Kada je dolaskom Majkla O’Lirija (Michael O’Leary) 1994. godine Rajaner počeo sa svojom verzijom disrupcije konvencionalnog poslovnog modela avio-kompanija malo ko je mogao da pretpostavi da će postati najveći redovni prevoznik u Evropi. Brojka od trenutnih 330 letelica u floti ili još 350 koliko je na porudžbini ovo leto na nekom od najvećih vazduhoplovnih sajmova lako može biti (ponovo) ažurirana.
Ono što je sigurno je „mala revolucija“ unutar kompanije. Kako je na današnjoj najavi početka opracija iz Niša istakla Kjara Ravara (Chiara Ravara) menadžerka komercijale, Rajan je promenio svoj način razmišljanja i to definisao krilaticom „Always getting better“. „No frills“ pristup je humanizovan, menadžment je odlučio da kompaniju umije i još jednom krene u redefinisanje svog proizvoda. Jer ako se nešto u ovom biznisu menja to su očekivanja putnika – i ona su uvek nemilosrdna.
Kako je ekskluzivno za Tango Six ispričao Luis Fernandez-Mellado, Rajenerov route development manager, njihova skalabilnost je ključ strategije širenja:
– Naša veličina nam omogućuje da većinu aspekata operacija jednostavno kopiramo. Isto nam je, na primer, da posmatramo neki manji regionalni aerodrom na jugu Španije i Niš. –
Gospodin Fernandez-Mellado je za Tango Six pričao o mogućnosti da Rajaner u dogledno vreme od Niša napravi svoju bazu ali i o tumačenjima po kojima su stigli u Srbiju ne bi li pomrsili konce najvećem konkurentu u ovom delu Evrope – kompaniji Wizz Air.