BEG airport status
Prince Aviation upisuje nove klase za obuku sportskih i saobraćajnih pilota Najava novih kurseva škole letenja iz Beograda / Foto: Dimitrije Ostojić

Prince Aviation upisuje nove klase za obuku sportskih i saobraćajnih pilota

Obuka na kursevima za sportske (PPL) i saobraćajne pilote (ATPL) u školskom centru „Prince Aviationa“ počinje 29. avgusta (PPL) i 26. septembra (ATPL), saopštili su iz beogradske škole letenja.

Teoretski deo nastave održava se u prostorijama školskog centra na Novom Beogradu, dok će se letačka obuka budućih pilota sprovoditi na aerodromu Ečka  za sportske, odnosno na aerodromu „Nikola Tesla“ za saobraćajne pilote.

Kandidati na početnoj obuci lete na vazduhoplovima Cessna 172N, dok su napredne faze obuke sprovode na Cessni 172R i Piperu PA44-180 Seminole, koji su opremljeni Garminom 1000.

Školski centar Prince Aviation ovlašćen je za sve vrste obuka od sportskog do saobraćajnog pilota, kao i obuke na tipu za vazduhoplove iz porodice Cessna Citation. Takođe nudi i kurseve za rad u višečlanoj posadi (MCC), kao i testiranje znanja engleskog jezika u skladu sa ICAO standardima.

Upis je u toku, a zainteresovani kandidati sve potrebne informacije mogu dobiti telefonom 011/260 84 31 ili putem elektronske pošte ng@princeaviation.com

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: [FOTO REPORTAŽA] Četvrti AirVG u Zagrebu: Premijera eskadrile domaćih Rafala, inostrani gosti za atraktivniji letački program

Vlado13:52, 13. maj. 2025. ,,Broj zemalja koje ga koriste ili su ga naručile ne potvrđuju tu tvrdnju." To nije tacno. Vise je do onoga sto je dostupno kupcu i politike koja diktira i celokupni paket. Isto vaze i za F-35 koji je prodat na stotine pre ikakvog iskustva protiv modernijeg RV/PVO. Rafal je takodje samo…

14. May 2025.Pogledaj

Pajo na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

@Vladimire, da to je onaj Izrael.koji je u ratu Egiptu uzeo Sinaj i skoro ušao u Kairo i isti Izrael uzeo Siriji Golan. Hamas, Hezbolah i Huti su pod direktnom kontrolom Irana i ne radi se o golorukim vojnim formacijama. Daleko od toga da podržavam neke akcije Izraela ali im treba skinuti kapu sto se…

14. May 2025.Pogledaj

Branko na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

Nije sve do pilota. Neka raketa ima realan domet od 120km i brzinu od 2 maha, neka raketa domet od 160km i brzinu od 4 maha...

14. May 2025.Pogledaj

Branko na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

@Dusan AESA radar na F-16 ili Rafalu je svakako savremeniji, medjutim Su-30 je mnogo veci avion, sa dosta vecim poprecnim presekom "nosa" i tako nadomescuje tehnicku prednost manjih aesa radara, ima veci domet. Pored toga Su-30 ima i rakete veceg dometa koje mogu da isprate radar.

14. May 2025.Pogledaj

Vlado na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

Fascinantna je ekstaza oko navodnog rušenja Rafala, a muk na navodno rušenje Mig-29 i Su-30 istih onih koji su bili grlati zagovornici nabavke Suhoja za RV VS. Principijelnost samo takva.

14. May 2025.Pogledaj