BEG airport status
Puštena u rad de-icing i anti-icing platforma na Aerodromu „Nikola Tesla“ Nova platforma omogogućava brži proces de i anti icinga / Foto: Aerodrom "Nikola Tesla"

Puštena u rad de-icing i anti-icing platforma na Aerodromu „Nikola Tesla“

Beogradski aerodrom Nikola Tesla od danas je bogatiji za novu, savremenu platformu koja se koristi za odleđivanje i sprečavanje zaleđivanja aviona, saopšteno je danas iz beogradske vazdušne luke.

– Izgradnjom ove platforme proširene su manevarske, parking i saobraćajne površine za 21.000 kvadratnih metara, od čega je oko 16.500 kvadratnih metara predviđeno za kretanje vazduhoplova. Poštovanjem svih standarda zaštite životne sredine, prilikom izgradnje, unapređen je ekološki aspekt poslovanja aerodroma.

Tehnološkim rešenjem predviđeno je istovremeno korišćenje platforme za dva uskotrupna ili jedan širokotrupni avion.

Vrednost izgradnje platforme sa pratećim objektima je 557 miliona dinara, a radovi su finansirani iz sopstvenih sredstava Aerodroma Nikola Tesla, bez zaduživanja. – stoji u saopštenju.

Tango Six je dobio ekskluzivnu priliku da obiđe platformu pre puštanja sistema u rad:

06-12-t6-47
06-12-t6-48
06-12-t6-50
06-12-t6-54
06-12-t6-52

Autor:

Petar Vojinović Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

A

bravo za nas aerodrom.Iskreno se radujem svim promenama koje su vidljive tamo !

Odgovori
B

Great news and a great site, I’ve been following T6 for many years now – it is essential reading for all aviation enthusiasts in this part of the world. Merry Xmas to the T6 team and all the readers!

Just a quick question regarding the environmental aspects of the platform, I couldn’t find information on this anywhere – is the used de-icing fluid collected and recycled?

Odgovori
M

I am not able to answer your actual question, but I do know that in Serbia basically nothing is recycled when compared to other Western nations.

J

Fluid is collected and recycled from this platform. Quality of infrastructure design is not that bad Serbia today, as you might be used to, and high environment standards are applied, especially in such important projects.

M

svaka cast za promene, sacekajte samo prvi sneg, kad se bude radio i
de-icing i anti-icing, po avionu, na dve pozicije, a do juce se radilo na tri ili cetri. Ima jos minusa ali za sad toliko.

Odgovori
V

Javljaju se ljudi koji rade za aerodrom i pljuju isti taj aerodrom. Kakva sprdnja. Kako da imam poverenja u bezbjednost operacija tamo kad se kolege potkazuju?!

m

There is one „issue“ with the deicing apron – officially Apron N(ovembar): due to the design flaw when deicing position N1 (eastern) is occupied, access to position N2 (western) in prohibited.
So, even when N2 is vacant aircraft waiting for deicing on F4, cannot access it before N1 has been vacated. That effectively reduces deicing capacity of the entire airport.

Odgovori
M

Ovaj stručnjak MTW bi mogao da ostavi (pravo) puno ime i prezime da znamo koga da pitamo kad nam zatreba konsultacija oko aerodroma ili vazdušnog saobraćaja uopšte.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Živojin Banković na: Sve varijante moguće modernizacije srpskih MiG-ova 29

Колико разумем, targeting platform је авион који означава циљ а firing platform авион који лансира наоружање.

23. Feb 2017.Pogledaj

Petronije na: [VIDEO] ALAS dokazao preciznost, urađene dodatne modifikacije, uspešno integrisan na prvu platformu naručioca

Beli ti bas imas problem. Niko marsala vucica nije spominjao. Mala na kasicicu stize nora zato sto ne daju pare za.nabavku, inace odlicna haubica za te pare. po pitanju lazara sam jako skeptican, ali necu da prejudiciram. Alas, jos je nepoznanica...maketarstvo sam spomenuo jer su na standu skoro sve makete, marsala ni jednom. Na ovom…

23. Feb 2017.Pogledaj

Joca na: [VIDEO] ALAS dokazao preciznost, urađene dodatne modifikacije, uspešno integrisan na prvu platformu naručioca

Patria je 100% licenca tako da to Hrvatska ne moze da reklamira kao svoj proizvod,nesto slicno kao fiat 500l kod nas samo u vojnoj indistriji,nisam siguran u kojim kolicinama smeju da prodaju.Sto se tice m95 degman postoji samo prototip napravljen jos krajem 90-tih,on vise zivi kao projekat modernizacije m84 kao verzije m84as i ab kod…

23. Feb 2017.Pogledaj

Beli na: [VIDEO] ALAS dokazao preciznost, urađene dodatne modifikacije, uspešno integrisan na prvu platformu naručioca

Nema ih na sajmu! Djuro Djaković je fabrika a ne proizvod. Ta fabrika pravi Patriju po licenci. Patrija je Finski proizvod i koliko ja znam Hrvati smeju u njevoj fabrici samo za sebe da proizvode a nemogu da izvoze! Degman? Čuo sam za njega, ali gde je on, kome je ponudjen, koji su planovi? ...prazna…

23. Feb 2017.Pogledaj