BEG airport status
Prvi let Etihadovog A380 do Njujorka Jedan od dva svakodnevna leta između Abu Dabija i Njujorka obavljaće se avionom A380 sa "Etihad rezidencijom" / Foto: Etihad Airways

Prvi let Etihadovog A380 do Njujorka

Kompanija Etihad ervejz (Etihad Airways) obeležila je dolazak svog A380 na Međunarodni Aerodrom Džon F. Kenedi u Njujorku na prvom letu između ove dve destinacije, rečeno je u ovoj zalivskoj kompaniji.

Avion A380 – EY 103 juče je sleteo na njujorški aerodrom. Povratni let JFK-AUH EY 102 ka Abu Dabiju obavljen je danas.

Od sada će se jedan od dva svakodnevna leta između ova dva grada obavljati avionom A380 koji uključuje „Etihad rezidenciju„.

bd9f7977-be52-440a-baf2-10d0e15d4456
Linija uvedena ranije nego što je planirano / Foto: Etihad Airways

 

Uvođenje ove linije poklapa se sa početkom sezone praznika, kao i sa održavanjem Velike nagrade Abu Dabija u Formuli 1, od 27. do 29. novembra.

Kompanija je još sredinom oktobra najavila da će ova ruta biti uvedena ranije nego što je to prvobitno planirano. 

– Dolazak našeg aviona A380 na Međunarodni aerodrom JFK u Njujorku je važna prekretnica za Etihad ervejz, kojom odgovaramo na povećanu tražnju naših gostiju koji putuju između Abu Dabija i Njujorka, i odražava značajan rast koji je naša avio-kompanija ostvarila u poslednjih 12 godina rada – izjavio je Džejms Hogan, predsednik i generalni direktor Etihad ervejza.

Avioni A380 sa „Etihad rezidencijom“ koristi se na linijama ka aerodromima „Heathrow“ u Londonu, JFK u Njujorku i vazdušnoj luci u Sidneju.

U planu je da se koristi i za letove ka Mumbaju i Melburnu počev od 1. maja, odnosno 1. juna 2016. godine.

Flota aviona A380 Etihad ervejza će se povećati na ukupno 10 letelica, rečeno je u ovoj kompaniji.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

se

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj