BEG airport status
„Ryanair“ u Nišu: Nikad ne bismo došli u Beograd Novi klijent, nova destinacija. Direktor "Konstantina Velikog" i predstavnica Rajanera / Foto: Dina Đorđević

„Ryanair“ u Nišu: Nikad ne bismo došli u Beograd

Irski low cost avio-prevoznik Rajaner (Ryanair) leteće iz Niša za Berlin dva puta nedeljno. Letovi će početi 4. septembra, a karte će od danas do 27. aprila u ponoć moći da se kupe po ceni od 24,99. evra. Promo cena važiće za letove tokom septembra i novembra, zaključak je konferencije za novinare organizovane povodom potpisivanja ugovora između irske kompanije i niškog aerodroma „Konstantin Veliki“.

Na ovoj relaciji leteće B737-800 sa kapacitetom od 189 putnika. Letovi će biti u jutarnjim časovima.

– Naš cilj je da ova linija donese 30.000 putnika – izjavila je Chiara Ravara, Rajanerov izvršni direktor marketinga i prodaje za Istočni Mediteran.

„Hendling“ usluge po putniku Rajaner koštaće 3 evra (po zvaničnom cenovniku za sve avio-kompanije), pa je zbog toga niška vazdušna luka bila daleko primamljivija za irskog prevoznika. „Route development menager“ kompanije Rajaner, Luis Fernandez-Mellado, istakao je da u nivou ovog razmatranja aerodrom „Nikola Tesla“ ima prohibitivnu cenu:

– Usluga i cena su ključni za odabir aerodroma. Politika Rajanera je da kada pokrene liniju tu ostane 10-15 godina. Da to jednog dana postane i naša baza – izjavio je Fernandez-Mellado.

On je naveo da će nakon promo perioda cena karata na relacji Niš-Berlin sigurno biti veća.

– Za sada mogu da vam kažem samo to da će cena iznositi oko 50 evra, ali sve zavisi od tržišta, odnosno ponude i  potražnje – naveo je Fernandez-Mellado.

Među prisutnima na konferenciji bili su i predstavnici niške lokalne vlasti i Direktorata civilnog vazduhoplovstva (DCV). Budući da po ECAA sporazumu država Srbija ne može nikako ograničiti Rajaner u pogledu namere da leti za Srbiju, DCV-u je ostalo da potvrdi osnovnu papirologiju i sertifikate koje Rajaner svakako poseduje:

– Ovo je sjajan dan za Grad Niš i sjajan dan za vazduhoplovstvo i vazdušni saobraćaj. Vama je poznato da je Srbija potpisnica sporazuma sa Evropskom komisijom i EU o jedinstvenom vazduhplovnom području i da je ovo dobar znak da je država Srbija na jednom zavidnom nivou što se tiče bezbednosti vazdušnog saobaćaja.

Rajaner ima preko 10.000 zaposlenih. To samo govori o tome koliko je to velika avio-kompanija, koliko može biti značajna, pre svega, za ovaj region i da jednoga dana aerodrom u Nišu, veoma brzo, bude, pre svega, putnički ali i kargo hab ovog dela Ervope – izjavila je direktorka DCV-a Mirjana Čizmarov.

Tango Six je jedini od prisutnih medija imao prenos uživo kompletne konferencije za medije putem svoje Facebook stranice. Hvala našim čitaocima i gledaocima (gledalo nas je preko 120 ljudi u svakom trenutku) na pažnji.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

BB

Kako to funkcioniše? ajd da neko napravi kalkulaciju kako karta od Niša do Berlina može da bude samo 25 eura?

Odgovori
Cr

To je samo promotivna cena i verovatno cena bez taksi.

25 € x 150 putnika = 3.750 €

Nije to dosta ali oni na druge nacine profitiraju. Mozda na primer kroz presedanje, itd.

ha

25 eura kosta samo mali broj sedista u avionu. Ostala sedista ce se prodavati po raznim cenama, u zavisnosti od traznje…
U cenu su naravno ukljucene sve takse, ali prtljag nije jer je ovo lcc kompanija….

