BEG airport status
Najava: 70. jubilarna Red Bull Air Race trka u Budimpešti ovog vikenda Tradicionalni pre-show photo-op iznad jednog od najlepših evropskih gradova / Foto: Red Bull

Najava: 70. jubilarna Red Bull Air Race trka u Budimpešti ovog vikenda

Ovogodišnja Red Bull Air Race trka u Budimpešti koja će se održati predstojećeg vikenda (16. i 17. jula) biće 70-ta po redu od kada se održava najbrži vazduhoplovni šampionat.

Deveti put u Budimpešti, na stazi iznad Dunava odmah kod prelepe zgrade mađarskog parlamenta i uz najatraktivniju polaznu kapiju – Lančani most, svaki od 14 master klas pilota koji će se takmičiti daće sve od sebe da ponovo definiše ukupni plasman u kojem je i dalje sve moguće.

Četvrta Red Bull Air Race trka ove sezone odigrava se u „kritičnoj sredini“ takmičenja gde niko od pilota nije kaparisao dovoljno ubedljivo vođstvo. Ako se bolje pogleda, u prethodnih osam trka bilo je šest različitih pobednika i vreme je da neko preuzme kontrolu. Pitanje je ko?

Niko više neće uživati u Budimpešti od mađaraPetera Bešenjija, jednog od idejnih tvoraca Red Bull šampionata. Legendarni pilot pobedio je na prvoj trci u svojoj domovini a u zasluženu trkački penziju otišao je prošle sezone.

Ex-Yu nada Peter Podlunšek trenutno se nalazi na pretposlednjem mestu i polaže velike nade u predstojeću trku sve boljim letenjem u prethonim nastupima ali i uz pomoć novih sponzora.

Petera će ex-Yu publika imati prilike da vidi nedelju dana kasnije 23. i 24. jula u Varaždinu na tamošnjem međunarodnom aeromitingu. Par dana ranije Peter organizuje celodnevni hangar party u Morskoj Soboti na koji će se dolaziti po pozivu.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Filip na: [ANALIZA] Borbene mogućnosti ratnog vazduhoplovstva i PVO Pakistana

Au za 8 meseci od potpisivanja ugovora dobili 25 aviona J-20CE...

09. May 2025.Pogledaj

Rafal na: [ANALIZA] Borbene mogućnosti ratnog vazduhoplovstva i PVO Pakistana

još da jedna sugestija, posle odlične analize pakistanskog rv i pvo bilo bi dobro da obradite i indijsko rv i pvo

09. May 2025.Pogledaj

Rafal na: [ANALIZA] Borbene mogućnosti ratnog vazduhoplovstva i PVO Pakistana

DuPe kritikujem ono za šta postoje dokazi. Dokazi ukazuju da je jedan Rafal sigurno oboren a jak indicioni lanac ukazuje da su oborena tri Rafala. To dalje ukazuje da se radi o lošem avionu, lošim pilotima, lošoj taktici, lošim raketama ili sve zajedno. Daljim analiziranjem se može prilično pouzdano tvrditi da su kineske rakete bolje…

09. May 2025.Pogledaj

Branko na: Operacija “Sindoor“: Prvi borbeni gubitak Rafala; Prilikom napada na pakistanske ciljeve oborena najmanje tri indijska borbena aviona

To bi vazilo da su se sukobili npr. Amerika i Indija, medjutim i Indija i Pakistan nemaju bas vrhunski obucene pilote, niti maksimalno uvezban i zaokruzen sistem, vec su tu negde, oko proseka, dakle slican je ljudski faktor i onda kvalitet tehnike odredjuje ishod.

09. May 2025.Pogledaj

Svarog na: [ANALIZA] Borbene mogućnosti ratnog vazduhoplovstva i PVO Pakistana

@DuPe Tri recenice 3 whataboutizma svaka cast.Da ste procitali clanak t6 ne biste pisali navodno nego bi vidjeli vertikalac i dijelove motora od rafala.

09. May 2025.Pogledaj