BEG airport status
Najstariji aktivni pilot na svetu ušao u Ginisovu knjigu sa 99 godina Pilot proteklih 70 godina/ Foto: Red Oak Municipal Airport

Najstariji aktivni pilot na svetu ušao u Ginisovu knjigu sa 99 godina

Emie Smitth (99) upisan je u Ginisovu knjigu rekorda kao najstariji aktivni pilot na svetu, saopštio je američki aerodrom za generalnu avijaciju „Red Oak“ u Ajovi.

Smith je rođen 1917. godine, svega 14 godina nakon što su braća Rajt izvela svoj prvi uspešli let. Vazduhoplovstvo mu je postalo opsesija u sedmoj godini, a privatnu pilotsku dozvolu dobio je sa 29 (1946. godine). Tokom života leteo je 30 različitih modela aviona, a mađu značajnijim momentima u karijeri zabaležena su i pet preletanja „Rocky Mountains“ na letovima za Kanadu.

unnamed

Na pitanje kako se oseća kao najstariji aktivni pilot na svetu Smith odgovara:

– Radije bih bio najmlađi pilot na svetu. –

unnamed-4

„Red Oak Municipal Airport“ uručio mu je kao nagradu maketu aviona i „Wing Point Rewards Card“ za gorivo i to, simbolično, na njegov rođendan 21. decembra.

– Želimo da mu zahvalimo što je ostao odan našem aerodromu, na prijateljstvu i tome što je inspiracija pilotima širom sveta. – navode sa aerodroma „Red Oak“.

Komentari

n

Car careva! Svaka cast, zelim mu jos 100 godina letenja!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Goran na: Sve što treba da znate o 9-13, novoj verziji MiG-a 29 za RV i PVO Vojske Srbije

Slazem se sa Zivojinom 100%. Veoma je komplikovano izracunati cenu po satu letenja, jer svi aparati ne lete isti broj sati, to sve zavisi od ekonomske mogucnosti svake drzave. U pojedinim zemljama, piloti imaju oko 50 sati naleta godisnje dok u razvijenijim je situacija sasvim drugacija i krece se i do 200 sati naleta godisnje…

16. Jan 2017.Pogledaj

mtw na: Puštena u rad de-icing i anti-icing platforma na Aerodromu „Nikola Tesla“

There is one "issue" with the deicing apron - officially Apron N(ovembar): due to the design flaw when deicing position N1 (eastern) is occupied, access to position N2 (western) in prohibited. So, even when N2 is vacant aircraft waiting for deicing on F4, cannot access it before N1 has been vacated. That effectively reduces deicing…

16. Jan 2017.Pogledaj

Živojin Banković na: Sve što treba da znate o 9-13, novoj verziji MiG-a 29 za RV i PVO Vojske Srbije

Неће бити да су те цифре тачне. Поготову не толике разлике између МиГ-а 29 и авиона које сте навели. Све зависи и од метода израчунавања цене сати лета.

16. Jan 2017.Pogledaj