К

25€ за промотивни лет. Тад вероватно раде са губитком. После тога ће бити већа цена. У ниско тарифним компанија се све плаћа од кафе до бирања места. У карту ти је урачунат само лет и све мораш урадити преко интернета од куповине карте до чекирања, иначе опет плаћаш додатно за услуге. Ту имаш вероватно и транспорт робе…

Ks

Tako sto i iz Soluna za Milano kosta 19,90e…Letela sam sa njima i za Barselonu…odlicni su za te pare…i hvala Bogu sto je dosao Rayanair, i da otvori jos koje linije…prema Grckoj naprimer,…ovde je povratna bus karta 80e, avio od 120 do 220e, a kad bi imala let Solun-Nis, to bi bilo SAVRSENO otkrovljenje za sve nas koji ovde zivimo…BRAVOOOO!!!!

Mo

Crni,
Ryanovi avioni B737-800W imaju kapacitet od 189 mjesta.

Os

Leteo sam Oslo – Krf za 20 evra u jednom pravcu. Oslo – London (STN) je trenutno u ponudi za 6 evra. A kako zaradjuju, u cenu je ukljuceno da se ti prevezes i jedna mala torbica. Cak i samsonajt prodaje posebne kofere koji su po rayanairovim standardima. Standardni rucni prtljag je debljine 25cm. Rajan besplatno daje samo do 20. Da doplatis da nosis standardni rucni prtljag, jos 15 evra, da rezervises sediste pored izlaza kako bi imao mesta za kolena jos 15 evra. kafa u avionu jos 5 evra, itd itd. Evo celog spiska: https://www.ryanair.com/gb/en/useful-info/help-centre/fees

Du

Bravo Nislije moje.
A sada sledeca linija da bude Solun – Nis.
Uradite to i koristicu je svake sedmice.
Samo napred.

Odgovori
BB

pa zar nije Solun na kraju piste Konstantina Velikog? :-)

Ali ako se u Makedoniji bude gužvalo, to bi bio pun pogodak…

Mi

Bilo bi mnogo lepo kad bi neko iz kompanije mogao ovo da vidi i predložio bih let od Niša do Brisela. Verovatno bi imalo interesovanja , a imalo bi šta da se poseti i vidi u Belgiji.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Boris SV na: [POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

@Tor. Cenim Vašu kulturu izražavanja. Ništa onda, ja ću da lupetam, a Vi i ostali kvazi stručnjaci se divite šatro projektu zvanom Er Srbija. Nema veze ni njeno osnivanje, ni u čijem vlasništvu su avioni, ni tehnika, ni gubitci koje svi mi pokrivamo pa se to onda predstavlja kao dobit, nema veze ni ko je…

22. Feb 2024.Pogledaj

Tor na: [POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

@Boris SV Cilj ti je verovatno bio da lupetaš i u tome si uspeo :) Kakve veze ima što avioni nisu u vlasništvu?

22. Feb 2024.Pogledaj

Boris SV na: [POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

Er Srbija je jedna blago rečeno sprdnja od avioprevoznika. Ni jedan avion u vlasništvu, osim možda ATR-ova, nasleđenih od JAT-a, tehnička služba za održavanje aviona je pred gašenjem, ali se zato umesto njih forsira privatna firma Aviostar koja je do juče bila zadužena za pranje i čišćenje aviona. Ima tu još mnogo toga, ali je…

22. Feb 2024.Pogledaj

Kontrolor na: [POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

oni su pomoću tableta za 30 sekundi izračunali da im je za kilometar kraća pista dovoljna, svaka čast dobro su svi prošli

22. Feb 2024.Pogledaj

Dacha na: [POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

Na aerodromu postoji ostatak od komunistickog vremena a to je "tajnost podataka". Naime, postoji precizan Emergency response plan koji tacno objasnjava pravila i korake u ovakvim slucajevima. Taj ERP po kompanijama je javno dostupan svugde u svetu, samo je na aerodromu i u Srbiji strogo poverljiv dokument u koji uvid imaju mozda 5 ljudi na…

22. Feb 2024.Pogledaj