripadnika VS u razne mirovne misije, vezbe u inostranstvu i sl. Drugo za izvoz proizvoda namenske industrije. Za prevoz kupljene opreme i oruzja za VS. Prevoz spasilaca, sasilacke opreme, humanitarne pomoci, prevoz gradjana iz ugrozenih drzava i sl. Za sve prevoze za…

    13. Mar 2025.Pogledaj

    Perko na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

    @Bulatovic Nebojsa Niko nece da kupuje tanker, to sigurno, ali da ispravimo nejasnocu, moze da se dopuni nad Srbijom jer tanker svakako ne leti u pravoj liniji vec kruzi. Postoji nekoliko obrazaca iliti "patterna" ili procedura prilaza i dopune. Zanimljiva tema zapravo.

    13. Mar 2025.Pogledaj