BEG airport status
„Etihad Airways Engineering“ i „Airbus“ počinju zajedno da održavaju A380 u Abu Dabiju Usluge od 2017. godine dostupne svim kompanijiama koje imaju A380 u svojoj floti / Foto: Airbus

„Etihad Airways Engineering“ i „Airbus“ počinju zajedno da održavaju A380 u Abu Dabiju

Kompanije Etihad ervejz inžinjering (Etihad Airways Engineering) i Erbas (Airbus) potpisale su Memorandum o razumevanju za održavanje i popravke aviona tipa A380.

– Zahvaljujući ovom partnerstvu Etihad ervejz inženjering i Erbas će, počevši od 2017. godine, tržištu ponuditi rešenje za održavanje i popravku svih A380 aviona – saopštio je Erbas i dodao da partnerstvo ima za cilj da uspostavi centar za održavanje, inžinjering i nadogradnju za A380 avione u Abu Dabiju, omogućujući tako podršku za sve avio-kompanije koje u flotama imaju A380 modele.

Kupci ovog tipa aviona će na taj način moći da obave sveobuhvatan remont svojih flota istovremeno, i to pod jednim krovom, navodi se u saopštenju.

– Erbasova podružnica, zadužena je za upravljanje zalihama, Satair Grupa, obezbediće na licu mesta sve potrebne delove – rečeno je u Erbasu.

Proizvođač aviona je podsetio da je Etihad ervejz inžinjering najveći centar za održavanje, popravku i remont komercijalnih aviona na Bliskom istoku koji nudi usluge stalnog održavanja, uključujući projektovanje, popravku, retrofit kabina i servisiranje delova u svojim prostorijama pored međunarodnog aerodroma u Abu Dabiju.

   

Pretplatite se na nedeljni pregled vesti Tango Six portala. Svakog petka u vašem inboxu.

* indicates required





   
   

   

   


[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Djuka Bojim se da vi ne znate sta su hipersonicni projektili. Nemojte samo potezati pricu oko ICBM kao dokaz bilo cega, jer nije za poredjenje. Nije za poredjenje ni cinjenica da hiperosnicni projektili nisu od juce, imaju ih od sredine 20 veka. U razvoju novih hipersonicnih sistema Rusi jesu otisli najdalje, nakon njih Kinezi, cak…

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hehehe, slazem se sva velikom vecinom napisanog. Ponarucito sa onimm prvim komentarom o slici na vrhu. Takvih slika Rafala ima u zadnje vreme na T6 bas dosta, al vazno da se podsmevaju 40 godina starom MiGu 29. Što se šarenila tiče to ima svoje pluseve i minuse. Jedna od najvaznijih stvari je i mentalni pristuo…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Vladimir Zasto ne bi pogledali neke informacije o tome, o cemu pisete? Upravo Amerika je za sad imala najveci uspeh sa hipersonicnim bezmotornim bolidima koji i poticu iz americkog programa Global strike (to je ono sto lici na kljun patke), i imaju vise programa. 2013 su oborili rekord duzine leta tom spravom. Na toj tehnici…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Dejanera Zapravo je procena da u nekoj tacki u buducnosti nece biti potreban fizicki covek u letelici, ali nije rec o kratkom periodu, pre kroz 50 godina i vise, a to razlika kao od 1945 do 2000, od Me 262 do F-22...

27. Nov 2024.Pogledaj