BEG airport status
Er Srbija: U junu uvodimo letove za Ohrid, povećavamo frekventnost ka Dubrovniku, Puli i Tivtu Za Ohrid ponedeljkom, sredom i petkom ATR-om sa 66 sedišta / Foto: Wikimedia

Er Srbija: U junu uvodimo letove za Ohrid, povećavamo frekventnost ka Dubrovniku, Puli i Tivtu

Kompanija Er Srbija (Air Serbia) uvodi tri leta nedeljno za Ohrid u junu ove godine, saopštio je srpski nacionalni avio-prevoznik.

Avio-kompanija će leteti direktno za Ohrid iz Beograda ponedeljkom, sredom i petkom ATR-om sa 66 sedišta.

Osim toga Er Srbija najavljuje i da će povećati broj letova ka Dubrovniku, koje će obavljati svakodnevno, kao i frekventnost letova za Pulu, uvođenjem petog nedeljnog leta.

Biće povećan i broj letova ka Tivtu, uvođenjem dva dodatna leta nedeljno, dostižući maksimum od 30 povratnih letova nedeljno u letnjoj sezoni.

U kompaniji navode da će na taj način biti ponuđeno dodatnih 1 048 sedišta nedeljno na letovima ka Beogradu i iz njega.

– Er Srbija se trenutno nalazi u veoma uzbudljivoj fazi rasta, a u tesnoj saradnji sa našim partnerima u sektoru turizma ćemo obezbediti da naši novi letovi zaista u punoj meri zažive.

Ovakav rast omogućava i nedavni ugovor o lizingu aviona koji smo zaključili sa avio-kompanijom Adrija ervejz, koji je omogućio da Er Srbija rasporedi letelice ATR tako da se uključe u druge obećavajuće saobraćajne tokove u regionu – izjavio je generalni direktor Er Srbije, Dane Kondić.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

omniameamecumporto na: ASDA 2025: Makete hrvatskih Rafala ponovo naoružane samo MICA-ma i Hamerima, Turska nudi veće besposadne letelice

Stižu nam zamjenski Leopardi uskoro, pa ćemo ih malo isprobavati na terenu. Ako ne zadovoljavaju geografiju možemo otkazati narudžbu jer konačni ugovor nije još potpisan koliko je meni poznato. Inače tenk M84 je prastari tenk koliko god on imao futurističku liniju i primjeren kalibar, ali ne može biti okosnica moderne oklopljene konjice.

12. Apr 2025.Pogledaj

Perko na: AERO Fridrishafen 2025: Od Pipistrela do Falkona, uz jako srpsko prisustvo

Pa i jednomotorni GPTS je isto Utva u srzi samo sa drugim motorom. Ima mesta za te avione samo mora vise truda.

12. Apr 2025.Pogledaj

Uglješa na: Rebalans budžeta otkriva iznose prvih rata za Rafale: Naoružanje ključno za konačnu cenu nabavke

Nije problem cena, nego dugoročna strategija koja je sada potpuno neizvesna, zato je ta kupovina promašaj. Naoružanje se prilagođava kada su sve činjenice poznate.

12. Apr 2025.Pogledaj

Valjevac na: Aero-klub Valjevo organizuje obuku za pilote jedriličare

Hoćeš da kazes da je dama 1972go godište matora?!?! ;)

11. Apr 2025.Pogledaj

Islander na: ASDA 2025: Makete hrvatskih Rafala ponovo naoružane samo MICA-ma i Hamerima, Turska nudi veće besposadne letelice

Nije mi jasna usporedba Leoparda 2A8 i M-84 . Cak i pored vrhunske modernizacije hrvatskih M-84 od Djure Djakovica M-84 je mala beba za Leoparda 2A8 To je ono kada usporedjujes Moskvic i Mercedes !

11. Apr 2025.Pogledaj