BEG airport status
Rajaner za Tango Six: Zbog čega smo izabrali Niš Skalabilnost Rajanera kao najveći adut: "Ne razmišljamo o državama, gledamo gradove."

Rajaner za Tango Six: Zbog čega smo izabrali Niš

Kada je dolaskom Majkla O’Lirija (Michael O’Leary) 1994. godine Rajaner počeo sa svojom verzijom disrupcije konvencionalnog poslovnog modela avio-kompanija malo ko je mogao da pretpostavi da će postati najveći redovni prevoznik u Evropi. Brojka od trenutnih 330 letelica u floti ili još 350 koliko je na porudžbini ovo leto na nekom od najvećih vazduhoplovnih sajmova lako može biti (ponovo) ažurirana.

Ono što je sigurno je „mala revolucija“ unutar kompanije. Kako je na današnjoj najavi početka opracija iz Niša istakla Kjara Ravara (Chiara Ravara) menadžerka komercijale, Rajan je promenio svoj način razmišljanja i to definisao krilaticom „Always getting better“. „No frills“ pristup je humanizovan, menadžment je odlučio da kompaniju umije i još jednom krene u redefinisanje svog proizvoda. Jer ako se nešto u ovom biznisu menja to su očekivanja putnika – i ona su uvek nemilosrdna.

Kako je ekskluzivno za Tango Six ispričao Luis Fernandez-Mellado, Rajenerov route development manager, njihova skalabilnost je ključ strategije širenja:

– Naša veličina nam omogućuje da većinu aspekata operacija jednostavno kopiramo. Isto nam je, na primer, da posmatramo neki manji regionalni aerodrom na jugu Španije i Niš. –

Gospodin Fernandez-Mellado je za Tango Six pričao o mogućnosti da Rajaner u dogledno vreme od Niša napravi svoju bazu ali i o tumačenjima po kojima su stigli u Srbiju ne bi li pomrsili konce najvećem konkurentu u ovom delu Evrope – kompaniji Wizz Air.
 

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj