BEG airport status
Etihad želi da kupi 49,8% kompanije NIKI i osnuje novog avio-prevoznika sa „TUI AG“ – čeka se odobrenje regulatora Nova kompanija imala bi 60 letelica i godišnji kapacitet od 15 miliona sedišta

Etihad želi da kupi 49,8% kompanije NIKI i osnuje novog avio-prevoznika sa „TUI AG“ – čeka se odobrenje regulatora

Upravni odbor Etihad ejviejšn grup (Etihad Aviation Group – EAG) odobrio je planove za pokretanje nove evropske turističke avio-kompanije u saradnji sa „TUI AG“, koju će činiti flota od oko 60 letelica, sa godišnjim kapacitetom od 15 miliona sedišta, saopštio je Etihad. Transakcija čeka odobrenje regulatornih organa u oblasti civilnog vazduhoplovstva i antimonopolskih tela.

Planirana transakcija podrazumeva da Etihad, tj. „Etihad Investment Holding Company LLC“ – podružnica EAG, otkupi udeo od 49,8 % u avio-kompaniji NIKI (NIKI Luftfahrt GmbH), koja je u indirektnom vlasništvu avio-kompanije Er Berlin (Air Berlin).

– U trenutku zaključenja transakcije, Etihad će odmah pridružiti stečeni udeo u vlasništvu nad avio-kompanijom NIKI novoj evropskoj turističkoj avio-grupi i neće vršiti efektivnu kontrolu, niti postati većinski vlasnik avio-kompanije NIKI. TUI će novoj zajedničkoj avio-kompaniji pridružiti svoju avio-kompaniju „TUIfly GmbH“, uključujući i 14 aviona kojima TUIfly trenutno obavlja letove za Er Berlin po osnovu ugovora o „mokrom“ lizingu. – rečeno je u Etihadu.

Odluka je usledila nakon što je Nadzorni odbor kompanije TUI AG odobrio ovu transakciju na sednici održanoj 23. novembra.

– TUI AG će biti vlasnik 24,8 % zajedničke kompanije, a Etihad udela od 25 %. Preostalih 50,2 % će ostati u vlasništvu postojeće privatne fondacije „NIKI Privatstiftung“. – navodi se u saopštenju.

Planirano je da nova turistička avio-kompanija, čije će sedište biti u Beču, počne da obavlja letove na početku letnje sezone u aprilu 2017. godine, iz Nemačke, Austrije i Švajcarske, odnosno Hanovera, Berlina, Dizeldorfa, Kelna, Frankfurta, Štutgarta, Minhena, Nirnberga, Baden Badena, Hamburga, Bazela i Beča. Glavne destinacije ka kojima će se leteti biće na Balearskim ostrvima, Kanarskim ostrvima, u kontinentalnoj Španiji i Grčkoj, piše u saopštenju i navodi da će Etihad i TUI  „po uspešnom okončanju pregovora zajedno predstaviti detalje zajedničkog projekta“.

fb_cover-1

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Gale na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Да ли се сећамо да смо пре неколико година одбили донацију из Русије за ремонтоване Ан 26, под неким изговорима који су се сводили на то да наводно нема више пилота за њих. Али много важније је питање шта је прави разлог да анушка није пензионисана. Имали смо их некад 12 а и продавали смо…

14. Mar 2025.Pogledaj

Vlad na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

Da se nadovežem... Izgleda da neki ne razumeju poentu. Ako nemaju te slamke niko te neće zvati da ratuješ za tuđi interes sa tim avionima, a ako imaju... Ali, izgleda da su reči "šut" i "karta" ipak najviše zabolele neke nato opcije koje otvoreno navijaju. Miloš77 Koliko oružja, koji dolet i kakve karakteristike ima Rafal…

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

@Perko MA jednom platis da ga skrate za slamku, i miran si. Ima nesto i u odrzavanju tog vraga godinama/decenijama. Moze to da kosta i vise od prepravke. Srbiji sigurno ne trebaju slamčice na Rafalima. Za one koji nisu ubedjeni, pogledajte kolika tri spoljna rezervoara nosi Rafal ako treba, a koliko recimo MiG-29 nosi. jako…

13. Mar 2025.Pogledaj

Nenad N. na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

Za jedan Erbas dva Embraera. Jeste nosivost manja za deset tona, ali kargo prostor je cak veceg volumena. Pa se uzmu dva ili cetiri. E da, obavezno i "pametnom dosta". :)

13. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

To je klasa kargo aviona koja tovari svasta sto C295 ne moze, C295 ogranicen velicinom i doletom. Uvoz odredjene robe pada na pamet, ulkucujuci i vojne. Druga stvar koja mi je pala na pamet odmah ustvari je korist u slucaju vanrednih situacija tipa Kovid lockdown-a kada se mnoge stvari u svetu ogranicavaju u zavisnosti od…

13. Mar 2025.Pogledaj