BEG airport status
Rajaner za Tango Six: Zbog čega smo izabrali Niš Skalabilnost Rajanera kao najveći adut: "Ne razmišljamo o državama, gledamo gradove."

Rajaner za Tango Six: Zbog čega smo izabrali Niš

Kada je dolaskom Majkla O’Lirija (Michael O’Leary) 1994. godine Rajaner počeo sa svojom verzijom disrupcije konvencionalnog poslovnog modela avio-kompanija malo ko je mogao da pretpostavi da će postati najveći redovni prevoznik u Evropi. Brojka od trenutnih 330 letelica u floti ili još 350 koliko je na porudžbini ovo leto na nekom od najvećih vazduhoplovnih sajmova lako može biti (ponovo) ažurirana.

Ono što je sigurno je „mala revolucija“ unutar kompanije. Kako je na današnjoj najavi početka opracija iz Niša istakla Kjara Ravara (Chiara Ravara) menadžerka komercijale, Rajan je promenio svoj način razmišljanja i to definisao krilaticom „Always getting better“. „No frills“ pristup je humanizovan, menadžment je odlučio da kompaniju umije i još jednom krene u redefinisanje svog proizvoda. Jer ako se nešto u ovom biznisu menja to su očekivanja putnika – i ona su uvek nemilosrdna.

Kako je ekskluzivno za Tango Six ispričao Luis Fernandez-Mellado, Rajenerov route development manager, njihova skalabilnost je ključ strategije širenja:

– Naša veličina nam omogućuje da većinu aspekata operacija jednostavno kopiramo. Isto nam je, na primer, da posmatramo neki manji regionalni aerodrom na jugu Španije i Niš. –

Gospodin Fernandez-Mellado je za Tango Six pričao o mogućnosti da Rajaner u dogledno vreme od Niša napravi svoju bazu ali i o tumačenjima po kojima su stigli u Srbiju ne bi li pomrsili konce najvećem konkurentu u ovom delu Evrope – kompaniji Wizz Air.
 

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Ciklon na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Ovo što ću sada da napišem nema veze sa ovom temom. Velika Tragedija koja je pogodila Severnu Makedoniju i spremnost R. Srbije da brzo reaguje i pomogne pokazala da je odluka o kupovini novih transportnih aviona opravdana i da baš zbog potencijalno velikih tragedija Srbija treba da pojača svoju flotu upravo sa avionima iz predhodnog…

17. Mar 2025.Pogledaj

Zoran Vukosavljević na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Grubo...radi se o naglom pokretu antene nišanskog radara "u stranu i na dole (prema zemlji)" ,a zatim isključenje zračenja nišanskog radara. Ukoliko je ovo urađeno "na vreme", postoje dobre šanse da će protivradarska raketa promašiti cilj, čak i ako je već blizu. Nekada je dovoljno i samo isključiti zračenje, ali ako je protivradarska raketa nešto…

17. Mar 2025.Pogledaj

Zoran Vukosavljević na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Lepo je objašnjeno u tekstu. Radar sa zemlje je ranije prestao da prati cilj, jer je na njega ispaljena protivradarska raketa. Tada je raketa izgubila cilj i nastavila svoj let balističkom putanjom i proletela pored avio-cisterni. Raketa se navodi uz pomoć radara sa zemlje, tako što se radarski snop reflektuje od cilja i prima na…

17. Mar 2025.Pogledaj

Batric Vukicevic na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Da li se poklapaju datumi ili cak vremenska minutaza lansiranja KUB-a, sa vremenom uocenim iz tankera? Na osnovu ovoga se sa sigurnoscu moze reci o kojoj se varijanti radi. Pozdrav

17. Mar 2025.Pogledaj