BEG airport status
Etihad želi da kupi 49,8% kompanije NIKI i osnuje novog avio-prevoznika sa „TUI AG“ – čeka se odobrenje regulatora Nova kompanija imala bi 60 letelica i godišnji kapacitet od 15 miliona sedišta

Etihad želi da kupi 49,8% kompanije NIKI i osnuje novog avio-prevoznika sa „TUI AG“ – čeka se odobrenje regulatora

Upravni odbor Etihad ejviejšn grup (Etihad Aviation Group – EAG) odobrio je planove za pokretanje nove evropske turističke avio-kompanije u saradnji sa „TUI AG“, koju će činiti flota od oko 60 letelica, sa godišnjim kapacitetom od 15 miliona sedišta, saopštio je Etihad. Transakcija čeka odobrenje regulatornih organa u oblasti civilnog vazduhoplovstva i antimonopolskih tela.

Planirana transakcija podrazumeva da Etihad, tj. „Etihad Investment Holding Company LLC“ – podružnica EAG, otkupi udeo od 49,8 % u avio-kompaniji NIKI (NIKI Luftfahrt GmbH), koja je u indirektnom vlasništvu avio-kompanije Er Berlin (Air Berlin).

– U trenutku zaključenja transakcije, Etihad će odmah pridružiti stečeni udeo u vlasništvu nad avio-kompanijom NIKI novoj evropskoj turističkoj avio-grupi i neće vršiti efektivnu kontrolu, niti postati većinski vlasnik avio-kompanije NIKI. TUI će novoj zajedničkoj avio-kompaniji pridružiti svoju avio-kompaniju „TUIfly GmbH“, uključujući i 14 aviona kojima TUIfly trenutno obavlja letove za Er Berlin po osnovu ugovora o „mokrom“ lizingu. – rečeno je u Etihadu.

Odluka je usledila nakon što je Nadzorni odbor kompanije TUI AG odobrio ovu transakciju na sednici održanoj 23. novembra.

– TUI AG će biti vlasnik 24,8 % zajedničke kompanije, a Etihad udela od 25 %. Preostalih 50,2 % će ostati u vlasništvu postojeće privatne fondacije „NIKI Privatstiftung“. – navodi se u saopštenju.

Planirano je da nova turistička avio-kompanija, čije će sedište biti u Beču, počne da obavlja letove na početku letnje sezone u aprilu 2017. godine, iz Nemačke, Austrije i Švajcarske, odnosno Hanovera, Berlina, Dizeldorfa, Kelna, Frankfurta, Štutgarta, Minhena, Nirnberga, Baden Badena, Hamburga, Bazela i Beča. Glavne destinacije ka kojima će se leteti biće na Balearskim ostrvima, Kanarskim ostrvima, u kontinentalnoj Španiji i Grčkoj, piše u saopštenju i navodi da će Etihad i TUI  „po uspešnom okončanju pregovora zajedno predstaviti detalje zajedničkog projekta“.

fb_cover-1

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miks na: Nakon neostvarenje saradnje sa Utvom i nezapočete proizvodnje borbenih aviona u Srbiji, „Stavatti Aerospace“ sada u Americi prodaje svoja obećanja

Realno sagledavanje stvari. Eskadrila Leonarda ili T-50, dve Rafala, eskadrila Lasti i eskadrila Sovi i to je to. Maksimum koji možemo je Lasta, Sova i razne bespilotne letelice i lutajuća municija. Čak i ondašnja Jugoslavija nije mogla da napravi sve uz mnogostruko jaču industriju a sad će malena Srbija da pravi nešto. Veliki problem nam…

12. May 2025.Pogledaj

Kakodane na: [FOTO REPORTAŽA] Skromnom vojnom paradom u Moskvi, Rusija obeležila Dan pobede u Drugom svetskom ratu

Скромно, а требало вам 50 редова да напишете шта је све било од технике

12. May 2025.Pogledaj

Bulatovic Nebojsa na: Nakon neostvarenje saradnje sa Utvom i nezapočete proizvodnje borbenih aviona u Srbiji, „Stavatti Aerospace“ sada u Americi prodaje svoja obećanja

Za tako kompleksan posao ,kao što je izrada aviona ,potrebno je puno više od entuzijazma zaluđenika😅, Znamo da je tadašnja Jugoslavija bila udružena sa Rumunijom da bi se proizveo ,,Orao",. uz svesrdnu pomoć tada Engleske , Francuske itd. Srbija u ovoj situaciji je u stanju da pravi klipne avione sa turbo- prop motorima , bezpilotne…

12. May 2025.Pogledaj