BEG airport status
Srpski Comtrade razvio novu „booking and travel“ aplikaciju za Rajaner "Brže i efikasnije planiranje putovanja Rajanerom" / Screenshot

Srpski Comtrade razvio novu „booking and travel“ aplikaciju za Rajaner

Prilikom najave letova iz Niša, kompanija Rajaner (Ryanair) trećinu konferencije za novinare posvetila je predstavljanju svojih poslovnih rezultata i niza promena na kojima je radila kako bi povratila putnike koje je u međuvremenu izgubila zbog brojnih propusta u radu, među kojima je korisnike svojih usluga nazivala „idiotima“.

Detaljna analiza poslovanja Rajanera obuhvata i njihovu prisutnost na društvenim mrežama i IT sektoru, a tome sada dodajemo još jedan detalj – „booking and travel“ platformu „myRyanair koja bi, prema pisanju Telegrafa, trebalo da obezbedi brže i efikasnije planiranje putovanja ovom kompanijom.

Navodi se da putem nje četiri B 737 mogu da se popune za jedan minut. Osim toga korisnicima je omogućeno da selektuju najpoželjnije opcije putovanja, garantuje se sigurnost ličnih informacija, plaćanja, jednostavna pretraga 1.800 linija kompanije Rajaner, brža rezervacija karata i lakše čekiranje.

Platforma je bazirana na korisnikovom ličnom profilu  – od personalizovanih saveta vezanih za odmor do nuđenja opcija koje štede novac.

– „myRyanair“ je kreiran da operiše sa podacima 106 miliona ljudi, a kako mi rastemo, tako će rasti i kapaciteti platforme – izjavio je Džon Harli u ime Rajanera.

Ovu low-cost kompaniju godišnje koristi 113 miliona ljudi, a cilj njenog menadžmenta je da do 2024. godine taj broj dosegne 180 miliona.

Platformu „myRyanair“ razvila je srpska IT kompanija Comtrade, a za njenu izradu inženjeri su uložili 36.000 sati rada i testiranja, piše Telegraf.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Živojin Banković na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Jordan Нешто сте пропустили, Ласта није заменила Утву-75. А вероватно и да не може, тј да није пожељно, није то баш иста категорија авиона. Француски пилоти прво иду на SR20/22, затим на Grob 120, и на крају пре Рафала на PC-21. Модернизација Г-4 у пракси не постоји.

01. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Dodao bih još nešto. Lasta 95 bi trebala da bude sasvim dovoljna za početni trening i ne vidim mesto za Cirrus SR20, osim ako se ne ustanovi da je potrebno nešto vrlo bazično pre toga. Grob G 120 je avion na koji bi se prelazilo posle Laste. Sa Laste bi se moglo prelaziti i direktno…

01. May 2025.Pogledaj

Nenad na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

U potpunosti se slažem! Samo što je ta vijuga (koja se tiče poseta) prilično inertna u glavama onih koji odlučuju o tome.

01. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Postoje tri ugla iz kojih se ovo može posmatrati. Prvi je da se pogleda cela slika, kako bi trebala izgledati obuka pilota od trenutka kada prvi put sednu u avion, pa do trenutka kada postanu piloti nadzvučne avijacije. Kreće se sa Laste, završava na Rafalima, šta je potrebno između. Da li se ostaje na dva…

01. May 2025.Pogledaj